quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:09 schreef hemarookworst het volgende:
Net als die bessenjam met patat bij de ikea
vond het als kind al een vieze combiquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is ook meer voor kinderen toch na een bepaalde leeftijd laat je die appelmoes weg.
Patates frites met appelmoesquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is ook meer voor kinderen toch na een bepaalde leeftijd laat je die appelmoes weg.
Als je iets lekker vind waarom zou je dat moeten ontgroeien?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dus geen pizza met appelmoes voor jou dusquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik blijf patat met appelmoes raar vinden, hartig met iets zoets vind ik meestal niks
alleen als er ananas isquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus geen pizza met appelmoes voor jou dus
Je moet eens in omgeving Antwerpen Krieken met gehaktballetjes proberen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:09 schreef hemarookworst het volgende:
Net als die bessenjam met patat bij de ikea
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik blijf patat met appelmoes raar vinden, hartig met iets zoets vind ik meestal niks
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:11 schreef hemarookworst het volgende:
Kom meeten vreten we de IKEA leeg
[ afbeelding ]
Karel heeft het liefst kip Appelmoes Truste. Tot merrege.quote:
quote:
Als volwassene at ik alleen nog maar Appelmoes in de tijd dat ik nog blowde als ik nog een stukje maand overhad en het geld al bijna op was.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Als je iets lekker vind waarom zou je dat moeten ontgroeien?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Karel heeft het liefst kip Appelmoes Truste. Tot merrege.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Karel heeft het liefst kip Appelmoes Truste. Tot merrege.
Niks mis meequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Als volwassene at ik alleen nog maar Appelmoes in de tijd dat ik nog blowde als ik nog een stukje maand overhad en het geld al bijna op was.
Met gebakken aardappeltjes en een kipburger.
vooruitquote:
O ik snap wel dat je dan minder trek hebt in appelmoes (andere associaties).quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Als volwassene at ik alleen nog maar Appelmoes in de tijd dat ik nog blowde als ik nog een stukje maand overhad en het geld al bijna op was.
Met gebakken aardappeltjes en een kipburger.
Heb je zo'n trek in Ikea balletjes dat @HappyCharly ze met een trechter bij je naar binnen moet werken?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vooruitals het nodig is zullen ze het daar wel hebben toch
Nee dat was omdat happycharly altijd honger heeftquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je zo'n trek in Ikea balletjes dat @:happycharly ze met een trechter bij je naar binnen moet werken?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:03 schreef aeque het volgende:
Is er geen mod wakker die deze foutieve tt even kan aanpassen?
Ikea heeft allesquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vooruitals het nodig is zullen ze het daar wel hebben toch
Wel meetballsquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:19 schreef devzero het volgende:
Ik kom zaterdag in de buurt van een Ikea. Zouden ze daar ook gehaktballetjes hebben?
Niet overdrijven.quote:
quote:
Ja ben ik wel benieuwd naar. Ik denk wel dat het Europese aanbod gezonder is. Of is het een universeel concept?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:19 schreef devzero het volgende:
Ik kom zaterdag in de buurt van een Ikea. Zouden ze daar ook gehaktballetjes hebben?
vast welquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:19 schreef devzero het volgende:
quote:
Ik denk dat dingen als die gehaktballetjes wel universeel zijnquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja ben ik wel benieuwd naar. Ik denk wel dat het Europese aanbod gezonder is. Of is het een universeel concept?
Opgelost,dinges.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 00:22 schreef hemarookworst het volgende:
Ja ze hebben het gewoon
https://www.ikea.com/us/en/cat/ikea-food-restaurant-fb001/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |