O.a. Benfica deed precies wat ik zeg. Paslijnen afschermen dwingen naar de backs ze daar 1 op 1 zetten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij begrijpt er echt helemaal niets van, doe dan ook wat minder alsof.
Benfica heeft kwalitatief natuurlijk een beter team dan Feyenoord.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
O.a. Benfica deed precies wat ik zeg. Paslijnen afschermen dwingen naar de backs ze daar 1 op 1 zetten.
Daar zijn ze gewoonweg kwetsbaar.
:’)quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
O.a. Benfica deed precies wat ik zeg. Paslijnen afschermen dwingen naar de backs ze daar 1 op 1 zetten.
Daar zijn ze gewoonweg kwetsbaar.
Liever niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]
:’)
Nu ook graag je tactische analyse van Ajax
Die naam was nog niet voorbij gekomen dat jaar iddquote:
Erg mooi.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
@:Wotte wordt genadeloos afgeslacht.
Kansloos natuurlijk niet. Die hebben in de voorbereiding, Johan Cruijff schaal en competitie als meermaals bewezen kwetsbaar genoeg te zijn ook tegen dit Ajax.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Benfica heeft kwalitatief natuurlijk een beter team dan Feyenoord.
Ajax heeft letterlijk op iedere positie een speler die minder is dan Feyenoord heeft op die positie. Normaliter verliezen we die wedstrijd dus kansloos, maar in voetbal kan alles natuurlijk.
Utd ontslaat hem niet meer lolquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:33 schreef AmenhotepIV het volgende:
Ten Hag terug in Amsterdam rond de kerst?
Ik krijg niet de indruk dat Seedorf dit heel goed verdedigtquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:26 schreef PSVCL het volgende:
Waarom speelt deze jongen niet in het eerste bij jullie?. viel mij al positief op tijd jong psv VS jong ajax
Kan een grote worden
[ x ]
Omdat we anders weer te horen krijgen dat we denken dat het de nieuwe messi isquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:26 schreef PSVCL het volgende:
Waarom speelt deze jongen niet in het eerste bij jullie?. viel mij al positief op tijd jong psv VS jong ajax
Kan een grote worden
[ x ]
Laat hem eerst maar eens een beetje massa krijgen. Wat een kleuterlijfje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Omdat we anders weer te horen krijgen dat we denken dat het de nieuwe messi is
Dat past dan wel weer goed bij een nieuwe messiquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Laat hem eerst maar eens een beetje massa krijgen. Wat een kleuterlijfje.
Of een Lucas Andersenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat past dan wel weer goed bij een nieuwe messi
Moet wel de tijd krijgen, wel een leuke speler.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:26 schreef PSVCL het volgende:
Kan een grote worden
[ x ]
Laag zwartepunt heeft die Faberski wel mee, dat is het nadeel dat langere spelers hebben, om dat te compenseren moet je heel veel klasse hebben.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Of een Lucas Andersen
“We gaan het met deze selectie doen”quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:50 schreef manny het volgende:
Godsallememaggies wat moet er veel gebeuren deze week. Maar goed, dat zal voor heel veel clubs gelden. Lijkt wel alsof ze allemaal wachten tot het laatste moment. En "for the love of god" laat Bergwijn voor een schep geld vertrekken.
We hebben al de jongere betere versie.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:33 schreef AmenhotepIV het volgende:
Ten Hag terug in Amsterdam rond de kerst?
Bergwijn en Brubbie s.v.p. voor een hoop geld.quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:50 schreef manny het volgende:
Godsallememaggies wat moet er veel gebeuren deze week. Maar goed, dat zal voor heel veel clubs gelden. Lijkt wel alsof ze allemaal wachten tot het laatste moment. En "for the love of god" laat Bergwijn voor een schep geld vertrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |