Staat nog verkeerd om ook. De F komt nog altijd voor de P.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:36 schreef aeque het volgende:
Versteghen doet het wel slim.
[ afbeelding ]
half uur posts hierover en "ik twijfel om 112 te bellen want ik hoor allemaal rare geluiden"- incomingquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Vind je dat een goede basis? Zou je niet iets nieuws willen zonder dat gedoe?
Ik hoor nu wel wat.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:38 schreef maily het volgende:
[..]
half uur posts hierover en "ik twijfel om 112 te bellen want ik hoor allemaal rare geluiden"- incoming
Och, ik hoor de buurman zijn kinderen weer een K-kind noemenquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ook, een kutduif weer op de bak van mijn rolluikKutbeesten
ALLEMAAL!quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Rolluikcity.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet best.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:38 schreef maily het volgende:
[..]
half uur posts hierover en "ik twijfel om 112 te bellen want ik hoor allemaal rare geluiden"- incoming
Ik eet de friet zonder zout het liefst, met echte mayo. En een frikandel erbij, maar dan niet die goedkope gerimpelde frikandellen maar de echte horeca frikandellen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:37 schreef maily het volgende:
[..]
hoezo dan? op friet hoeft toch alleen maar zout?
Vervang frikandel voor kroket en dan wordt het nog eens watquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik eet de friet zonder zout het liefst, met echte mayo. En een frikandel erbij, maar dan niet die goedkope gerimpelde frikandellen maar de echte horeca frikandellen.
Zelfde verhaal wel, sommige frietkotten verkopen ook de goedkoopste kroketten die ze maar kunnen vinden. Wees eens trots op je beroep denk ik dan, verkoop goeie rotzooi.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vervang frikandel voor kroket en dan wordt het nog eens wat
Dat hoeft niet.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Afschieten vind ik dan weer zielig
nee natuurlijk niet? wmb was het ook over enzo en kletsen we als vrienden wel. en denk dat is ok.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Vind je dat een goede basis? Zou je niet iets nieuws willen zonder dat gedoe?
Broodje kroket puur is wel hemelsquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zelfde verhaal wel, sommige frietkotten verkopen ook de goedkoopste kroketten die ze maar kunnen vinden. Wees eens trots op je beroep denk ik dan, verkoop goeie rotzooi.
kappen dus.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:43 schreef kree het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet? wmb was het ook over enzo en kletsen we als vrienden wel. en denk dat is ok.
ben er alleen niet ok mee dat hij daar dan problemen mee heeft
ja soort van want blijkbaar wil ze haar verhaal ook kwijt, maar ik kan er niks mee dus zolang ze vriendje heeft behalve dus als vriend praten.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Die vrouw waar jij praatpaal voor bent, van laatst?
+ mayonaisequote:Op maandag 19 augustus 2024 22:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Broodje kroket puur is wel hemels
Precies. Dus dat is gewoon n vriendin .quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:44 schreef kree het volgende:
[..]
ja soort van want blijkbaar wil ze haar verhaal ook kwijt, maar ik kan er niks mee dus zolang ze vriendje heeft behalve dus als vriend praten.
Met mosterd.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Broodje kroket puur is wel hemels
Lust ik niet. Daarom puur.quote:
HERESY.quote:
kweet niet vind het ok om met haar te kletsen en over haar zorgen die er best wel zijn, als gewoon vrienden ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |