Dat is bijna elk circuit wat dichtbij genoeg ligt voor de 'max fans'.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan spa
Oostenrijk lijkt meer een veredelt lloret tegenwoordig
Absoluutquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind Oostenrijk een mooi land en ik vind het een mooie baan.
Ik zie dat ook bij TT Assen nu Collin Veijer wat bekender begint te worden, allemaal van die stoere boys met oranje shirtje die verder niets met motoren hebben, echt sodemieter opquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is bijna elk circuit wat dichtbij genoeg ligt voor de 'max fans'.
Dan is Barcelona wel een mooi alternatiefquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Absoluut
Maar dat hele vernederlandsen vind ik wat minder
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zie dat ook bij TT Assen nu Collin Veijer wat bekender begint te worden, allemaal van die stoere boys met oranje shirtje die verder niets met motoren hebben, echt sodemieter op
Barcelona is mooiquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan is Barcelona wel een mooi alternatief
Ze verpesten de sfeer bij ons op de TT camping, ze snappen de sfeer en traditie niet.quote:
Hier in de buurt loopt er ook zo'n pipo. Nooit met ook maar iets gezien wat te maken heeft met F1 en nu standaard met zijn Max petje en jas aanlopen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zie dat ook bij TT Assen nu Collin Veijer wat bekender begint te worden, allemaal van die stoere boys met oranje shirtje die verder niets met motoren hebben, echt sodemieter op
O alweer aan het werk ook. De vakantie is ook zo voorbij hè.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja
Dinsdag t/m donderdag zelfs 100% gewerkt! Alleen vandaag 75%.
Maar ben tevreden
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja
Dinsdag t/m donderdag zelfs 100% gewerkt! Alleen vandaag 75%.
Maar ben tevreden
Exact, nieuwe liefhebbers prima, maar de meesten lopen net zo hard weer weg van de sport als Max stoptquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Hier in de buurt loopt er ook zo'n pipo. Nooit met ook maar iets gezien wat te maken heeft met F1 en nu standaard met zijn Max petje en jas aanlopen.
En maar doen alsof ze al jaaaaaaren kijken.
Of gaan lopen bashen als het niet meer zo makkelijk gaatquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Exact, nieuwe liefhebbers prima, maar de meesten lopen net zo hard weer weg van de sport als Max stopt
Oooh dat is wat ik fout doe!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik werk elke dag 20%, zo kom ik aan mijn 100% per week
En het is nooit de schuld van Verstappen natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of gaan lopen bashen als het niet meer zo makkelijk gaat
Ja, omdat ze niet snappen waarom dat zo is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of gaan lopen bashen als het niet meer zo makkelijk gaat
Hij kan er niks vanquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:44 schreef aeque het volgende:
[..]
En het is nooit de schuld van Verstappen natuurlijk.
Ja, maar dan is het ook weer zo decemberquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O alweer aan het werk ook. De vakantie is ook zo voorbij hè.
Dat zijn de meest vervelende mensen, het F1 forum zit er vol meequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:44 schreef aeque het volgende:
[..]
En het is nooit de schuld van Verstappen natuurlijk.
nog 17 weken werken!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het ook weer zo december![]()
En hoe is het met jou? Minder last van de heup inmiddels?
Ze kunnen er allemaal iets van anders zouden ze geen stoeltje meer hebben.quote:
Dat klopt niet helemaal, als je maar genoeg geld hebt en kan sturen is alles mogelijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Ze kunnen er allemaal iets van anders zouden ze geen stoeltje meer hebben.
Nouuuuuuuquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Ze kunnen er allemaal iets van anders zouden ze geen stoeltje meer hebben.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal, als je maar genoeg geld hebt en kan sturen is alles mogelijk.
Goed zijn is wat anders.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |