abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215698130
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 11:27 schreef FlyingFish het volgende:
Dat onbeperkt eten en drinken wordt niet echt aangeraden. Niet alle restaurants doen daar aan mee en de wachttijden bij de restaurants die mee doen kunnen hierdoor ook behoorlijk oplopen. Je leest verhalen van mensen die per maaltijd/snack een uur in de rij moesten staan. Zelfs op onze zeer rustige dag heb ik een rij gezien bij een van de restaurants. (geen idee hoe lang, kan ook maar 5 minuten zijn geweest natuurlijk).
Ik heb daar toen ik er was geen last van gehad. De 'standaard' eet dingen zijn in de categorie 'doorwerken'. Rijen heb je wel, maar het loopt wel snel door. Nog nooit langer dan 5 minuten hoeven te wachten.
pi_215727608
quote:
7s.gif Op donderdag 21 november 2024 12:10 schreef miss_sly het volgende:
Wij gaan in de voorjaarsvakantie een week richting Seattle. Man is er al voor zijn werk en wij vliegen na. We zijn er vrijdag tot en met vrijdag, zaterdags vliegen we terug.

Wat zijn nou gouden tips in de omgeving vna Seattle? We willen op maandagochtend met een huurauto een paar dagen rondtrekken. Snoqualmie Falls is een optie, Mount Rainier NP, Tacoma. Maar we zijn er niet heel bekend, en we zitten in februari misschien wel met sneeuwval.

Dus kom maar op met tips op max een uur of drie rijden van Seattle.
Vlakbij Seattle is Boeing, vond rondleiding in die fabriek daar wel erg vet.
Olympic Kan je als optie ook aan de lijst van gave dingen toevoegen
All management is Strategic Management.
pi_215727653
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 21:25 schreef GodsSon het volgende:

[..]
Vlakbij Seattle is Boeing, vond rondleiding in die fabriek daar wel erg vet.
Olympic Kan je als optie ook aan de lijst van gave dingen toevoegen
Boeing klinkt wel als een optie!
Wat is Olympic?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_215727764
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 november 2024 21:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Boeing klinkt wel als een optie!
Wat is Olympic?
National Park
pi_215727791
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2024 21:38 schreef GodsSon het volgende:

[..]
National Park
Ja, dat wordt wellicht wat lastig in februari. Er schijnt nogal veel kans op sneeuw te zijn enzo.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_215727837
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 november 2024 21:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ja, dat wordt wellicht wat lastig in februari. Er schijnt nogal veel kans op sneeuw te zijn enzo.
Aan de kust, geen idee of het helpt. Ocean maakt meestal wat minder sneeuwig dacht ik
pi_216435326
edit
  zondag 26 januari 2025 @ 11:25:27 #108
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_216435695
Jeu, van de zomer weer naar de VS, toch maar eens naar Hawaii *O*
- 5 nachten Kauai
- 6 nachten Big Island
- 4 nachten (en een nachtvlucht) Oahu
- 6 nachten Las Vegas (Jerry Seinfeld eindelijk 's live zien, kijk elk jaar of ie toevallig ergens optreedt waar we in de buurt zijn).

[ Bericht 16% gewijzigd door matthijst op 26-01-2025 20:02:41 ]
Haters everywhere but I don't really care.
pi_216439370
Cool!

Wij gaan na een heerlijk rondje New England afgelopen oktober dit keer eind september naar Texas en een paar dagen New Mexico. Houston, Austin, Big Bend, Carlsbad (NM, uitstapjes naar Carlsbad Caverns en White Sands) en via Fort Worth/Dallas weer terug naar Houston. Drie weken in totaal, twee MLB stadions en een paar National Parks afstrepen.
  PR/Manusje van alles maandag 27 januari 2025 @ 08:22:48 #110
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_216446457
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 16:52 schreef Binge-watch het volgende:
Cool!

Wij gaan na een heerlijk rondje New England afgelopen oktober dit keer eind september naar Texas en een paar dagen New Mexico. Houston, Austin, Big Bend, Carlsbad (NM, uitstapjes naar Carlsbad Caverns en White Sands) en via Fort Worth/Dallas weer terug naar Houston. Drie weken in totaal, twee MLB stadions en een paar National Parks afstrepen.
Tof!

San-Antonio ook toevallig? Is echt een aanrader.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  maandag 27 januari 2025 @ 13:01:00 #111
146003 RodenCity
Professioneel Proefdier
pi_216448870
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 11:25 schreef matthijst het volgende:
Jeu, van de zomer weer naar de VS, toch maar eens naar Hawaii *O*
- 5 nachten Kauai
- 6 nachten Big Island
- 4 nachten (en een nachtvlucht) Oahu
- 6 nachten Las Vegas (Jerry Seinfeld eindelijk 's live zien, kijk elk jaar of ie toevallig ergens optreedt waar we in de buurt zijn).
Ik ga in September.
2 nachten San fransisco
5 nachten O'ahu
4 nachten Maui
4 nachten Big island.
The Admirals......1995-2007
pi_216449245
quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2025 08:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]
Tof!

San-Antonio ook toevallig? Is echt een aanrader.
Ja, pakken we mee als dagtrip vanuit Austin! Nog tips?
pi_216450283
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2025 16:52 schreef Binge-watch het volgende:
Cool!

Heerlijk! Ga je ook naar Roswell, NM? Dat vonden wij erg grappig om een keer te zien. De legende is dat daar dichtbij een ufo is geland en alles is daar ufo en aliens.
  PR/Manusje van alles maandag 27 januari 2025 @ 15:54:08 #114
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_216450654
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 13:39 schreef Binge-watch het volgende:

[..]
Ja, pakken we mee als dagtrip vanuit Austin! Nog tips?
The Riverwalk is natuurlijk dé reden om naar San-Antonio te gaan. Dat was echt on-Amerikaans sfeervol. Dat is in de avond echt leuk. En dan daar langs de rivier gewoon een willekeurig Tex-Mex restaurantje zoeken. c_/

The Alamo is misschien wel grappig om even te zien. Ik was er in de avond en toen was dat al 'gesloten'. Ben er geweest maar ben er niet rouwig om dat ik er niet in ben geweest verder.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_216452221
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 15:17 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
Heerlijk! Ga je ook naar Roswell, NM? Dat vonden wij erg grappig om een keer te zien. De legende is dat daar dichtbij een ufo is geland en alles is daar ufo en aliens.
Staat nog niet op de planning, maar zouden het kunnen bezoeken vanaf Carlsbad. Is het leuk om eens geweest te zijn of is er echt iets te bezoeken dat de moeite waard is?

quote:
14s.gif Op maandag 27 januari 2025 15:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]
The Riverwalk is natuurlijk dé reden om naar San-Antonio te gaan. Dat was echt on-Amerikaans sfeervol. Dat is in de avond echt leuk. En dan daar langs de rivier gewoon een willekeurig Tex-Mex restaurantje zoeken. c_/

The Alamo is misschien wel grappig om even te zien. Ik was er in de avond en toen was dat al 'gesloten'. Ben er geweest maar ben er niet rouwig om dat ik er niet in ben geweest verder.
Yes, Riverwalk stond inderdaad op de planning! Precies wat je zegt, lekker langs het water een hapje eten. Heel veel meer boeiends vonden we er niet tot dusver, dus gaan een dagje op en neer vanaf Austin.
pi_216453231
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 18:20 schreef Binge-watch het volgende:

[..]
Staat nog niet op de planning, maar zouden het kunnen bezoeken vanaf Carlsbad. Is het leuk om eens geweest te zijn of is er echt iets te bezoeken dat de moeite waard is?
[..]
Yes, Riverwalk stond inderdaad op de planning! Precies wat je zegt, lekker langs het water een hapje eten. Heel veel meer boeiends vonden we er niet tot dusver, dus gaan een dagje op en neer vanaf Austin.
Roswell is vooral erg leuk om een keer geweest te zijn. UFO museum, McDonald’s in de vorm van een UFO, alles is daar aliens. Lekker overdreven, op z’n Amerikaans.
pi_216456181
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 18:20 schreef Binge-watch het volgende:

