abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214772916
Afgelopen half jaar ben ik heel erg aan het veranderen, heb jaren lang een relatie gehad met iemand die geen tot weinig intimiteit bood, weinig seks en anders was het altijd kort van duur en weinig voor mij.
Ik ben heel veel gaan sporten, ik krijg veel aandacht en ik zit voor het eerst sinds jaren ook echt een stuk lekkerder in me vel.
En dan leerde ik iemand bijna 3 maanden geleden kennen die mij op seksueel vlak mij helpt met het vinden van mijzelf..

Ik leerde iemand via social media, gewoon een normaal praatje met diepgang over onze levens, niks geks, hij was zo enorm anders dan ikzelf en direct met zijn vragen durfde ik heel open te zijn waar ik normaal heel onzeker ben.
Na een week dagelijks praten kreeg onze gesprekken wel een andere toon, en ging het over seks.. waar we van hielden, wat we hebben gemist of al hebben gedaan.

Hij had ervaringen die in mijn fantasieën niet eens voorbij kwamen. Ik hou wel van slaan op me kont, bij me keel gegrepen worden etc. Maar dit ging veel verder.. maar alles intrigeerde me voor het eerst zo erg.
Hij wilde mij ontdekken, passie en keihard.. f*ck liefde gewoon hele goeie seks.. oké dat was precies wat ik zocht..

Eerste keer zouden we elkaar ontmoeten met een bak koffie.. nouja we kwamen de auto niet uit. Hij heeft me ruim 2,5 uur lang, gebeft, gezoend, gevingerd en geslagen op me billen. Hij wilde niet dat ik bij hem begon, hij wilde dat dit voor mij was. De blauwe plekken stonden op me bil en bovenbeen, maar hey het was heerlijk. Een week later spraken we af in een hotel. Met een opdracht met het meenemen van toys.
Hij houd van Spitplay, oftewel spugen tijdens de seks. Had het nooit gedaan maar fuck it alles voelde gewoon goed, en had zoiets ik ga gewoon mee zolang het goed voelt. Jezus denk niet dat iemand me zo vaak heeft laten komen, en ja het was hard en genadeloos. Toen kwam ook het moment dat hij me sloeg in me gezicht tijdens de BJ. Ik wist dat hij er van hield want dat vertelde hij al, maar had hem nog niet verwacht. Heel eerlijk het voelde niet verkeerd, en zeker geen pijn..
Maarja dan kwam het moment van thuis komen met blauwe plekken in het gezicht, dat was echt een moment van hoe ga ik dit mensen uitleggen.. daar baalde ik wel enorm van.
Al waren me billen en boven benen paars van de striemen (van zijn hand) was dat wel goed te verbergen.
Na een paar weken toch besloten om weer af te spreken.
Ik bleef nieuwsgierig wat hij me allemaal kon bieden.
Ik ben iemand die altijd controle wilde, en ik was constant bezig met hoe een ander mij ziet en of iemand mij wil. Maar hij liet me niet nadenken, hij had de controle en na de seks was hij gezellig en lief (nee er is geen gevoelens bij beide) en daardoor werd ik juist heel zelfverzekerd over mezelf..

We spraken thuis af onverwachts, en het was dit keer zeker wel hard als altijd, maar met minder harde slagen (vakantie kwam eraan)
Op me vakantie kreeg ik een opdracht zodat ik klaar kwam (had geen toys mee en kom zonder echt zelf niet klaar)
En ook na deze vakantie spraken we af. Deze keer met als opdracht nieuwe toys te kopen, een ei op afstand bestuurbaar (die ik de dag ervoor op me werk moest gebruiken) en handboeien en riem.. handboeien heb ik echt wel over gefantaseerd maar een halsband.. nee dat ging wel tegen me gevoel in, maar fuck it we proberen het.. en opnieuw was er weer de spanning, de kick van het uitproberen..
En dan weer een keer erna met opdrachten met tepelklemmen en andere toys.. en waar ik na de eerste keer blauwe plekken in me gezicht kreeg, heb ik gezegd dat het prima is als ie me slaat, maar niet vaker achter elkaar (om blauwe plekken te voorkomen)
Maar nu heb ik na de laatste keer een kleine blauwe plek op me kin en naast me lip die aardig te verbergen zijn met wat make up, maar dan een enorme blauwe plek op me wang.. het erge is dat we op het moment zo in extase zijn dat ik het zelf niet meer door heb lijkt het wel..waar ik echt wel hou van het slaan, heeft hij wel echt een kink op blauwe plekken (liefst paars)..

De seks is heerlijk, maar over 1 ding schaam ik me toch keer op keer..
Ja het is harde seks, in allerlei posities en uren lang soms.. Maar elke keer weer krijg ik hevige bloedingen tijdens de seks.. bloeduitstortingen, wondjes, scheurtjes. (In/rondom vagina) ik wordt er gek van.. ik heb op het moment geen pijn, maar de dagen erna wordt het wel heel vervelend..
pi_214773044
Niks mis mee hoor. Lekker meppen tot de kont paars is. Ik zou iemand in elkaar trappen als ze dat bij mij deden
pi_214773539
Je grens eens gaan aangeven dan.
Als dit je te ver gaat zeg het hem.
Hard kan inderdaad best lekker zijn maar als je er blauwe plekken en wondjes eraan over houdt dan zal er toch een stapje terug gedaan moeten worden als jij je daar zeker niet fijn bij voelt.
Life is a highway...let's ride it!
pi_214773669
Lekker genieten meid zolang je het lekker vindt en er niemand mee tot last bent. Boeiend wat anderen ervan vinden.
  donderdag 22 augustus 2024 @ 10:20:41 #5
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_214774119
Hé wat leuk, het script van 50 shades of Grey :s)

[ Bericht % gewijzigd door Danny op 14-11-2024 13:38:36 ]
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_214775230
quote:
14s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 10:20 schreef jpg97 het volgende:
Zou je bijna denken.. maar dan zonder het zoetsappige..
pi_214775286
quote:
14s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 10:20 schreef jpg97 het volgende:
Ohw dit is echt geen 50 Shades hoor :P
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_214775292
Ik geloof dit niet.

Maar misschien moet je er van houden om t te geloven
  donderdag 22 augustus 2024 @ 12:50:30 #9
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_214775325
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 12:45 schreef Sally het volgende:

[..]
Ohw dit is echt geen 50 Shades hoor :P
Oh, ik heb alleen de trailer gezien :D
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_214775331
Lastig als het gaat om blauwe plekken - onvermijdelijk meestal - en dan vooral op plekken waar je die niet wilt hebben. Maak daar afspraken over.
Dat is dan jouw Hard Limit, als je het zo wilt noemen en jij daar ook zo tegenaan kijkt.

Als hij daar niet in mee wil gaan, is het een slechte Dominant/ Top.

Ook vervelend dat je blijkbaar zo bloedt bij je vagina, zelf heb ik daar ook snel last van. Wellicht niet helemaal te voorkomen, maar sluit dan wel even uit dat je mogelijk een SOA hebt (vrouwen merken sommige SOA minder snel dan mannen). Je kan zo een afspraak maken bij de huisarts, bloedonderzoek en uitstrijkje (dat laatste kan je vaak bij je zelf afnemen en dan opsturen of afgeven bij een post).

[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 23-08-2024 10:36:43 ]
pi_214775348
Ik weet niet goed wat je vraag nu is, maar blijkbaar zijn er nog steeds mensen op FOK! die niet weten wat een Kink is, en dan ook de regel "YKINMKBYKIOK" niet kennen.

Your Kink Is Not My Kink, But Your Kink Is OK.

Oftewel: als het niet jouw ding is, dan niet. Blader verder. Maar ga niet de ander belachelijk maken.

Ik zit zelf ook in de BDSM scene, en ben soms de ontvangende partij maar meestal de Dominant. Inclusief de meppen uitdelen (met behulp van 'speeltjes').
Ik probeer altijd rekening te houden met de ander.
Spreek ook Safe Words af. Limits. Soft Limits, Hard Limits.

Wellicht is een platform als Fetlife iets voor je. En er zijn ook groepen als Durftevragen, waar je ongetwijfeld ook met je verhaal terecht kan.
pi_214775356
quote:
5s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 10:06 schreef Kopiko het volgende:
Schopje --> KEL
Bestaat helaas niet meer.

Hooguit kan het naar KPD, maar daar kan TS niet in. In elk geval voorlopig niet.
pi_214775477
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 12:53 schreef Sally het volgende:
Ik weet niet goed wat je vraag nu is, maar blijkbaar zijn er nog steeds mensen op FOK! die niet weten wat een Kink is, en dan ook de regel "YKINMKBYKIOK" niet kennen.

Your Kink Is Not My Kink, But Your Kink Is OK.

Oftewel: als het niet jouw ding is, dan niet. Blader verder. Maar ga niet de ander belachelijk maken.

Ik zit zelf ook in de BDSM scene, en ben soms de ontvangende partij maar meestal de Dominant. Inclusief de meppen uitdelen (met behulp van 'speeltjes').
Ik probeer altijd rekening te houden met de ander.
Spreek ook Safe Words af. Limits. Soft Limits, Hard Limits.

Wellicht is een platform als Fetlife iets voor je. En er zijn ook groepen als Durftevragen, waar je ongetwijfeld ook met je verhaal terecht kan.
Thanks dit is voor mij echt totaal nieuw wereldje, waar ook dingen waarvan ik dacht wat nooit voor mij zou zijn ik toch erg leuk vind.
pi_214775489
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 13:08 schreef Denisee01 het volgende:

[..]
Thanks dit is voor mij echt totaal nieuw wereldje, waar ook dingen waarvan ik dacht wat nooit voor mij zou zijn ik toch erg leuk vind.
Je kan veel lezen op internet erover.

Bijvoorbeeld ook over een BDSM Checklist.
Daar staan een heleboel handelingen e.d. op waarbij jij kan aangeven in hoeverre jij het zou willen.
Neem die eens door, en je 'partner' ook.

Hoe oud ben je? Want er is ook een jongerensite.
pi_214775581
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 13:10 schreef Sally het volgende:

[..]
Je kan veel lezen op internet erover.

Bijvoorbeeld ook over een BDSM Checklist.
Daar staan een heleboel handelingen e.d. op waarbij jij kan aangeven in hoeverre jij het zou willen.
Neem die eens door, en je 'partner' ook.

Hoe oud ben je? Want er is ook een jongerensite.
31 dus zo jong ben ik niet,
pi_214775615
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 13:23 schreef Denisee01 het volgende:

[..]
31 dus zo jong ben ik niet,
Inderdaad :)
Ik bedoelde er verder ook niets mee, maar dan hoor je niet helemaal meer op de jongeren site.
Al kan je daar ook gewoon lezen hoor. Staat goede uitleg.
[edit: zie dat ze tot 35 jaar als 'jongere' rekenen ;) ]

Bijvoorbeeld op:
https://www.samarium.nl/info/welkom
of
https://bdsm-jongeren.nl/

En ik kan je ook Fetlife van harte aanbevelen.
pi_214777620
quote:
5s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 10:06 schreef Kopiko het volgende:
Schopje --> KEL
Dat bestaat niet meer.
pi_214781427
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 12:54 schreef Sally het volgende:

[..]
Bestaat helaas niet meer.

Hooguit kan het naar KPD, maar daar kan TS niet in. In elk geval voorlopig niet.
Wat is KPD? Gezien ik da top dit forum niet kan vinden? O-)
pi_214782268
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 07:21 schreef Tinus_81 het volgende:

[..]
Wat is KPD? Gezien ik da top dit forum niet kan vinden? O-)
Eerst aanmelden, lees de OP goed:

FB / Aanmelden KPD #3
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 13:18:47 #20
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_214783860
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 10:10 schreef Sally het volgende:

[..]
Eerst aanmelden, lees de OP goed:

FB / Aanmelden KPD #3
Nog meer fappers in kpd. :D
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_214783898
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 13:18 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Nog meer fappers in kpd. :D
Ah, ons kent ons. :+
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 13:23:36 #22
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_214783901
quote:
16s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 13:22 schreef Sally het volgende:

[..]
Ah, ons kent ons. :+
Daarom. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_214790616
Heerlijk toch? Als jij ervan geniet? Ik zou wel zorgen dat je niet te ver gaat; dus geen blauwe plekken op zichtbare plekken en geen bloeduitstortingen of dat soort dingen die gevaarlijk kunnen zijn. Maar de sky is de limit, je kunt het zo gek maken als jij wilt. Heel veel mensen genieten hier tegenwoordig van en zeker veel vrouwen hebben dit ook nodig om echt klaar te kunnen komen.
Mja
pi_214791593
Ieder zijn voorkeuren en kinks hoor, ben ook wel eens vrouwen tegen gekomen die daar van houden. Maar toch vraag ik me altijd af wat daar achter zit, dat je daar zo van houdt. Kan me niet aan de indruk onttrekken dat het toch vaak voortkomt uit trauma
pi_215066440
Ik ben gek op bdsm en ongeremde sex. Ik zeg altijd doe alles wat je wilt. Hou je niet in. Maar die nooit wat de ander niet wil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')