SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Vooraf-track om 18:56 uur.quote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Sathunderday Night Live
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Ja, was net thuis voor de bui. Dus meteen maar even pc aangezet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond en welkomJe bent er vroeg bij
Hier hebben we de eerste lading net gehad. Straks komt er nog meerquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, was net thuis voor de bui. Dus meteen maar even pc aangezet.
Zo meteen verwacht ik nog flinke bui en onweer.
Wat had ie te vieren, omdat hij de champagne opende?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:09 schreef DJ11 het volgende:
De Noorse komiek Bård had ooit als de helft van Ylvis een hit met "The Fox (What Does The Fox Say?)". Nu keert hij terug met dit catchy, zomerse liedje met Ralph Myerz: Pop Le ChampagneBård feat. Ralph Myerz - Pop Le Champagne
Geen ideequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat had ie te vieren, omdat hij de champagne opende?
Dit klinkt echt als Bloodhound Gang - The bad touch.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:12 schreef DJ11 het volgende:
Van dit nummer bestaat ook een Scooter-remix, die nog veel fouter is dan deze singleversie:Bloodhound Gang - Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss
Vandaag niet. Dus live met een paar miliseconde vertraging.quote:
Heyquote:
Kijk, dat zijn nog eens gesprekkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hey
Ik heb vorige week met Susanne Sundfør gesprokenstond opeens achter me in het publiek bij een ander concert nadat ze zelf al had gespeeld.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:29 schreef DJ11 het volgende:
Speciaal voor Symphonic![]()
INXS - Need You Tonight
Cool!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hey
Ik heb vorige week met Susanne Sundfør gesprokenstond opeens achter me in het publiek bij een ander concert nadat ze zelf al had gespeeld.
Die mag je wel vaker niet zomaar draaienquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:38 schreef DJ11 het volgende:
Deze plaat draai ik niet zomaar, maar heeft iets te maken met een nieuw nummer dat er zo aan komt...M.A.R.R.S. - Pump Up The Volume (7-inch version)
Alleen het woord volume?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:42 schreef DJ11 het volgende:
Mocht dit iets weg hebben van het vorige nummer, dan kan dat kloppen:Caribou - Volume
Veel meer samples uit dat nummer. Luister nog maar eens terug. Hij heeft alleen met toonhoogte lopen klooien, dus het klinkt heel anders.quote:
Kom hierheen, dan slinger ik de tap wel aan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:47 schreef Melting het volgende:
Het dondert en het bliksemt, maar het regent geen meters bier!
Niet nodig.... ben gisteren in wezen slaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kom hierheen, dan slinger ik de tap wel aan.
Een tap?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet nodig.... ben gisteren in wezen slaan.
Nee.... stuk of 30 verschillende blikjes en 1 flesje.quote:
Was een mooi nummerquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:47 schreef DJ11 het volgende:
Geen Theo Thee in de buurt ( @:ToT ), maar wel FogelKortom: tijd voor Suus
Susanne Sundfør - Undercover (edit)
Hierna een verzoekje van Symph
Ze heeft er veel gemaakt, in verschillende stijlen ook. Ze heeft ook met Röyksopp herhaaldelijk samengewerkt.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:52 schreef DJ11 het volgende:
Over fijne verzoekjes gesproken: mijn #5 allertijden is aangevraagd door Melting en dat is dus helemaal geen straf.ABBA - The Day Before You Came
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:58 schreef DJ11 het volgende:
Verzoekje van Symph:Sugarhill Gang - Rapper's Delight
Hier werd het in de loop van de middag steeds warmer en benauwder en inmiddels zit ik met een dekentje over m’n blote voeten en overweeg ik een paar sloffen op te gaan zoekenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:04 schreef DJ11 het volgende:
De temperatuur in Zwollywood is in no-time gedaald van 26 naar 13 graden
Dat was geinigquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:11 schreef DJ11 het volgende:
Op het werk staat de radio tegenwoordig op Veronica; we zijn Radio 2 namelijk beu. Op Veronica kwam dit liedje voorbij, dat ik een beetje was vergeten:The Boo Radleys - Wake Up Boo! (radio edit)
Niks mis met dezequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:17 schreef DJ11 het volgende:
Izabella - Shame Shame Shame
Ja, er is een origineel, maar ik vind deze uitvoering stiekem ook best leuk
Nee hoorquote:
Deze tel ik ook meequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Thanks. Maar deze hoort er ook nog bij hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |