Goeieavond, heel de dag in bed gelegen. Maar wat bedoel je ?quote:Op maandag 11 november 2024 10:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Doe je eindelijk eens leuk mee. Breekt toch de pleuris uit.
Wie is dat ?quote:Op maandag 11 november 2024 16:29 schreef borisz het volgende:
Yohannes kiest voor de VS. Helaas, niet onverwacht, maar NL had een speler van wereldklasse wel kunnen gebruiken.
Je trainer ontslaan terwijl je vijfde staat en je een periode hebt.quote:Op maandag 11 november 2024 17:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeieavond, heel de dag in bed gelegen. Maar wat bedoel je ?
Oh dat, ja het verbaasde me al dat er kritiek kwam. En die bleef er. Daarvoor kwam er niks naar buiten dat er iets speelde. Toen Adriaanse koploper was bij Ajax en werd ontslagen was er al een hetze in de media bezig.quote:Op maandag 11 november 2024 17:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Je trainer ontslaan terwijl je vijfde staat en je een periode hebt.
Ok, daar heb ik weinig mee. Ik las gisteren een 'Helden" uit 2017 en daar was een reportage met speelsters, ze spelen er allemaal; nog. Misschien typerend. Dit is trouwens wel een bandje voor jou denk ik. Tijdje geleden ontdekt en is geweldig. Mix tussen jaren 80 (Tears for Fears etc. ) en punk/hardrock. Overal goede kritieken. In 2021 pas opgericht en nu al twee geweldige albums. Speelden laatst nog in Eindhoven en m'n broer vond het erg goed.quote:
Ga ik zo even luisterenquote:Op maandag 11 november 2024 17:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, daar heb ik weinig mee. Ik las gisteren een 'Helden" uit 2017 en daar was een reportage met speelsters, ze spelen er allemaal; nog. Misschien typerend. Dit is trouwens wel een bandje voor jou denk ik. Tijdje geleden ontdekt en is geweldig. Mix tussen jaren 80 (Tears for Fears etc. ) en punk/hardrock. Overal goede kritieken. In 2021 pas opgericht en nu al twee geweldige albums. Speelden laatst nog in Eindhoven en m'n broer vond het erg goed.
Bekijk deze YouTube-video
Ja.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:05 schreef manny het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)van-match-of-the-day
Legende.
Wat een mooie herinneringen heb ik aan dat programma, samen met mn broer en vader op de bank op zaterdagavond, pilsje erbij en dan die wedstrijden kijken.
Tegenwoordig kijk ik zondagochtend om 8:30 uur.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja.
Ik kijk nu niet zoveel meer. Maar idd vroeger vaste prik op zaterdagavond of uitkateren op zondagochtend
Je hebt die van mij gezien. Ook niet klein en staat midden in de kamer. Ha ha. Kun je trouwens m'n topic over gevecht van Tyson morgen vinden in SPT ?quote:Op donderdag 14 november 2024 13:42 schreef borisz het volgende:
Heb nu al 2 jaar mn heule grote TV, maar ben er toch erg blij mee
SPT / {BOKSEN][NETFLIX] Zaterdag 16-11 02.00 uur: Jake Paul vs Mike Tyson ?quote:Op donderdag 14 november 2024 14:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt die van mij gezien. Ook niet klein en staat midden in de kamer. Ha ha. Kun je trouwens m'n topic over gevecht van Tyson morgen vinden in SPT ?
Is gewoon normaal tegenwoordig dit, over Timber net bij Oranje. En de FA komt niet verder dan hihaho. In NWS buitelen ze over elkaar heen met gedachtegoed waar Hans Janmaat trots op was geweest. Maar o wee als je er wat van zegt, dan worden je post verwijderdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |