Afgelopen half jaar ben ik heel erg aan het veranderen, heb jaren lang een relatie gehad met iemand die geen tot weinig intimiteit bood, weinig seks en anders was het altijd kort van duur en weinig voor mij.
Ik ben heel veel gaan sporten, ik krijg veel aandacht en ik zit voor het eerst sinds jaren ook echt een stuk lekkerder in me vel.
En dan leerde ik iemand bijna 3 maanden geleden kennen die mij op seksueel vlak mij helpt met het vinden van mijzelf..
Ik leerde iemand via social media, gewoon een normaal praatje met diepgang over onze levens, niks geks, hij was zo enorm anders dan ikzelf en direct met zijn vragen durfde ik heel open te zijn waar ik normaal heel onzeker ben.
Na een week dagelijks praten kreeg onze gesprekken wel een andere toon, en ging het over seks.. waar we van hielden, wat we hebben gemist of al hebben gedaan.
Hij had ervaringen die in mijn fantasieën niet eens voorbij kwamen. Ik hou wel van slaan op me kont, bij me keel gegrepen worden etc. Maar dit ging veel verder.. maar alles intrigeerde me voor het eerst zo erg.
Hij wilde mij ontdekken, passie en keihard.. f*ck liefde gewoon hele goeie seks.. oké dat was precies wat ik zocht..
Eerste keer zouden we elkaar ontmoeten met een bak koffie.. nouja we kwamen de auto niet uit. Hij heeft me ruim 2,5 uur lang, gebeft, gezoend, gevingerd en geslagen op me billen. Hij wilde niet dat ik bij hem begon, hij wilde dat dit voor mij was. De blauwe plekken stonden op me bil en bovenbeen, maar hey het was heerlijk. Een week later spraken we af in een hotel. Met een opdracht met het meenemen van toys.
Hij houd van Spitplay, oftewel spugen tijdens de seks. Had het nooit gedaan maar fuck it alles voelde gewoon goed, en had zoiets ik ga gewoon mee zolang het goed voelt. Jezus denk niet dat iemand me zo vaak heeft laten komen, en ja het was hard en genadeloos. Toen kwam ook het moment dat hij me sloeg in me gezicht tijdens de BJ. Ik wist dat hij er van hield want dat vertelde hij al, maar had hem nog niet verwacht. Heel eerlijk het voelde niet verkeerd, en zeker geen pijn..
Maarja dan kwam het moment van thuis komen met blauwe plekken in het gezicht, dat was echt een moment van hoe ga ik dit mensen uitleggen.. daar baalde ik wel enorm van.
Al waren me billen en boven benen paars van de striemen (van zijn hand) was dat wel goed te verbergen.
Na een paar weken toch besloten om weer af te spreken.
Ik bleef nieuwsgierig wat hij me allemaal kon bieden.
Ik ben iemand die altijd controle wilde, en ik was constant bezig met hoe een ander mij ziet en of iemand mij wil. Maar hij liet me niet nadenken, hij had de controle en na de seks was hij gezellig en lief (nee er is geen gevoelens bij beide) en daardoor werd ik juist heel zelfverzekerd over mezelf..
We spraken thuis af onverwachts, en het was dit keer zeker wel hard als altijd, maar met minder harde slagen (vakantie kwam eraan)
Op me vakantie kreeg ik een opdracht zodat ik klaar kwam (had geen toys mee en kom zonder echt zelf niet klaar)
En ook na deze vakantie spraken we af. Deze keer met als opdracht nieuwe toys te kopen, een ei op afstand bestuurbaar (die ik de dag ervoor op me werk moest gebruiken) en handboeien en riem.. handboeien heb ik echt wel over gefantaseerd maar een halsband.. nee dat ging wel tegen me gevoel in, maar fuck it we proberen het.. en opnieuw was er weer de spanning, de kick van het uitproberen..
En dan weer een keer erna met opdrachten met tepelklemmen en andere toys.. en waar ik na de eerste keer blauwe plekken in me gezicht kreeg, heb ik gezegd dat het prima is als ie me slaat, maar niet vaker achter elkaar (om blauwe plekken te voorkomen)
Maar nu heb ik na de laatste keer een kleine blauwe plek op me kin en naast me lip die aardig te verbergen zijn met wat make up, maar dan een enorme blauwe plek op me wang.. het erge is dat we op het moment zo in extase zijn dat ik het zelf niet meer door heb lijkt het wel..waar ik echt wel hou van het slaan, heeft hij wel echt een kink op blauwe plekken (liefst paars)..
De seks is heerlijk, maar over 1 ding schaam ik me toch keer op keer..
Ja het is harde seks, in allerlei posities en uren lang soms.. Maar elke keer weer krijg ik hevige bloedingen tijdens de seks.. bloeduitstortingen, wondjes, scheurtjes. (In/rondom vagina) ik wordt er gek van.. ik heb op het moment geen pijn, maar de dagen erna wordt het wel heel vervelend..