Hey Li0nheart, leuk je weer te zien.quote:Op donderdag 28 november 2024 20:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik mocht vandaag bij de buren van het BB huis zijn, dus ik ben er even langs gelopen. Het zit uiteraard nog steeds helemaal achter hekken. Het is wel een vrij troosteloze plek daar trouwens...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er werd gewerkt in ik denk de Game Area
[ afbeelding ]
En op de parkeerplaats stonden deze 2 rotsen nog te wachten. Er is daar verder niks, dus wellicht gaan we die nog terug zien in BB.
[ afbeelding ]
In het Endemol gebouw was de hele dag een tafel waar mensen achter zaten, ik denk om mensen op te vangen die auditie kwamen doen. Heb er niemand naar toe zien lopen, maar heb ook niet heel lang gekeken.
[ afbeelding ]
Op die plaats buiten het ronde maar vierkante hok was het vorige seizoen de live-uitzending op zaterdag, maar die is vervallen.quote:Op zondag 1 december 2024 10:44 schreef freaky40 het volgende:
Die andere barak met dat half ronde dak ken ik niet. Zit ook niet aan het huis vast zo te zien.
Ik denk dat hij de Arena bedoeldequote:Op zondag 1 december 2024 14:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op die plaats buiten het ronde maar vierkante hok was het vorige seizoen de live-uitzending op zaterdag, maar die is vervallen.
Eenmalig dus.
Voorheen was dat binnen het hoofdkantoor van Endemol.
Kon je de parkeerplaats oplopen? Kreeg je de beveiliging niet op je dak?quote:Op donderdag 28 november 2024 20:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Er werd gewerkt in ik denk de Game Area
[ afbeelding ]
1 of 2 dagen, beetje raar wel.quote:Op maandag 2 december 2024 09:21 schreef Hunter het volgende:
STAND-INS gezocht!
Voor het 5e seizoen van Big Brother zijn wij op zoek naar een aantal personen die het leuk vinden om één of twee dagen stand-in te zijn in het Big Brother huis.
Bij Big Brother heeft de regie maar één kans om de bewoners goed vast te leggen. Daarom is het fijn om dit van tevoren eens te testen. Als stand-in kun je hieraan bijdragen én krijg je een uniek kijkje in het Big Brother huis!
We zijn op zoek naar stand-ins voor dinsdag 17 en woensdag 18 december 2024 van +/- 08:30 tot 22:00 uur (het is ook mogelijk om een deel van de dag stand-in te zijn: van 08:30 tot 13:00 of van 13:00 tot 22:00). Je kunt ervoor kiezen om beide dagen te komen, maar het is ook mogelijk om één van de twee dagen te komen. De trainingsdagen vinden plaats in Amsterdam. Reiskosten worden vergoed en eten en drinken wordt verzorgd.
Opgeven kan door een mail te sturen naar Standin.bigbrother@endemolshine.nl met daarin een duidelijke foto van jezelf, je naam, je leeftijd, je adres, de dag(en) dat je aanwezig kunt zijn, de tijd waarop je aanwezig kunt zijn, eventuele allergieën en bijzonderheden.
Grijp je kans!quote:
@Joyce-43 wat voor jou?quote:Op maandag 2 december 2024 09:21 schreef Hunter het volgende:
STAND-INS gezocht!
Voor het 5e seizoen van Big Brother zijn wij op zoek naar een aantal personen die het leuk vinden om één of twee dagen stand-in te zijn in het Big Brother huis.
Bij Big Brother heeft de regie maar één kans om de bewoners goed vast te leggen. Daarom is het fijn om dit van tevoren eens te testen. Als stand-in kun je hieraan bijdragen én krijg je een uniek kijkje in het Big Brother huis!
We zijn op zoek naar stand-ins voor dinsdag 17 en woensdag 18 december 2024 van +/- 08:30 tot 22:00 uur (het is ook mogelijk om een deel van de dag stand-in te zijn: van 08:30 tot 13:00 of van 13:00 tot 22:00). Je kunt ervoor kiezen om beide dagen te komen, maar het is ook mogelijk om één van de twee dagen te komen. De trainingsdagen vinden plaats in Amsterdam. Reiskosten worden vergoed en eten en drinken wordt verzorgd.
Opgeven kan door een mail te sturen naar Standin.bigbrother@endemolshine.nl met daarin een duidelijke foto van jezelf, je naam, je leeftijd, je adres, de dag(en) dat je aanwezig kunt zijn, de tijd waarop je aanwezig kunt zijn, eventuele allergieën en bijzonderheden.
Bron: https://www.facebook.com/(...)ts/8929624590431969/
al besprokenquote:Op maandag 2 december 2024 15:11 schreef Paul het volgende:
Er komen helemaal geen liveshows meer dit seizoen
Dit zei Tina Nijkamp in dr podcast vandaag
https://podcastluisteren.nl/pod/Tinas-TV-Update
klopt besproken dat niemand zeker wist of er een liveshow komtquote:
quote:Op maandag 2 december 2024 15:49 schreef Paul het volgende:
[..]
klopt besproken dat niemand zeker wist of er een liveshow komt
quote:Op vrijdag 22 november 2024 00:36 schreef Flory- het volgende:
Big Brother 2025 krijgt geen liveshow meer op zaterdag
De voorbereidingen voor Big Brother 2025 zijn in volle gang. De makers hebben de fans al beloofd dat alles weer anders gaat worden en dat blijkt ook gevolgen te hebben voor de uitzendingen.
De liveshow op zaterdag sneuvelt namelijk, bevestigt RTL aan TVgids.nl.
Big Brother
De realityshow bestaat al sinds 1999, maar na 2006 verdween het een paar jaar van de buis. In 2021 keerde het programma terug met nieuwe spelelementen, maar de basis bleef hetzelfde.
Een groep wildvreemden verblijft een paar maanden lang in een huis dat is uitgerust met camera's en microfoons. De deelnemer die door spellen te winnen en nominatierondes te overleven het langste in het huis weet te blijven wordt tot winnaar gekroond en neemt een geldprijs mee naar huis.
Liveshow op zaterdag
In de uitzendschema's is het aankomende seizoen alleen van maandag t/m vrijdag te zien en dus niet meer op zaterdag. Op die dag was juist altijd de grote liveshow waarin een deelnemer naar huis werd gestemd door het publiek.
"Big Brother zal elke werkdag te zien zijn. Dit seizoen gaan we zowel inhoudelijk, maar ook structureel enkele zaken vernieuwen", vertelt een woordvoerder van RTL aan TVgids.nl.
Dit hoeft overigens niet per se te betekenen dat de liveshow helemaal sneuvelt, want deze kan net zo goed op één van de andere uitzenddagen plaatsvinden.
Wanneer is Big Brother 2025 te zien?
Big Brother is vanaf januari 2025 weer te zien bij RTL 5 en Videoland. Een exacte startdatum is nog niet bekend.
bron
lees even wat je zelf hier plaatstquote:
Er was geen beveiling, je kon daar gewoon rondlopen.quote:Op maandag 2 december 2024 10:50 schreef Hunter het volgende:
[..]
Kon je de parkeerplaats oplopen? Kreeg je de beveiliging niet op je dak?
Juist heel erg kort toch? Slechts 12 minuten?quote:Op maandag 2 december 2024 18:06 schreef freaky40 het volgende:
Nog een onthulling wat nog niet bekend was is dat de dagelijkse afleveringen 1/5 uur gaan duren. Dat is wel erg lang voor een dagelijkse knip/plakshow.
Dat is niet te doen toch... Iets langer dan een half uur mag best, maar 1,5....quote:Op maandag 2 december 2024 18:06 schreef freaky40 het volgende:
Nog een onthulling wat nog niet bekend was is dat de dagelijkse afleveringen 1/5 uur gaan duren. Dat is wel erg lang voor een dagelijkse knip/plakshow.
Vreemd zeg. Ik heb meerdere malen gehad dat er meteen iemand naar buiten kwam als ik mijn auto uitstaptequote:Op maandag 2 december 2024 16:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er was geen beveiling, je kon daar gewoon rondlopen.
Voor me liepen zelfs 2 jongens die vanuit Endemol door de deur op de allereerste foto gingen. Die was de eerste dag nog op slot (even geprobeerd natuurlijk). Ik had er de 2e dag zo achteraan kunnen lopen, want niemand die er op let. Niet gedaan, want zo'n durfal ben ik ook weer niet. Wel even door de spleten gekeken, maar daarachter is gewoon een gangetje, verder niks te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |