abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214777765
waarom?
Go hard or go home
pi_214777766
Nvt
  donderdag 22 augustus 2024 @ 18:58:21 #28
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_214777774
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 17:34 schreef RamboDirk het volgende:
Benieuwd wat het verschil is tussen een witte natuurwandeling en een zwarte natuurwandeling
Veel zwartkijkers.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_214777791
quote:
Het is een witte bedoeling, waarbij zwarte mensen zich vaak eenzaam voelen.
Naaaah, dit kan echt niet, hoor. _O-

Anyway, ik wilde eens óók met mijn zwarte vriendinnen de bergen in. Eéntje vroeg om een lift want anders ging ze echt niet mee en de ander vroeg:"Met een rugtas omhoog???"
Ze gingen niet mee maar we zijn wel naar Spanje gegaan. Ook leuk!
Go hard or go home
pi_214777886
Er hoeven niet altijd weer van die witten bij te zijn. Kom niet aan dat privé.
pi_214777907
Heerlijk dit, de bingokaart is weer vol _O- Ben benieuwd of ze ooit die mythische 'witte' mensen gaan vinden.

Ik moest even checken of dit niet satire was.
  donderdag 22 augustus 2024 @ 19:16:44 #32
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_214777916
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 18:01 schreef Elan het volgende:

[..]
Die zwarten krijgen de wolvenroute.
Grijze Wolven?
pi_214777922
Wandelen naar de koffieplantage genot
pi_214777928
Als het andersom was geweest dan was de hel losgebroken
pi_214777953
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 19:17 schreef Cupfighter het volgende:
Als het andersom was geweest dan was de hel losgebroken
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_214778010
racisme mag wel, zolang het maar tegen 'witte' mensen is.

grgr, woke Nederland
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214778026
Woke is vooral een industrie, ik weet dit uit ervaring,

Al die DEI-managers zijn zonder uitzondering super witte mensen met a) een schuldcomplex en b) een verdienmodel.

Leukste is, dat al die woke types zelf in een superwitte buurt wonen, en de enige diversiteit die ze ooit meemaken is het bestellen van een pizza (VEGAN) bij de lokale turk.

Hun academische capaciteiten zijn nihil, ze wurmen zich bij bedrijven, scholen en universiteiten naar binnen op basis van lamlendige 'thesis' over hoe kut witte mensen zijn en komen vervolgens Jan Boerenlul zeggen dat hij een racist is.

Abominabel racistisch volk, maar door D66 en GL graag naar voren geschoven om 'bewustwording' te creëeren.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 22 augustus 2024 @ 19:28:14 #38
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_214778027
Gewoon een stukje van thuis meenemen, moet je ze niet misgunnen. In Suriname liepen ze ook in de natuur.
Laffe huichelaar
pi_214778048
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 17:30 schreef RotatoR het volgende:
Zo zie je maar weer dat juist de progressievelingen vaak de grooste racisten zijn.
Niets nieuws.

'Progressieven' zijn dan ook de doodgravers van secularisme, humanisme, feminisme en andere denkwijzen die vorige eeuw zijn ontstaan
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214778060
Martin Luther King spuugt op woke, overigens.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214778119
Een D66 raadslid dat doodleuk onversneden racisme verdedigt.

twitter

Ben benieuwd naar zijn definitie van liberalisme.
  Moderator donderdag 22 augustus 2024 @ 19:43:40 #42
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214778190
Ze richten zich op mensen met kleur

Ze zijn niet exclusief voor mensen met kleur, lijkt me een belangrijke nuance hier
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 22 augustus 2024 @ 19:50:04 #43
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_214778239
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 19:43 schreef sp3c het volgende:

Ze zijn niet exclusief voor mensen met kleur, lijkt me een belangrijke nuance hier
Sterker nog, je mag ook meedoen als je je identificeert als mens van kleur:

quote:
Voor deze wandeling moedigen we specifiek mensen aan zich in te schrijven die zich identificeren als persoon van kleur, omdat Flock Together het eerste vogelaarscollectief is georganiseerd door mensen van kleur. In de tekst hierboven staat meer over hun beweegredenen.
Aangezien ik mijzelf identificeer als een 100% zwarte neger, afstemmeling van afrikaanse slaven, kan ik gewoon meedoen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  donderdag 22 augustus 2024 @ 19:51:33 #44
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_214778260
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 19:38 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Een D66 raadslid dat doodleuk onversneden racisme verdedigt.

[ twitter ]

Ben benieuwd naar zijn definitie van liberalisme.
Het ernstigste is dat hij zijn d’s en t’s niet beheerst. :D
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_214778277
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 17:30 schreef RotatoR het volgende:
Zo zie je maar weer dat juist de progressievelingen vaak de grooste racisten zijn.
Progressivisme is een politieke stroming die gebaseerd is op progressie (vooruitgang). Dit begrip wordt beschouwd als de tegenhanger van conservatisme, een stroming die gericht is op behoudsgezindheid.

In Nederland wordt progressivisme eveneens geassocieerd met politiek links. Naar aanleiding van de Tweede Kamerverkiezingen 2012 ontwierp de Nederlandse politicoloog André Krouwel een tweedimensionale indeling van de Nederlandse politiek met een links/rechts-as en een progressief/conservatief-as. Dat deed hij op basis van een vergelijking van de verkiezingsprogramma’s. Bij deze indeling worden D66, GroenLinks, Partij van de Arbeid, Partij voor de Dieren, Volt en BIJ1 als progressief bestempeld.

Bij ‘progressief’ denkt men dan aan de partijen die uitgaan van een zo groot mogelijke persoonlijke vrijheid. De staat moet zich niet bemoeien met de manier waarop mensen willen leven, niet betuttelen. Zo bezien zijn D66, de VVD, GroenLinks en de PvdA progressieve partijen.

Je definitie slaat nergens op, maar care. Je past goed in het standaard groepje dat alleen maar blaat over progressief, woke, links
  donderdag 22 augustus 2024 @ 19:53:17 #46
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_214778279
quote:

Staat er niet ‘deze wandeling is alleen voor mensen van kleur”?
pi_214778299
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 17:34 schreef RamboDirk het volgende:
Benieuwd wat het verschil is tussen een witte natuurwandeling en een zwarte natuurwandeling
Niks, dit soort schijtvolk zoekt alles om ergens maar racisme in te vinden om vervolgens zelf de grootste racist uit te hangen.

Het is erg treurig dat dit gebeurt want echt racisme is verschrikkelijk, maar men zal het inmiddels allemaal jeuken door dit soort onzin dingen die er telkens maar weer bij gehaald worden
  donderdag 22 augustus 2024 @ 19:55:08 #48
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_214778303
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Woke is vooral een industrie, ik weet dit uit ervaring,

Al die DEI-managers zijn zonder uitzondering super witte mensen met a) een schuldcomplex en b) een verdienmodel.

Leukste is, dat al die woke types zelf in een superwitte buurt wonen, en de enige diversiteit die ze ooit meemaken is het bestellen van een pizza (VEGAN) bij de lokale turk.

Hun academische capaciteiten zijn nihil, ze wurmen zich bij bedrijven, scholen en universiteiten naar binnen op basis van lamlendige 'thesis' over hoe kut witte mensen zijn en komen vervolgens Jan Boerenlul zeggen dat hij een racist is.

Abominabel racistisch volk, maar door D66 en GL graag naar voren geschoven om 'bewustwording' te creëeren.
Vegan pizza bij de Turk?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_214778336
quote:

Inmiddels - in het twee keer aangepaste bericht - wel ja, in eerste instantie was de tekst 'Deze wandeling is alleen voor mensen van kleur.

KLinkt weer erg verbindend en inclusief allemaal...
pi_214778354
quote:
Voor deze wandeling moedigen we specifiek mensen aan zich in te schrijven die zich identificeren als persoon van kleur, omdat Flock Together het eerste vogelaarscollectief is georganiseerd door mensen van kleur. In de tekst hierboven staat meer over hun beweegredenen.
Ik weet niet of de tekst is gewijzigd maar hier lijkt me, met de begeleidende tekst erbij, niet zoveel mis mee.
Sicker than your average.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')