[..]
[..]
Ik zou er zeker geen uren voor om rijden, maar als stopplaats prima om te bezoeken. De Mac is inderdaad erg mooi qua gebouw.
pi_216458237
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 13:01 schreef RodenCity het volgende:

[..]
Ik ga in September.
2 nachten San fransisco
5 nachten O'ahu
4 nachten Maui
4 nachten Big island.
Zonde dat je Kauai overslaat! We waren er in 2015 en Kauai en Maui waren verreweg het mooiste in onze ogen. Big Island vonden we juist erg tegenvallen.

Wel sowieso super tof, Hawaii is zo mooi!
  dinsdag 28 januari 2025 @ 13:04:29 #119
146003 RodenCity
Professioneel Proefdier
pi_216458741
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 12:16 schreef Ancester het volgende:

[..]
Zonde dat je Kauai overslaat! We waren er in 2015 en Kauai en Maui waren verreweg het mooiste in onze ogen. Big Island vonden we juist erg tegenvallen.

Wel sowieso super tof, Hawaii is zo mooi!
Het liefste had ik ook alle eilanden gedaan, maar ik moest keuzes maken kwa tijd en ook zeker kwa budget, want 1 ding is zeker, daarheen reizen, en zeker in je eentje, is niet goedkoop helaas.
The Admirals......1995-2007
  dinsdag 28 januari 2025 @ 14:30:22 #120
28167 matthijst
pi_216459745
Had hetzelfde: 2 weken 4 eilanden leek me wat overdreven. Twijfelde tussen Maui en Kauai. Vorig jaar die branden op Maui en toen las ik dat veel lui Kauai aanraadden, beetje zitten googlen en daar vlieg je relatief makkelijk heen (AMS-SEA-LIH) en leek me wel een rustig begin van de vakantie (Kauai Inn, bij zee als t goed is).
Op Big Island zitten we 3 nachten links (Alii Villas) en dan 3 nachten rechts (SCP Hilo).
En op Honolulu in een airbnb in Ilikai Hotel naast de lagoon.

Echt zin in, lijkt me allemaal erg mooi daar.
pi_216462846
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 13:04 schreef RodenCity het volgende:

[..]
Het liefste had ik ook alle eilanden gedaan, maar ik moest keuzes maken kwa tijd en ook zeker kwa budget, want 1 ding is zeker, daarheen reizen, en zeker in je eentje, is niet goedkoop helaas.
Snap het volledig ja. Duur uitje. Je gaat het sowieso heel erg naar je zin hebben! Wij willen nog altijd een keer terug, maar wie weet ooit. Dan slaan we Big Island wel over.
  zondag 9 februari 2025 @ 18:01:38 #122
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_216610481
Wij hebben nog een nationale parkenpas, geldig tot oktober. Wij wilden in september terug, maar dat wordt volgend jaar mei. Dus hebben we die nu nog over. Wil
Iemand die overnemen voor 40 euro? (Nieuwprijs 80 dollar, staat 1 handtekening op en mag er nog 1 op)
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zondag 9 februari 2025 @ 18:30:58 #123
28167 matthijst
pi_216610878
The 2024 pass has been redesigned so there is just one signature line and the new rules allow only the signatory to use the pass upon entry to a park.

Je kan die handtekening er ws wel afvegen met isopropyl alcohol.
  zondag 9 februari 2025 @ 18:38:02 #124
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_216610960
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2025 18:30 schreef matthijst het volgende:
The 2024 pass has been redesigned so there is just one signature line and the new rules allow only the signatory to use the pass upon entry to a park.

Je kan die handtekening er ws wel afvegen met isopropyl alcohol.
Oh. Das balen. Dat kunnen we nog wel ff proberen
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_216620449
Heeft iemand wel eens Sunnycars gebruikt voor Amerika? Begrijpen ze daar ook de formule van Sunnycars?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')