Ook lekker iddquote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:56 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Banketletters mogen mijn kant op..
Dus ik doe wel mee met de december maand.
40+? Wist niet dat jij al zo oud wasquote:
wat doe jij hier eigenlijk?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
40+? Wist niet dat jij al zo oud was
Mezelf alvast klaarmaken voor die leeftijd.quote:
quote:
Kan beide.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:30 schreef Aoibhin het volgende:
KruidnotenLekker naar de kruidnotenwinkel in het najaar, voorpret
![]()
Nu in de zomer heb ik geen zin in dat soort dingen. Nu wil ik nog lekker ijsjes enzo.
Bohquote:
Wat vervelend dat je geen voordeel hebt van deze fysio, zo hebben ze allemaal hun eigen werkwijze, dus ik hoop dat je eigen fysio snel weer terug is.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pijn nog niet minder dan?
Ja goed, en niet goed een beetje dubbel
Het is al wel een heel stuk beter, maar die pijn in de bekken/heupp met uitstraling naar de buik wil maar niet weg.
Het was iets minder maar maandag naar een andere fysio geweest omdat die van mij met vakantie was. Maar dat heeft mij geen goed gedaan
Ze stoppen tegenwoordig alles in ijs.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:06 schreef drakin het volgende:
kruidnotenijs, waar is dat te koop FF?
https://ijsuitdepolder.nl/product/pepernoten-schepijs-05-liter/quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:06 schreef drakin het volgende:
kruidnotenijs, waar is dat te koop FF?
Waarom zou je in december geen ijsje halen?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:07 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Ze stoppen tegenwoordig alles in ijs.
Kruidnoten in ijs, alsof je in december een ijsje gaat halen
Omdat de ijssalons gesloten zijn tochquote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom zou je in december geen ijsje halen?
Dat houdt je tegen?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:13 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Omdat de ijssalons gesloten zijn toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |