PriskePuk2000quote:Ik verwacht dat we gevaarlijker zullen zijn dan in de eerste helft tegen PEC Zwolle. We moeten het op dat gebied beter doen. In de eerste helft hadden we een expected goals van onder de één. Dat moet beter."
Ik begrijp dat Marcel van der Kraan deze vraag stelde namens de T.?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:15 schreef hhh38 het volgende:
Een Engelse vraag over de transferstrategie
Oh lol, dacht al dat ik de stem herkende. Geen idee waarom ie de enige was die zn vragen in het Engels stelde dan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Marcel van der Kraan deze vraag stelde namens de T.?
Ik denk omdat Priske aangegeven heeft voorlopig de antwoorden in het Engels te doen. Ik denk dat Marcel een wit voetje probeert te halen op deze manier.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh lol, dacht al dat ik de stem herkende. Geen idee waarom ie de enige was die zn vragen in het Engels stelde dan.
Noortje is de hoer van Rotterdamquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is al gescout door Noor Omrani.
Tot zover dus de hoopgevende toekomst.
bij 020 zijn die vergunningen binnen 24 uur geregeld meestal....quote:Ibrahim Osman
Aanwinst Ibrahim Osman is er tegen Sparta Rotterdam sowieso niet bij. De 19-jarige buitenspeler wacht nog op zijn werkvergunning en heeft sinds zijn overstap naar Rotterdam nog niet kunnen meetrainen met de groep. "Hij wacht nog op de juiste papieren om aan te kunnen sluiten," bevestigt Priske. "Wij hebben hier geen invloed op en moeten wachten op andere partijen tot alles is geregeld. We moeten wachten op de juiste stempel in zijn paspoort zodat hij bij ons kan beginnen."
Dit zijn allemaal dingen waarvoor je niet per se je oogkleppen hoeft af te doen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als je een blind paard bent, raak je niet naar verhouding het vaakst de bal aan in de 16 van de tegenstander.
Als je een blind paard bent, loop je niet het vaakst de bal de 16 van de tegenstander binnen.
Als je een blind paard bent, schiet je niet naar verhouding als 10e de meeste schoten op doel per 90 minuten. Ik zou immers Gimenez, Pavlidis, Akpom, De Jong, Chery, Lammers, Tillman, Ugalde, Brobbey ook niet als blinde paarden zien.
Daarnaast ontving Minteh de meeste 'progressive' passes van zijn teamgenoten. Die zouden, mocht hij een blind paard zijn, de bal waarschijnlijk minder snel naar hem passen. Voorts had Minteh de meeste geslaagde dribbels na Sahraoui die inmiddels een mooie transfer naar Lille heeft.
Van der Laan wordt steeds meer Ome Henk.quote:
Blijft wel een vermakelijke rubriekquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Van der Laan wordt steeds meer Ome Henk.
Dat zeker, daarom blijven ze hem ook uitnodigen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijft wel een vermakelijke rubriek
hij moet gewoon zijn bek houdenquote:
Heb je niet nog een mooi bijpassende Facebook tegeltje Klaas?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hij moet gewoon zijn bek houden
Daar zijn ze niet naar op zoekquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 02:26 schreef De_Pel het volgende:
Die vervanger van Wieffer…
die gaat niet meer komen hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |