abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 september 2024 @ 19:47:23 #26
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_215067092
Act like a bitch, get smacked like a bitch ^O^
Le Diable
pi_215080403
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 19:47 schreef SemperLibertas het volgende:
Act like a bitch, get smacked like a bitch ^O^
Ik geloof niet dat het daarom draait bij BDSM - niet in het algemeen. :P

Tenzij je zoiets als role play of zo afspreekt? :D
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  donderdag 26 september 2024 @ 18:54:26 #28
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_215100848
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2024 09:41 schreef Sally het volgende:

[..]
Oh, bedankt.

:')
Some people eh?

[ Bericht 5% gewijzigd door LordofLeaves op 26-09-2024 19:00:47 ]
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_215100861
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 17:42 schreef Lemmeb het volgende:

[..]
Is gewoon mijn persoonlijke ervaring met dit soort dames.
Sally in SEX / Te hard.. but i like it.. (bdsm)
pi_215103874
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2024 17:42 schreef Lemmeb het volgende:

[..]
Is gewoon mijn persoonlijke ervaring met dit soort dames.
Wat jij "gestoord" noemt hoeft een ander niet zo te ervaren.
Life is a highway...let's ride it!
  vrijdag 27 september 2024 @ 11:00:32 #31
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_215105974
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 08:52 schreef Luuntje het volgende:
Je grens eens gaan aangeven dan.
Als dit je te ver gaat zeg het hem.
Hard kan inderdaad best lekker zijn maar als je er blauwe plekken en wondjes eraan over houdt dan zal er toch een stapje terug gedaan moeten worden als jij je daar zeker niet fijn bij voelt.
Zoiets hoor je vooraf af te spreken en niet op deze manier. Dit is gewoon een recept waarbij het op een gegeven moment fout gaat en iemand trauma eraan overhoudt.
pi_215106170
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 september 2024 11:00 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Zoiets hoor je vooraf af te spreken en niet op deze manier. Dit is gewoon een recept waarbij het op een gegeven moment fout gaat en iemand trauma eraan overhoudt.
Ja daarom zeg ik, grens aangeven.
Dit is haar net wat teveel kwam ze achter, dus nu kan ze dat ook aangeven.
Soms kom je erachter door iets te doen (geldt niet voor alles natuurlijk!)
  zaterdag 28 september 2024 @ 09:13:01 #33
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_215114147
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2024 00:05 schreef Luuntje het volgende:

[..]
Wat jij "gestoord" noemt hoeft een ander niet zo te ervaren.
Dat "gestoord" sloeg niet op de bdsm-praktijken, maar op andere zaken. Wat mensen in de slaapkamer (of hun kelder/zolder doen) moeten ze lekker helemaal zelf weten. Ik heb zelf ook zo m'n kinks en fetishes, al hebben die niks met pijn, vernedering of macht te maken.

Maar mijn persoonlijke ervaring met mensen (mannen en vrouwen) in de BDSM-hoek is dat ze op andere vlakken, buiten de slaapkamer, gewoon niet sporen. Op een, voor mij, heel onaantrekkelijke manier.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lemmeb op 28-09-2024 09:21:36 ]
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  zaterdag 28 september 2024 @ 09:55:02 #34
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_215114412
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 09:13 schreef Lemmeb het volgende:

[..]
Dat "gestoord" sloeg niet op de bdsm-praktijken, maar op andere zaken. Wat mensen in de slaapkamer (of hun kelder/zolder doen) moeten ze lekker helemaal zelf weten. Ik heb zelf ook zo m'n kinks en fetishes, al hebben die niks met pijn, vernedering of macht te maken.

Maar mijn persoonlijke ervaring met mensen (mannen en vrouwen) in de BDSM-hoek is dat ze op andere vlakken, buiten de slaapkamer, gewoon niet sporen. Op een, voor mij, heel onaantrekkelijke manier.
Goed zo.

“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_215115629
quote:

[..]

Ik geloof niet dat ik of mensen om me heen vinden dat ik "gewoon niet spoor" :')
  zaterdag 28 september 2024 @ 13:04:41 #36
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_215116034
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2024 12:08 schreef Sally het volgende:

[..]
Ik geloof niet dat ik of mensen om me heen vinden dat ik "gewoon niet spoor" :')
Wel wanneer je met de trein gaat. ;)
pi_215116041
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 13:04 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Wel wanneer je met de trein gaat. ;)
Lord.... Jij weer...?
  zaterdag 28 september 2024 @ 13:06:45 #38
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_215116058
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 september 2024 13:05 schreef Sally het volgende:

[..]
Lord.... Jij weer...?
Kon het niet laten. :P

:*
pi_215230691
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 01:40 schreef Denisee01 het volgende:
Afgelopen half jaar ben ik heel erg aan het veranderen, heb jaren lang een relatie gehad met iemand die geen tot weinig intimiteit bood, weinig seks en anders was het altijd kort van duur en weinig voor mij.
Ik ben heel veel gaan sporten, ik krijg veel aandacht en ik zit voor het eerst sinds jaren ook echt een stuk lekkerder in me vel.
En dan leerde ik iemand bijna 3 maanden geleden kennen die mij op seksueel vlak mij helpt met het vinden van mijzelf..

Ik leerde iemand via social media, gewoon een normaal praatje met diepgang over onze levens, niks geks, hij was zo enorm anders dan ikzelf en direct met zijn vragen durfde ik heel open te zijn waar ik normaal heel onzeker ben.
Na een week dagelijks praten kreeg onze gesprekken wel een andere toon, en ging het over seks.. waar we van hielden, wat we hebben gemist of al hebben gedaan.

Hij had ervaringen die in mijn fantasieën niet eens voorbij kwamen. Ik hou wel van slaan op me kont, bij me keel gegrepen worden etc. Maar dit ging veel verder.. maar alles intrigeerde me voor het eerst zo erg.
Hij wilde mij ontdekken, passie en keihard.. f*ck liefde gewoon hele goeie seks.. oké dat was precies wat ik zocht..

Eerste keer zouden we elkaar ontmoeten met een bak koffie.. nouja we kwamen de auto niet uit. Hij heeft me ruim 2,5 uur lang, gebeft, gezoend, gevingerd en geslagen op me billen. Hij wilde niet dat ik bij hem begon, hij wilde dat dit voor mij was. De blauwe plekken stonden op me bil en bovenbeen, maar hey het was heerlijk. Een week later spraken we af in een hotel. Met een opdracht met het meenemen van toys.
Hij houd van Spitplay, oftewel spugen tijdens de seks. Had het nooit gedaan maar fuck it alles voelde gewoon goed, en had zoiets ik ga gewoon mee zolang het goed voelt. Jezus denk niet dat iemand me zo vaak heeft laten komen, en ja het was hard en genadeloos. Toen kwam ook het moment dat hij me sloeg in me gezicht tijdens de BJ. Ik wist dat hij er van hield want dat vertelde hij al, maar had hem nog niet verwacht. Heel eerlijk het voelde niet verkeerd, en zeker geen pijn..
Maarja dan kwam het moment van thuis komen met blauwe plekken in het gezicht, dat was echt een moment van hoe ga ik dit mensen uitleggen.. daar baalde ik wel enorm van.
Al waren me billen en boven benen paars van de striemen (van zijn hand) was dat wel goed te verbergen.
Na een paar weken toch besloten om weer af te spreken.
Ik bleef nieuwsgierig wat hij me allemaal kon bieden.
Ik ben iemand die altijd controle wilde, en ik was constant bezig met hoe een ander mij ziet en of iemand mij wil. Maar hij liet me niet nadenken, hij had de controle en na de seks was hij gezellig en lief (nee er is geen gevoelens bij beide) en daardoor werd ik juist heel zelfverzekerd over mezelf..

We spraken thuis af onverwachts, en het was dit keer zeker wel hard als altijd, maar met minder harde slagen (vakantie kwam eraan)
Op me vakantie kreeg ik een opdracht zodat ik klaar kwam (had geen toys mee en kom zonder echt zelf niet klaar)
En ook na deze vakantie spraken we af. Deze keer met als opdracht nieuwe toys te kopen, een ei op afstand bestuurbaar (die ik de dag ervoor op me werk moest gebruiken) en handboeien en riem.. handboeien heb ik echt wel over gefantaseerd maar een halsband.. nee dat ging wel tegen me gevoel in, maar fuck it we proberen het.. en opnieuw was er weer de spanning, de kick van het uitproberen..
En dan weer een keer erna met opdrachten met tepelklemmen en andere toys.. en waar ik na de eerste keer blauwe plekken in me gezicht kreeg, heb ik gezegd dat het prima is als ie me slaat, maar niet vaker achter elkaar (om blauwe plekken te voorkomen)
Maar nu heb ik na de laatste keer een kleine blauwe plek op me kin en naast me lip die aardig te verbergen zijn met wat make up, maar dan een enorme blauwe plek op me wang.. het erge is dat we op het moment zo in extase zijn dat ik het zelf niet meer door heb lijkt het wel..waar ik echt wel hou van het slaan, heeft hij wel echt een kink op blauwe plekken (liefst paars)..

De seks is heerlijk, maar over 1 ding schaam ik me toch keer op keer..
Ja het is harde seks, in allerlei posities en uren lang soms.. Maar elke keer weer krijg ik hevige bloedingen tijdens de seks.. bloeduitstortingen, wondjes, scheurtjes. (In/rondom vagina) ik wordt er gek van.. ik heb op het moment geen pijn, maar de dagen erna wordt het wel heel vervelend..
Als je hevige bloedingen krijgt tijdens de seks zou ik wel een keer bij de dokter een uitstrijkje laten maken voor de zekerheid.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_215231415
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 22:37 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Als je hevige bloedingen krijgt tijdens de seks zou ik wel een keer bij de dokter een uitstrijkje laten maken voor de zekerheid.
Verstandig advies :Y
pi_215231433
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 00:27 schreef De_Pel het volgende:
Goh… Je zou bijna gaan denken dat je lichaam - en dan specifiek je kut - niet gemaakt is om mishandeld te worden.
Zou het helpen als je over een onderwerp als kink wat gaat lezen?
quote:
Tevens is er een significant verschil tussen de woorden “me” en “mijn”. Ik denk dat als je hier rekening mee zou houden,
Dat je je hier op een forum druk om moet maken, lijkt me niet per se nodig...
quote:
dat je minder snel in elkaar geslagen zou worden.
En dat is niet wat hier bedoeld wordt.
pi_215299214
Herkenbaar.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_215567978
quote:
Vroeger stond sadomasochisme ook in de DSM als geestesstoornis. Het staat ook nog steeds in de ICD en naar verluidt ook in de CCMD.
  woensdag 13 november 2024 @ 14:17:31 #44
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_215568050
quote:

[..]

Haha
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_215576632
*knip*

[ Bericht 50% gewijzigd door Luuntje op 14-11-2024 11:20:51 ]
pi_215578063
Beetje opgeruimd
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_215915922
Vind het wel gewaagd dat ie je gezicht bont en blauw slaat terwijl je met z’n muisje in de mond zit. Dat is wel een soort open sollicitatie naar een transitietrajectje.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_216144006
Is ook wel mijn ding, maar gezicht blijf ik wel vanaf, kleine tip, vertel je collega's dat je sinds kort kickboxed :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')