SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Ben ik nog nooit geweest, serieus.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nog altijd minder dan dat je naar de Efteling gaat
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben ik nog nooit geweest, serieus.
Efteling kom ik nog wel eens. Blijft gewoon leukquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
Pretparken ben ik sinds groep 8 niet meer geweest
Ik wilde het net zeggen: hier in Arnhem misschien?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In Burger's Zoo!
https://www.burgerszoo.nl/wiki/dieren/capybara
hou gewoon niet van pretparken, heb er echt niks mee. Dierentuinen wel okequote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Efteling kom ik nog wel eens. Blijft gewoon leuk
Dagjes uit vroegah waren bij ons, moeders met zusje naar de efteling of wat anders. Vader, broer en ik naar de kust en een boot op om te gaan zeevissenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een reden waarom niet?
Oprecht benieuwd!
Jaaaaaaquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen: hier in Arnhem misschien?![]()
Dotjequote:
Ah kijk, dat verklaart. Ik zou bijna zeggen dat je toch een keer zou moeten gaan, maar ik weet nu al dat je er dan geen vertier uit gaat halen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dagjes uit vroegah waren bij ons, moeders met zusje naar de efteling of wat anders. Vader, broer en ik naar de kust en een boot op om te gaan zeevissenIk heb niks met pretparken, nog steeds niet. Dierentuin vond ik ook niks, maar deed ik toen wel eens omdat mijn zusje altijd Toos Centeloos was en ik dat voor haar kinderen wel leuk vond.
150 euro voor parkeren? Wowquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben er trouwens ergens in 2010 voor het laatst geweest, met mijn zusje en haar 2 koters. Ik zei ik betaal wel. Entree, daar wat eten en drinken en op terugweg McDonalds voor die koters. Was met parkeren 150 euro kwijt. Wil niet weten wat je er nu kwijt bent voor dagje uit met 4 personen
Nee, wat iedereen vindt het onzinquote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:00 schreef hemarookworst het volgende:
We roepen hier 1000x meet dit meet dat, maar er gebeurt uiteindelijk niks
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Efteling kom ik nog wel eens. Blijft gewoon leuk
Japans konijnen eilandquote:
enige kans om vrienden te zoeken vervlogenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, wat iedereen vindt het onzin
Ik vind feesten e.d. wel mooi, maar als ik ergens voor in de rij moet staan ben ik er direct klaar mee. Vroeger alquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ah kijk, dat verklaart. Ik zou bijna zeggen dat je toch een keer zou moeten gaan, maar ik weet nu al dat je er dan geen vertier uit gaat halen.
Logisch ook wel. Daarom lekker door het Sprookjesbos en Land van Laaf slenterenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vind feesten e.d. wel mooi, maar als ik ergens voor in de rij moet staan ben ik er direct klaar mee. Vroeger al
quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, wat iedereen vindt het onzin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |