abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214758039
Donderdag ga ik naar Deadpool en wolverine. Nu zijn we Deadpool en wolverine films aan het kijken.
Weet iemand hoe wade weer tot leven komt, nadat hij gedood is in de eerste wolverine film. Moet de twee andere wolverine nog eens zien. Misschien dat hier een aanwijzing in zit. Maar anders is dit totaal niet logisch. Is Deadpool gewoon iets wat los staat van de reeks? Of zit hier wel een logica achter?
pi_214758051
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2024 23:18 schreef Kevschumi98 het volgende:
Of zit hier wel een logica achter?
Ze zijn beide een Marvel uitvinding en de twee acteurs zijn, buiten de films om, goede vrienden van elkaar.
Google is your friend, abuse your friends
pi_214758091
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2024 23:20 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Ze zijn beide een Marvel uitvinding en de twee acteurs zijn, buiten de films om, goede vrienden van elkaar.
Dat verklaart een hoop. Je merkte idd in de films van Deadpool dat hij wolverine belachelijk maakt 😂. Maar was aan het zoeken qua logische verhaal lijn. Omdat Deadpool wade is. En wade dood gaat in de wolverine film. Ofja dood. Op het laatst zie je dst een arm zijn hoofdpakt.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 00:03:30 #4
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_214758340
Die Deadpool waar jij over spreekt uit Wolverine first class, was zo verschrikkelijk dat ze die maar gewoon zijn gaan negeren naja in Deadpool 1 zitten er zelfs kleine easter eggs die het belachelijk maken. Voor de rest maakt de nieuwe film veel duidelijk maar dat moet je zelf maar zien ivb met spoilers.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator dinsdag 20 augustus 2024 @ 00:15:57 #5
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214758401
Deadpool gaat toch constant dood?

Das een beetje zijn dingetje
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_214758884
Kut film
Ik zwaai naar dieren.
pi_214759012
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 07:48 schreef Geerd het volgende:
Kut film
Ik hoor van diverse kanten dat de film wel erg oppervlakkig van verhaal is en veel opvulling geschrapt kan worden zonder dat er daarmee ook maar iets veranderd zou worden aan de verhaallijn, maar dat het desondanks een zeer leuke film is die lekker wegkijkt.
Wel zouden de vorige 2 Deadpool films een stuk beter in elkaar steken.
pi_214759741
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 00:15 schreef sp3c het volgende:
Deadpool gaat toch constant dood?

Das een beetje zijn dingetje
Dat klopt. Maar in de wolverine film de eerste daarvan. Is wade nog gwn wade. En wordt die x1 gemaakt. Om tegen wolverine te vechten. Dus meer die link.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 17:55:20 #9
268260 Dr.Mikey
pi_214762731
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 08:24 schreef ToT het volgende:

[..]
Ik hoor van diverse kanten dat de film wel erg oppervlakkig van verhaal is en veel opvulling geschrapt kan worden zonder dat er daarmee ook maar iets veranderd zou worden aan de verhaallijn, maar dat het desondanks een zeer leuke film is die lekker wegkijkt.
Wel zouden de vorige 2 Deadpool films een stuk beter in elkaar steken.
Dit is de meest vermakelijke van de drie.
R.I.P DTS.
pi_214762838
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 17:55 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Dit is de meest vermakelijke van de drie.
Ja wat ik in reviews had gezien zag er wel geweldig leuk uit! :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 18:32:28 #11
268260 Dr.Mikey
pi_214763000
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 18:08 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja wat ik in reviews had gezien zag er wel geweldig leuk uit! :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je fan van de oude fox marvel films?
SPOILER
R.I.P DTS.
pi_214763015
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 18:32 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Ben je fan van de oude fox marvel films?
SPOILER
Ja tot 2017 of zo. :)
  woensdag 21 augustus 2024 @ 22:46:07 #13
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_214772511
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2024 23:18 schreef Kevschumi98 het volgende:
Donderdag ga ik naar Deadpool en wolverine. Nu zijn we Deadpool en wolverine films aan het kijken.
Weet iemand hoe wade weer tot leven komt, nadat hij gedood is in de eerste wolverine film. Moet de twee andere wolverine nog eens zien. Misschien dat hier een aanwijzing in zit. Maar anders is dit totaal niet logisch. Is Deadpool gewoon iets wat los staat van de reeks? Of zit hier wel een logica achter?
Het zijn allemaal spin-offs van strips/'comics' die al veel langer bestaan dan de films. Binnen die stripreeksen heb je allerlei 'alternate universes' waarbij de karakters steeds terugkomen, maar hun rol steeds anders kan zijn. De ene keer zijn ze de 'bad guy', in een andere reeks weer de 'antihero', etc. Er zit dus geen chronologie in, en die 'universes' of tijdlijnen staan dus ook los van elkaar.

Dat wordt in de nieuwste (heb hem vanavond gezien) ook op de hak genomen/belachelijk gemaakt. Wat je dus in een eerdere Wolverine-film hebt gezien, is hier niet direct mee verbonden.

Deadpool is dan weer een karakter apart binnen de 'Marvel universe', want hij 'weet' dat hij een stripfiguur is en spreekt ook geregeld direct tegen het publiek. En hij mixt dan soms weer op een grappige/satirische manier die universes met elkaar. Aan het einde van Deadpool 2 zie je dat hij de 'evil' Deadpool uit de Wolverine-film door z'n kop schiet en zegt tegen Wolverine dat ze in de toekomst samen gaan werken. Waarna hij de acteur Ryan Reynolds door z'n kop schiet die het Green Lantern (enorme flop) script leest.

Lang verhaal, maar je moet dus geen chronologie in de films zoeken. :) Vond de film erg vermakelijk. Andere Marvel-shit boeit me geen reet, maar juist het luchtige en het belachelijk maken van het superhelden-genre maakt deze reeks voor mij juist leuk. :)
pi_214774853
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 22:46 schreef Repentless het volgende:

[..]
Het zijn allemaal spin-offs van strips/'comics' die al veel langer bestaan dan de films. Binnen die stripreeksen heb je allerlei 'alternate universes' waarbij de karakters steeds terugkomen, maar hun rol steeds anders kan zijn. De ene keer zijn ze de 'bad guy', in een andere reeks weer de 'antihero', etc. Er zit dus geen chronologie in, en die 'universes' of tijdlijnen staan dus ook los van elkaar.

Dat wordt in de nieuwste (heb hem vanavond gezien) ook op de hak genomen/belachelijk gemaakt. Wat je dus in een eerdere Wolverine-film hebt gezien, is hier niet direct mee verbonden.

Deadpool is dan weer een karakter apart binnen de 'Marvel universe', want hij 'weet' dat hij een stripfiguur is en spreekt ook geregeld direct tegen het publiek. En hij mixt dan soms weer op een grappige/satirische manier die universes met elkaar. Aan het einde van Deadpool 2 zie je dat hij de 'evil' Deadpool uit de Wolverine-film door z'n kop schiet en zegt tegen Wolverine dat ze in de toekomst samen gaan werken. Waarna hij de acteur Ryan Reynolds door z'n kop schiet die het Green Lantern (enorme flop) script leest.

Lang verhaal, maar je moet dus geen chronologie in de films zoeken. :) Vond de film erg vermakelijk. Andere Marvel-shit boeit me geen reet, maar juist het luchtige en het belachelijk maken van het superhelden-genre maakt deze reeks voor mij juist leuk. :)
Top dankjewel!! Dit verklaard een hoop. Was idd hier mee in de war
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')