O.a. Benfica deed precies wat ik zeg. Paslijnen afschermen dwingen naar de backs ze daar 1 op 1 zetten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij begrijpt er echt helemaal niets van, doe dan ook wat minder alsof.
Benfica heeft kwalitatief natuurlijk een beter team dan Feyenoord.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
O.a. Benfica deed precies wat ik zeg. Paslijnen afschermen dwingen naar de backs ze daar 1 op 1 zetten.
Daar zijn ze gewoonweg kwetsbaar.
:’)quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
O.a. Benfica deed precies wat ik zeg. Paslijnen afschermen dwingen naar de backs ze daar 1 op 1 zetten.
Daar zijn ze gewoonweg kwetsbaar.
Liever niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]
:’)
Nu ook graag je tactische analyse van Ajax
Die naam was nog niet voorbij gekomen dat jaar iddquote:
Erg mooi.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
@:Wotte wordt genadeloos afgeslacht.
Kansloos natuurlijk niet. Die hebben in de voorbereiding, Johan Cruijff schaal en competitie als meermaals bewezen kwetsbaar genoeg te zijn ook tegen dit Ajax.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Benfica heeft kwalitatief natuurlijk een beter team dan Feyenoord.
Ajax heeft letterlijk op iedere positie een speler die minder is dan Feyenoord heeft op die positie. Normaliter verliezen we die wedstrijd dus kansloos, maar in voetbal kan alles natuurlijk.
Utd ontslaat hem niet meer lolquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:33 schreef AmenhotepIV het volgende:
Ten Hag terug in Amsterdam rond de kerst?
Ik krijg niet de indruk dat Seedorf dit heel goed verdedigtquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:26 schreef PSVCL het volgende:
Waarom speelt deze jongen niet in het eerste bij jullie?. viel mij al positief op tijd jong psv VS jong ajax
Kan een grote worden
[ x ]
Omdat we anders weer te horen krijgen dat we denken dat het de nieuwe messi isquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:26 schreef PSVCL het volgende:
Waarom speelt deze jongen niet in het eerste bij jullie?. viel mij al positief op tijd jong psv VS jong ajax
Kan een grote worden
[ x ]
Laat hem eerst maar eens een beetje massa krijgen. Wat een kleuterlijfje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Omdat we anders weer te horen krijgen dat we denken dat het de nieuwe messi is
Dat past dan wel weer goed bij een nieuwe messiquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Laat hem eerst maar eens een beetje massa krijgen. Wat een kleuterlijfje.
Of een Lucas Andersenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat past dan wel weer goed bij een nieuwe messi
Moet wel de tijd krijgen, wel een leuke speler.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:26 schreef PSVCL het volgende:
Kan een grote worden
[ x ]
Laag zwartepunt heeft die Faberski wel mee, dat is het nadeel dat langere spelers hebben, om dat te compenseren moet je heel veel klasse hebben.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Of een Lucas Andersen
“We gaan het met deze selectie doen”quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:50 schreef manny het volgende:
Godsallememaggies wat moet er veel gebeuren deze week. Maar goed, dat zal voor heel veel clubs gelden. Lijkt wel alsof ze allemaal wachten tot het laatste moment. En "for the love of god" laat Bergwijn voor een schep geld vertrekken.
We hebben al de jongere betere versie.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:33 schreef AmenhotepIV het volgende:
Ten Hag terug in Amsterdam rond de kerst?
Bergwijn en Brubbie s.v.p. voor een hoop geld.quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:50 schreef manny het volgende:
Godsallememaggies wat moet er veel gebeuren deze week. Maar goed, dat zal voor heel veel clubs gelden. Lijkt wel alsof ze allemaal wachten tot het laatste moment. En "for the love of god" laat Bergwijn voor een schep geld vertrekken.
Zal je zien dat er weinig of geen transfers gaan plaatsvinden.quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:50 schreef manny het volgende:
Kan toch haast niet. Iedereen zit nog met spelers waar ze vanaf willen, en posities waar ze nog iets kunnen gebruiken. Kroes kan aan de bak.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal je zien dat er weinig of geen transfers gaan plaatsvinden.
De hele PL heeft veel meer te besteden dan top NL en zelfs een divisie lager betalen ze meer dan veel clubs in de eredivisie en dan heb je nog een stuk of 5-6 landen waarvan subtop interessanter is dan top NL.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:46 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Is het niet meer een eredivisie probleem? Worden veel hengeltjes uitgegooid en interesse getoond maar niemand hapt. Zelfde zie je bij PSV, denk dat iedereen het er wel over eens is dat ze dringend een set nieuwe verdedigers nodig hebben, maar tot nu toe naast alles en iedereen gegrepen.
Denk dat we langzaam het punt naderen dat het gewoonweg niet meer te doen is voor kleine landen. Geld uit Engeland, Miljardair sugardadies en dergelijke is niet tegen op te boksen.
Er kan wel meer niet, maar moet het nog maar zien.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:40 schreef manny het volgende:
[..]
Kan toch haast niet. Iedereen zit nog met spelers waar ze vanaf willen, en posities waar ze nog iets kunnen gebruiken. Kroes kan aan de bak.
Het is een internationaal probleem, de PL alleen komt waarschijnlijk al tot een miljard minder uitgaves aan transfers ten opzichte van vorig jaar. Het gaat internationaal de stilste transferzomer in jaren worden.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:46 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Is het niet meer een eredivisie probleem? Worden veel hengeltjes uitgegooid en interesse getoond maar niemand hapt. Zelfde zie je bij PSV, denk dat iedereen het er wel over eens is dat ze dringend een set nieuwe verdedigers nodig hebben, maar tot nu toe naast alles en iedereen gegrepen.
Denk dat we langzaam het punt naderen dat het gewoonweg niet meer te doen is voor kleine landen. Geld uit Engeland, Miljardair sugardadies en dergelijke is niet tegen op te boksen.
Het duurt niet lang meer voordat ze op het tweede niveau in Engeland meer te besteden hebben...quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
De hele PL heeft veel meer te besteden dan top NL en zelfs een divisie lager betalen ze meer dan veel clubs in de eredivisie en dan heb je nog een stuk of 5-6 landen waarvan subtop interessanter is dan top NL.
Dat hebben ze al, deze zomer voor 470 mio verkocht en 217 gekocht tegenover 148 en 61.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:49 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Het duurt niet lang meer voordat ze op het tweede niveau in Engeland meer te besteden hebben...
Ik ben altijd wel fan geweest van Brobbey maar het constant niet fit zijn en de nonchalante houding zorgen er toch voor dat die van mij ook weg zou mogen, zeker als je Weghorst in zijn plaats zetquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:17 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Bergwijn en Brubbie s.v.p. voor een hoop geld.
Das wat overdreven, er zijn vier landen (Duitsland, Spanje, Italië en Frankrijk) met een betere top en daar houdt het wel op.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
De hele PL heeft veel meer te besteden dan top NL en zelfs een divisie lager betalen ze meer dan veel clubs in de eredivisie en dan heb je nog een stuk of 5-6 landen waarvan subtop interessanter is dan top NL.
Portugese top slechter dan de Nederlandse is nogal discutabel.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das wat overdreven, er zijn vier landen (Duitsland, Spanje, Italië en Frankrijk) met een betere top en daar houdt het wel op.
NL top is al blij als ze soms een rondje verder gaan in de CL terwijl het daar gewoon gebruikelijke kost is met 1 of meerdere clubs .quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Portugese top slechter dan de Nederlandse is nogal discutabel.
ik vermoed dat het om de subtop ging. Anders eensquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Portugese top slechter dan de Nederlandse is nogal discutabel.
Denk dat AZ en Twente ook wel een stevige dobber hebben aan Braga. Ajax ook trouwensquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:14 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ik vermoed dat het om de subtop ging. Anders eens
Gaat lekker daar in Rotterdam maar ik snap er geen kut van he. Ouwe kenners.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij begrijpt er echt helemaal niets van, doe dan ook wat minder alsof.
haha nou idd. Reken alsnog nergens op maar die zijn niet zo goed als dat sommigen denken. Die nieuwe coach is ook gewoon een paar niveautjes minder dan dat er eerst zatquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:31 schreef Heeinz het volgende:
Je zou bijna gaan denken dat we kans maken in de Klassieker
Na een jaar waar je over twee duels 0-10 verliest, lijkt bescheidenheid me een handige zaak.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:51 schreef Pedroso het volgende:
Denk dat het nog te vroeg is om resultaat te halen volgende week maar het zal dit keer wel close zijn.
Van het spelersmateriaal van Feyenoord hoef je sowieso niet onder de indruk te zijn, alleen Geertruida, Timber en Hancko zouden een meerwaarde zijn bij Ajax (buiten de geblesseerde Hartman), de rest is hooguit gelijkwaardig met wat er bij Ajax rondloopt (en vaak ook minder).
Ze gaan volgende week ook niet winnen maar het zal wel close zijn. Zo gek is dat toch niet?quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Na een jaar waar je over twee duels 0-10 verliest, lijkt bescheidenheid me een handige zaak.
Bescheidenheid heeft nog nooit een iemand verder gebracht dan middelmaat.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Na een jaar waar je over twee duels 0-10 verliest, lijkt bescheidenheid me een handige zaak.
We zijn helaas nog niet zover dat een driepunter uit de kuip weer een zekerheidje is, maar beter dan vorig seizoen is dan ook weer niet zo heel moeilijk.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ze gaan volgende week ook niet winnen maar het zal wel close zijn. Zo gek is dat toch niet?
En och, er kan in een jaar tijd veel veranderen. Zeker nu er bij Ajax wat meer rust is gecreëerd van bovenaf.
Nee, ik ben dit seizoen al blij als we de opgaande lijn weer te pakken krijgen na een jaar of 3 alleen maar meer puinzooi, Wat dat betreft ben ik wel tevreden met de lijn die nu is ingezet. Eerst een goede organisatie in alle geledingen en dan komt het succes later ook wel weer.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
We zijn helaas nog niet zover dat een driepunter uit de kuip weer een zekerheidje is, maar beter dan vorig seizoen is dan ook weer niet zo heel moeilijk.
Ja en straks weer 7 spelers wisselen en 1-1 tegen NAC met Farioliball.quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, ik ben dit seizoen al blij als we de opgaande lijn weer te pakken krijgen na een jaar of 3 alleen maar meer puinzooi, Wat dat betreft ben ik wel tevreden met de lijn die nu is ingezet. Eerst een goede organisatie in alle geledingen en dan komt het succes later ook wel weer.
Je hebt nu ook een coach nodig die intelligent is en de spelers weet te raken, wat dat betreft ben ik wel blij met Farioli. Gelukkig niet weer zo'n 'voelbaljongen' met een Ajax achtergrond, daar ben ik voorlopig wel even klaar mee.
Dat was teleurstellend ja maar ik zie wel ontwikkeling en meer groepsgevoel dan voorgaande jaren.quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja en straks weer 7 spelers wisselen en 1-1 tegen NAC met Farioliball.
Rouleren is best maar het is een feit dat we nog amper voetbal hebben gezien dat het aangluren waard is. Zal nog maar even benoemen dat we God op de blote knieën mogen bedanken dat we niet eruit vlogen tegen die Grieken. Die Polen konden er natuurlijk helemaal geen houtje touwtje van. Leuk dat je dan 4 goals maakt maar je krijgt ook weer zo'n domme tegen goal.quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat was teleurstellend ja maar ik zie wel ontwikkeling en meer groepsgevoel dan voorgaande jaren.
Maar als jij blij wordt van trainers als van 't Schip en Heitinga, ook prima.
De kern is gewoon prima voor de eredivisie. Internationaal is het niks en moet je blij zijn met wat punten.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Volgens mij moeten mensen nog steeds accepteren dat deze selectie enorm beperkt is.
Prima voor de Eredivisie is ook relatief natuurlijk.. want dan heb je het over wat precies? Subtop? Middenmoot? Ik denk dat Ajax het (wederom) heel moeilijk gaat krijgen met voornamelijk Twente (AZ schat ik niet zo hoog in).quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De kern is gewoon prima voor de eredivisie. Internationaal is het niks en moet je blij zijn met wat punten.
Wellicht 2de maar waarschijnlijk 3de uiteraard.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Prima voor de Eredivisie is ook relatief natuurlijk.. want dan heb je het over wat precies? Subtop? Middenmoot? Ik denk dat Ajax het (wederom) heel moeilijk gaat krijgen met voornamelijk Twente (AZ schat ik niet zo hoog in).
Twente is ook facking slechtquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Prima voor de Eredivisie is ook relatief natuurlijk.. want dan heb je het over wat precies? Subtop? Middenmoot? Ik denk dat Ajax het (wederom) heel moeilijk gaat krijgen met voornamelijk Twente (AZ schat ik niet zo hoog in).
zal een klein tafeltje zijn dan...quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:00 schreef Wotte het volgende:
[..]
Bescheidenheid heeft nog nooit een iemand verder gebracht dan middelmaat.
Ga jij lekker ergens anders bescheiden zijn dan slinger ik mijn lul op tafel met iedere salarisonderhandelingen.
ik mag hopen dat die idd naar leicester gaat.quote:Op maandag 26 augustus 2024 08:35 schreef Wotte het volgende:
Ik hoop alleen vurig op een extra middenvelder. Bergwijn zal waarschijnlijk niet voor jan lul op de tribune bij Leicester zitten.
Ja dan lijkt hij groterquote:Op maandag 26 augustus 2024 08:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
zal een klein tafeltje zijn dan...
ja dat zit er dik in. Leuk dat de vorige wedstrijden wel doorgingen ondanks de stakingen maar dit is wel andere koek natuurlijk.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:15 schreef TheVulture het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)egpensioen~afe60da3/
Ik voorspel wederom geen Ajax in actie aankomend weekend.
Zou ons niet slecht uitkomenquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:15 schreef TheVulture het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)egpensioen~afe60da3/
Ik voorspel wederom geen Ajax in actie aankomend weekend.
Nouja, neem aan dat er wel spelers rust gegeven zou worden tegen die Poolse koekenbakkers en Feyenoord heeft nog niet de topvorm.quote:
Dit, en dan komt die wedstrijd op een veel ongunstiger punt terug in het programma, al is het de vraag waar want volgens mij is dat Europees voetbal dit jaar nog veel intensiever gepland dan in voorgaande jaren.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, neem aan dat er wel spelers rust gegeven zou worden tegen die Poolse koekenbakkers en Feyenoord heeft nog niet de topvorm.
Meer wedstrijden (8 in plaats van 6), daardoor is er eigenlijk maar weinig tot geen ruimte om het in te halen, laat staan zo'n wedstrijd die je niet even doordeweeks kan plannen. Ik zie nog wel een kort geding aankomen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit, en dan komt die wedstrijd op een veel ongunstiger punt terug in het programma, al is het de vraag waar want volgens mij is dat Europees voetbal dit jaar nog veel intensiever gepland dan in voorgaande jaren.
Nouja, dan speelt Feyenoord ook Europees natuurlijkquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit, en dan komt die wedstrijd op een veel ongunstiger punt terug in het programma, al is het de vraag waar want volgens mij is dat Europees voetbal dit jaar nog veel intensiever gepland dan in voorgaande jaren.
Mooie kans om te laten zien dat het prima kan zonder politie. Uitfans zijn er toch al niet.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Meer wedstrijden (8 in plaats van 6), daardoor is er eigenlijk maar weinig tot geen ruimte om het in te halen, laat staan zo'n wedstrijd die je niet even doordeweeks kan plannen. Ik zie nog wel een kort geding aankomen.
Dat kan bij de meeste wedstrijden ook prima, maar bij deze niet.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Mooie kans om te laten zien dat het prima kan zonder politie. Uitfans zijn er toch al niet.
succes.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Mooie kans om te laten zien dat het prima kan zonder politie. Uitfans zijn er toch al niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |