Veel zwartkijkers.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:34 schreef RamboDirk het volgende:
Benieuwd wat het verschil is tussen een witte natuurwandeling en een zwarte natuurwandeling
Naaaah, dit kan echt niet, hoor.quote:Het is een witte bedoeling, waarbij zwarte mensen zich vaak eenzaam voelen.
Grijze Wolven?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Die zwarten krijgen de wolvenroute.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:17 schreef Cupfighter het volgende:
Als het andersom was geweest dan was de hel losgebroken
Niets nieuws.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:30 schreef RotatoR het volgende:
Zo zie je maar weer dat juist de progressievelingen vaak de grooste racisten zijn.
Sterker nog, je mag ook meedoen als je je identificeert als mens van kleur:quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:43 schreef sp3c het volgende:
Ze richten zich op mensen met kleur
Ze zijn niet exclusief voor mensen met kleur, lijkt me een belangrijke nuance hier
Aangezien ik mijzelf identificeer als een 100% zwarte neger, afstemmeling van afrikaanse slaven, kan ik gewoon meedoen.quote:Voor deze wandeling moedigen we specifiek mensen aan zich in te schrijven die zich identificeren als persoon van kleur, omdat Flock Together het eerste vogelaarscollectief is georganiseerd door mensen van kleur. In de tekst hierboven staat meer over hun beweegredenen.
Het ernstigste is dat hij zijn d’s en t’s niet beheerst.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:38 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Een D66 raadslid dat doodleuk onversneden racisme verdedigt.
[ twitter ]
Ben benieuwd naar zijn definitie van liberalisme.
Progressivisme is een politieke stroming die gebaseerd is op progressie (vooruitgang). Dit begrip wordt beschouwd als de tegenhanger van conservatisme, een stroming die gericht is op behoudsgezindheid.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:30 schreef RotatoR het volgende:
Zo zie je maar weer dat juist de progressievelingen vaak de grooste racisten zijn.
Staat er niet ‘deze wandeling is alleen voor mensen van kleur”?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:43 schreef sp3c het volgende:
Ze zijn niet exclusief voor mensen met kleur, lijkt me een belangrijke nuance hier
Niks, dit soort schijtvolk zoekt alles om ergens maar racisme in te vinden om vervolgens zelf de grootste racist uit te hangen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:34 schreef RamboDirk het volgende:
Benieuwd wat het verschil is tussen een witte natuurwandeling en een zwarte natuurwandeling
Vegan pizza bij de Turk?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Woke is vooral een industrie, ik weet dit uit ervaring,
Al die DEI-managers zijn zonder uitzondering super witte mensen met a) een schuldcomplex en b) een verdienmodel.
Leukste is, dat al die woke types zelf in een superwitte buurt wonen, en de enige diversiteit die ze ooit meemaken is het bestellen van een pizza (VEGAN) bij de lokale turk.
Hun academische capaciteiten zijn nihil, ze wurmen zich bij bedrijven, scholen en universiteiten naar binnen op basis van lamlendige 'thesis' over hoe kut witte mensen zijn en komen vervolgens Jan Boerenlul zeggen dat hij een racist is.
Abominabel racistisch volk, maar door D66 en GL graag naar voren geschoven om 'bewustwording' te creëeren.
Inmiddels - in het twee keer aangepaste bericht - wel ja, in eerste instantie was de tekst 'Deze wandeling is alleen voor mensen van kleur.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:43 schreef sp3c het volgende:
Ik weet niet of de tekst is gewijzigd maar hier lijkt me, met de begeleidende tekst erbij, niet zoveel mis mee.quote:Voor deze wandeling moedigen we specifiek mensen aan zich in te schrijven die zich identificeren als persoon van kleur, omdat Flock Together het eerste vogelaarscollectief is georganiseerd door mensen van kleur. In de tekst hierboven staat meer over hun beweegredenen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |