Plaat van de dag:quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik zeg niets voor niets dat het Feyenoord-topic inhoudelijker is. Er wordt tussen de hoopjes bagger door een serieuze clan prima discussie gevoerd zonder dat dat op een verheven manier gebeurt. Als er trolletjes zijn, worden die ook nooit teveel aandacht gegeven. In het Ajax-topic gaat het happen, bijten en sneren maar door. Zelfs als er niets aan de hand is, wordt er toch weer een sneertje gezocht.
Rot gewoon op. Ik zit hier nog altijd omdat ik het leuk vind om over voetbal te praten en niet omdat jij, @:Wotte , of @:LitmanenAFCA , in een mentale brugklasfase zitten.
Tijd voor wat typisch Afrikaanse muziek.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geen andere plaat van de dag in de OP t.o.v. de laatste.
Jammer.
Mooi om die uitdrukking weer eens op FOK! te zien. Wat een erudiete user ben je toch.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 08:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Woordle is de raison d'être van Rene zijn bestaan.
Kan je gelijk dineren.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 11:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Meeting tot half 1.
Dit kan niet @:ggmm @:scrummie
Zo triest als mensen zoiets organiserenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 11:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Meeting tot half 1.
Het doodschoppen niet waard.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 11:39 schreef Wereldgozer het volgende:
Meeting tot half 1.
We zijn al klaar, dus ik kan de bammetjes gaan smeren.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:00 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen
Zonder Wereldgozer dus, vanwege één of ander klootzak
Jij trekt ze toch over de balie?!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Minder dan het vuil onder m'n schoenen
Geniet ervan maatquote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
Een beetje laat maar ik begin ook aan de lunch.
Zijn ex-vrouw is razend.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:26 schreef RamboDirk het volgende:
Ralf Schumacher is mijn favoriete nicht op dit moment.
Lekker in je joggingbroek winden laten en een beetje voetbal kijken met een pilsje erbij. Daarna elkaar lekker aftrekken, is toch niets mis mee?quote:
Wat had je op?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo, dat was een prima ontbijtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |