Wel tegen de avond kans op onweer. Morgen kijk ik de voorspelling nog ff aan en als dat meevalt misschien richting zwemplasquote:
Heb een zwemplas in de tuinquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel tegen de avond kans op onweer. Morgen kijk ik de voorspelling nog ff aan en als dat meevalt misschien richting zwemplas
Dus seks in de tuin?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb een zwemplas in de tuin
Bbq erbij
En chillll
( en F1 kijken tussendoor )
Ik ook, op de bbq en de zwemplas naquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb een zwemplas in de tuin
Bbq erbij
En chillll
( en F1 kijken tussendoor )
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ook, op de bbq en de zwemplas na
Hier op de bbq, zwemplas en tuin na.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ook, op de bbq en de zwemplas na
Je bent wel op dreef vanavond ja.quote:
Sssttttquote:
Hier man ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:34 schreef R-woud93 het volgende:
Mijn vriendin wou kaarten kopen voor de F1 voor mijn verjaardag, gelukkig heeft ze dat niet gedaan.
Ik heb echt een hekel aan openbaar vervoer.
Weer een act dus.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ssstttt
Ze denken dat ik een nette dame ben
Nee, liever Spa of Oostenrijkquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier man ook
Ik zei doe maar nie
En al helemaal niet in Zandvoort
Heel verstandig maatquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nog ff wat extra bier koud leggen voor het geval dat het zwemplas wordt morgen.
Je moet immers goed drinken als het zo warm is.
Dan spaquote:
Ik vind Oostenrijk een mooi land en ik vind het een mooie baan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan spa
Oostenrijk lijkt meer een veredelt lloret tegenwoordig
Jaja, verstand komt met de jaren!quote:
Dat is bijna elk circuit wat dichtbij genoeg ligt voor de 'max fans'.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan spa
Oostenrijk lijkt meer een veredelt lloret tegenwoordig
Absoluutquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind Oostenrijk een mooi land en ik vind het een mooie baan.
Ik zie dat ook bij TT Assen nu Collin Veijer wat bekender begint te worden, allemaal van die stoere boys met oranje shirtje die verder niets met motoren hebben, echt sodemieter opquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is bijna elk circuit wat dichtbij genoeg ligt voor de 'max fans'.
Dan is Barcelona wel een mooi alternatiefquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Absoluut
Maar dat hele vernederlandsen vind ik wat minder
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zie dat ook bij TT Assen nu Collin Veijer wat bekender begint te worden, allemaal van die stoere boys met oranje shirtje die verder niets met motoren hebben, echt sodemieter op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |