Ik vroeg welk dier je was.. Lijkt me niet zo'n moeilijke vraagquote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Want...?
ONZ / [Het Dodetopicspel slowchat #1] elkaar leren kennen zonder punten
Vraag is als voorbeeld user, zou ik er een ban of waarschuwing voor krijgen?quote:
Het schouderklopjestopicquote:
Ik begreep pas net wát je bedoeldequote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vroeg welk dier je was.. Lijkt me niet zo'n moeilijke vraag
Geeft nietquote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik begreep pas net wát je bedoelde![]()
Muts.
Zo laat?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:31 schreef hemarookworst het volgende:
Eureka moment, even op werk ingelogd
Oh die is gaaf!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Het schouderklopjestopic![]()
![]()
Ik ben een Atlasvlinder!
(alleen klopte zijn uitleg niet helemaal, maar dat mocht de pret niet drukken![]()
![]()
)
Ja eventjes hoor om wat dingen te doen, had ff een vervelend klusje waar ik over na aan het denken was hoe aan te pakkenquote:
Ahhhquote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja eventjes hoor om wat dingen te doen, had ff een vervelend klusje waar ik over na aan het denken was hoe aan te pakken
Nee maat, je gaat Kree niet in de duinen begraven! Gedraag je!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja eventjes hoor om wat dingen te doen, had ff een vervelend klusje waar ik over na aan het denken was hoe aan te pakken
Wow deze ziet er doodeng uitquote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh die is gaaf!
Bijna onmogelijk hoe evolutie op iedere vleugeltip[ een slangenkop kan vormen!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ahhh
En heb je het kunnen oplossen?
ohhh wat fijn!!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]morgen weer gerust aan het werk na wekenlang stressen
gast....!!!!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee maat, je gaat Kree niet in de duinen begraven! Gedraag je!
Oeh hongerquote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast? Ik identificeer me vanavond als Brattwurst.
Stibbelquote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neem een kraan mee, ik stibbel tegen
braddiewurstquote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast? Ik identificeer me vanavond als Brattwurst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |