quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:12 schreef Scorpie het volgende:
Mika Godts kan er niet zoveel van hè ?
Scorpiequote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:12 schreef Scorpie het volgende:
Mika Godts kan er niet zoveel van hè ?
Horen alle 6 niet in een ajax shirtquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het is nog altijd beter dan Van der Boomen, Fitz-Jim, Mannsverk, enz.
In dit verder mongolenelftal lijkt me dat nogal logischquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Berghuis solliciteert naar een basisplek op het middenveld tegen de tijd dat iedereen fit is.
Je staat vaak met veel mensen voor de bak en veel in de rug. Dan ben je hoe dan ook kwetsbaar. In de opbouw pressen zij ook vrij fel en redelijk goed..quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:18 schreef Black-Death het volgende:
Blijft allemaal fragiel achterin
Ja wat is het nou. De nieuwe Robben of de nieuwe Boerrigter?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Carlos Forbs is een miniatuurversie van Derk Boerrigter.
Dat klopt, makker. Maar toeval of niet, spontaan beginnen zijn teamgenoten in de diepte te lopen als hij aan de bal komt. Toch een gebrekje bij Farioliball tot nu toe. Mooie test als Fitz-Jim op het veld komt voor hem.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:24 schreef Adames het volgende:
[..]
In dit verder mongolenelftal lijkt me dat nogal logisch
Jaquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:25 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja wat is het nou. De nieuwe Robben of de nieuwe Boerrigter?
Ga lekker ergens anders dom doenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:25 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja wat is het nou. De nieuwe Robben of de nieuwe Boerrigter?
Ik begrijp Farioli op deze manier wel dat je Akpom opstelt in plaats van Brobbey. Ik durf het haast niet te zeggen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:32 schreef Heeinz het volgende:
Akpom verdiende daar bijna z'n transfer
Ik snap je kritiek op zich wel hoor. Soms lijkt het leuk qua aanzet en style maar wat er uit komt is nooit echt goed of bijzonder. Het is gewoon geen klasbak. Helaas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |