ach die dingen van blind paard gaan met de gekte van de dag. Het is niet te ontkennen dat Minteh wel wat zelfzuchtig is geweest. En als je voor eigen succes gaat in een actie en hij hangt niet, dan ben je een blind paard, als ie wel hangt dan ben de held van de dag. En dat hij zich graag wil bewijzen en de held wil zijn is duidelijk, ik zie het daardoor vooral als een klein gebrek aan zelfvertrouwen. Hij krijgt met de tijd en met coaching echt wel mee dat hij ook een held is wanneer hij wel afgeeft.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als je een blind paard bent, raak je niet naar verhouding het vaakst de bal aan in de 16 van de tegenstander.
Als je een blind paard bent, ben je niet het vaakst betrokken in de voorbereidende acties op een doelpunt, of überhaupt een schot.
Als je een blind paard bent, loop je niet het vaakst de bal de 16 van de tegenstander binnen.
Als je een blind paard bent, ben je niet effectief in je dribbels die mogelijk maken dat een medespeler een schot kan lossen.
Als je een blind paard bent, schiet je niet naar verhouding als 10e de meeste schoten op doel per 90 minuten. Ik zou immers Gimenez, Pavlidis, Akpom, De Jong, Chery, Lammers, Tillman, Ugalde, Brobbey ook niet als blinde paarden zien.
Daarnaast ontving Minteh de meeste 'progressive' passes van zijn teamgenoten. Die zouden, mocht hij een blind paard zijn, de bal waarschijnlijk minder snel naar hem passen. Voorts had Minteh de meeste geslaagde dribbels na Sahraoui die inmiddels een mooie transfer naar Lille heeft.
Een blind paard is een speler die gelijk het overzicht kwijtraakt zodra hij zijn actie heeft gemaakt, dat is Minteh niet, die denkt wel degelijk na over zijn vervolgactie maar maakt af en toe (wegens gebrek aan ervaring) de verkeerde beslissing of overschat zijn techniek. Ik vind het niet eens een egoïst, dan denk ik meer aan Paixao.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:27 schreef snabbi het volgende:
[..]
ach die dingen van blind paard gaan met de gekte van de dag. Het is niet te ontkennen dat Minteh wel wat zelfzuchtig is geweest. En als je voor eigen succes gaat in een actie en hij hangt niet, dan ben je een blind paard, als ie wel hangt dan ben de held van de dag. En dat hij zich graag wil bewijzen en de held wil zijn is duidelijk, ik zie het daardoor vooral als een klein gebrek aan zelfvertrouwen. Hij krijgt met de tijd en met coaching echt wel mee dat hij ook een held is wanneer hij wel afgeeft.
Het is een speler die iets extra's brengt en dat maakt hem erg goed. Daardoor verwacht ik ook wel dat hij het goed doet in de PL. Ik denk niet dat hij wereldster status zal halen, maar gewoon het erg goed doet in de grootste competitie is echt heel hoog.
Het overzicht en vertrouwen in dat medespelers hem er ook in kunnen leggen komt er echt wel.
Jij bent vast geen fervent gebruiker van https://fbref.com/ zo te lezen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als je een blind paard bent, raak je niet naar verhouding het vaakst de bal aan in de 16 van de tegenstander.
Als je een blind paard bent, ben je niet het vaakst betrokken in de voorbereidende acties op een doelpunt, of überhaupt een schot.
Als je een blind paard bent, loop je niet het vaakst de bal de 16 van de tegenstander binnen.
Als je een blind paard bent, ben je niet effectief in je dribbels die mogelijk maken dat een medespeler een schot kan lossen.
Als je een blind paard bent, schiet je niet naar verhouding als 10e de meeste schoten op doel per 90 minuten. Ik zou immers Gimenez, Pavlidis, Akpom, De Jong, Chery, Lammers, Tillman, Ugalde, Brobbey ook niet als blinde paarden zien.
Daarnaast ontving Minteh de meeste 'progressive' passes van zijn teamgenoten. Die zouden, mocht hij een blind paard zijn, de bal waarschijnlijk minder snel naar hem passen. Voorts had Minteh de meeste geslaagde dribbels na Sahraoui die inmiddels een mooie transfer naar Lille heeft.
politie = ajax = bang voor nederlaagquote:Volgens het AD vreest Feyenoord dat de politie wil staken tijdens de Klassieker
Feyenoord vreest voor afgelasting Klassieker: 'Dan kan er niet gevoetbald worden'
Vandaag om 07:58
Intern vrezen ze bij Feyenoord dat de thuiswedstrijd tegen Ajax niet door kan gaan, zo schetst Mikos Gouka van het Algemeen Dagblad. De Rotterdammers hopen dat de politie niet op zondag 1 september besluit te staken, dat is de datum waarop de Klassieker in De Kuip wordt gespeeld.
De politiestakingen waren afgelopen week al onderwerp van gesprek in de Eredivisie. Zo werd het duel tussen NAC Breda en Ajax zonder blauw in en rond het stadion afgewerkt en dat was ook het geval bij FC Twente - Sparta Rotterdam. Daarmee is het staken nog niet voorbij en komt mogelijk de Klassieker in gevaar.
"In De Kuip hoor ik dat er vrees is omdat de politie besluit om bij wedstrijden te staken, of daar in ieder geval niet wenst aanwezig te zijn. Als ze deze wedstrijd (Feyenoord - Ajax, red.) meenemen, dan kan er niet gevoetbald worden", begint Gouka in de dagelijkse podcast van het AD. "Aboutaleb (burgemeester van Rotterdam, red.) gaat natuurlijk achter de politie staan en dan zijn de clubs kansloos."
"Dat is vervelend voor iedereen die de Klassieker wil zien, maar voor welke club zou het dan het meest vervelend zijn? Dan zou je denken Feyenoord, want die zijn dan wat verder dan Ajax zou je denken", vervolgt Gouka, dat het voor Ajax juist gunstig zou zijn. "Zij kunnen dan voluit trainen (omdat er dan geen return tegen Jagiellona Bialystok tussenzit, red.) Dat zou niet ongunstig zijn. Laten we hopen dat die wedstrijd gewoon doorgaat."
Feyenoord is al volle bak maatregelen aan het nemen om de Klassieker goed te laten verlopen. Afgelopen week werd aangekondigd dat er weer netten zullen hangen in De Kuip.
Al besproken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
politie = ajax = bang voor nederlaag
quote:Hancko zet zichzelf ook aanvallend in de etalage
Bart Frouws
10.30,
Vandaag
8 Reacties
Dávid Hancko is niet alleen verdedigend, maar ook aanvallend van grote waarde voor Feyenoord. Ook tegen PEC Zwolle was het weer raak voor de 26-jarige verdediger. Deze statistiek onderstreept de offensieve drang van Hancko.
Hancko zet zichzelf ook aanvallend in de etalage
DELEN:
De VAR moest eraan te pas komen omdat de grensrechter onterecht zijn vlag hief, maar uiteindelijk kon Dávid Hancko Juichen. De verdediger tikte zondagmiddag uit een vrije trap de derde goal binnen in de 5-1 zege op bezoek bij PEC Zwolle. Weer stond de Slowaak op de juiste plek bij een standaardsituatie van de Rotterdammers.
Dat was niet voor het eerst. Maak je een lijst van spelers met de meeste doelpogingen in de eerste twee speelronden, dan is Hancko de verrassende koploper in de Eredivisie. Net als Luuk de Jong was de Feyenoorder tien keer het eindstation van een aanval., waarvan zeven keer na een vrije trap of een corner.
Dominante rol
Het zijn opmerkelijke cijfers voor een verdediger, die zo aan weerszijden van het veld een dominante rol speelt. Hoe belangrijk Hancko is in het elftal van Brian Priske bleek ook uit het feit dat hij in Zwolle minimaal veertig balcontacten meer had dan iedere andere ploeggenoot (122). In de eerste twee speelronden was de Slowaak bovendien de Feyenoord-speler met de passes eindigend in de laatste 30 meter van het veld en goed voor de meeste intercepties.
Zo wordt het in de laatste weken van de transferwindow een behoorlijke opgave voor Feyenoord om Hancko in Rotterdam te houden. Zeker als hij zichzelf ook in aanvallend opzicht zo prominent in de etalage zet.
BOA's zijn voor PSV.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
politie = ajax = bang voor nederlaag
Priske gaat een superinhoudelijk verhaal vertellen met simplistische kutvragen van journalisten tussendoor. Tot zondag!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:59 schreef Caland het volgende:
We zitten weer klaar voor minimaal een kwartier doodsaai vermaak
https://x.com/ESPNnl/status/1826953537806639404quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Brian wimpelt de transfervragen af net zoals Arne dit altijd deed.
Die linkjes kun je embedden. Voor dark mode moet je nog 100 jaar wachten. @fetXquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://x.com/ESPNnl/status/1826953537806639404
Al besproken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:14 schreef Caland het volgende:
Costa Ricaantje heeft een goede kans om bij de selectie te zitten
Osman heeft nog steeds geen werkvergunning
PriskePuk2000quote:Ik verwacht dat we gevaarlijker zullen zijn dan in de eerste helft tegen PEC Zwolle. We moeten het op dat gebied beter doen. In de eerste helft hadden we een expected goals van onder de één. Dat moet beter."
Ik begrijp dat Marcel van der Kraan deze vraag stelde namens de T.?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:15 schreef hhh38 het volgende:
Een Engelse vraag over de transferstrategie
Oh lol, dacht al dat ik de stem herkende. Geen idee waarom ie de enige was die zn vragen in het Engels stelde dan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Marcel van der Kraan deze vraag stelde namens de T.?
Ik denk omdat Priske aangegeven heeft voorlopig de antwoorden in het Engels te doen. Ik denk dat Marcel een wit voetje probeert te halen op deze manier.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh lol, dacht al dat ik de stem herkende. Geen idee waarom ie de enige was die zn vragen in het Engels stelde dan.
Noortje is de hoer van Rotterdamquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is al gescout door Noor Omrani.
Tot zover dus de hoopgevende toekomst.
bij 020 zijn die vergunningen binnen 24 uur geregeld meestal....quote:Ibrahim Osman
Aanwinst Ibrahim Osman is er tegen Sparta Rotterdam sowieso niet bij. De 19-jarige buitenspeler wacht nog op zijn werkvergunning en heeft sinds zijn overstap naar Rotterdam nog niet kunnen meetrainen met de groep. "Hij wacht nog op de juiste papieren om aan te kunnen sluiten," bevestigt Priske. "Wij hebben hier geen invloed op en moeten wachten op andere partijen tot alles is geregeld. We moeten wachten op de juiste stempel in zijn paspoort zodat hij bij ons kan beginnen."
Dit zijn allemaal dingen waarvoor je niet per se je oogkleppen hoeft af te doen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Van der Laan wordt steeds meer Ome Henk.quote:
Blijft wel een vermakelijke rubriekquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Van der Laan wordt steeds meer Ome Henk.
Dat zeker, daarom blijven ze hem ook uitnodigen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijft wel een vermakelijke rubriek
hij moet gewoon zijn bek houdenquote:
Heb je niet nog een mooi bijpassende Facebook tegeltje Klaas?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hij moet gewoon zijn bek houden
Daar zijn ze niet naar op zoekquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 02:26 schreef De_Pel het volgende:
Die vervanger van Wieffer…
die gaat niet meer komen hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |