Hij is niet heel speciaal nee, Wiersma is momenteel (veel) beter. Als ze slim zijn gaan ze die samen met Salamin ook nog doorschuiven vanuit JEGG.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Scorebordjournalist, maar lijkt niet echt een topper te zijn, toch? Misschien goede wattages getrapt tijdens het testen.
Als eerstejaars junior eigenlijk alleen in kermiskoersen...internationaal, los van die kermiskoersen, een 15e plek als beste resultaat.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:50 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Begrijp 'uit het wereldje' dat hij wel redelijk korte uitslagen rijdt.
quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:38 schreef Mykonos het volgende:
En nu legt o.a. Finn het af tegen Dijkman in LBL. Hypetrain kan gestart worden, ware het niet dat hij voor UAE rijdt
quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:38 schreef Mykonos het volgende:
En nu legt o.a. Finn het af tegen Dijkman in LBL. Hypetrain kan gestart worden, ware het niet dat hij voor UAE rijdt
Ook klimmen.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 21:20 schreef Pistolero het volgende:
De familie Van Kerckhove kan wel een aardig potje tijdrijden zeg.
Benieuwd wat er in de toekomst gaat gebeuren, Seff naar Visma of Matisse naar Decathlon.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 15:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ook klimmen.
Van Kerckhove jr wint de Classique des Alpes met groot verschil.
Ik moet nu ineens aan die Top Oss-hooligan denken.quote:Op maandag 15 juni 2026 11:53 schreef Sjoerd102 het volgende:
https://wielerrevue.nl/ar(...)keihard-ten-val-komt
Dit is wel een fors verschil toch. Neem aan dat hij volle bak rijdt en dan gaat ie rond de 4 minuten verliezen in 1 klim.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:09 schreef Pistolero het volgende:
Wel weer een bevestiging dat van Kerckhove meer een heuvelrenner en tijdrijder is en dat het echte hooggebergte te zwaar voor hem is. Al valt zijn achterstand me eigenlijk nog relatief mee.
Nou ja, ik had eigenlijk verwacht dat hij vandaag echt een kwartier zou verliezen. Het is vooral Finn die gigantisch aan het schroeien is.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 15:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit is wel een fors verschil toch. Neem aan dat hij volle bak rijdt en dan gaat ie rond de 4 minuten verliezen in 1 klim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |