Wat fijn dat ze nog steeds een foto wil laten maken. Bij ons werd dat op een bepaald moment vrijwe onmogelijk. Koester de foto’s! Wij hebben groep 8 niet gehaaldquote:Op maandag 26 augustus 2024 12:02 schreef Haags het volgende:
Vanmorgen eerste dag groep 6 voor de dame hier. Natuurlijk weer een jaarlijks foto momentje. Net alle foto's vanaf groep 1 t/m nu naast elkaar gelegd. Wat gaat de ontwikkeling hard, traantje weggepinktmooi man.
Zo die is zeker lang! Mijn dametje is net zo oud (november 6) en 1.12 ofzo.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:37 schreef eponine het volgende:
Hoi! Vanochtend m’n oudste (wordt in november 6) voor het eerst naar groep drie gebracht. Zo groot is ie ineens(letterlijk ook, met z’n 1.30 een stuk langer dan de rest van de klas). Hij heeft in ieder geval veel zin in het nieuwe schooljaar!
Mag dat bij jullie? Bij ons volgens mij niet. Ze hebben allemaal dezelfde etui, potlood, etc.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:13 schreef exode het volgende:
Juul van 6 naar groep 3 gebracht, supertrots was ze. En zo groot! Ze opende meteen haar laatje en zag oa een saaie etui liggen dus morgen neemt ze haar eigen glitter etui mee.
Het begon vanochtend al met haar fiets die in de grote fietsenstalling mag ipv op een klein pleintje naast de kleuterklas ingangen. Trots dat haar roze fiets met mandje, zitje en kwastjes en andere tierelantijntjes naast de grote mountainbike van haar broer mocht staan.
B is gestart in groep 7, ook een ding want het is een volledig nieuwe groep. (de 2 groepen 5 en 2 groepen 6 zijn nu 1 groep 6, 1 groep 6/7 en 1 groep 7 geworden) Hij vond de start iig nogal druk. Jongen is een klas van 19 gewend en nu 29.....
Grote kerel is het, hij groeit gestaag naar de 1.54 toe inmiddels.
Wij moesten zelf een etui, potloden, stiften, slijper en gum aanschaffenquote:Op maandag 26 augustus 2024 13:47 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Mag dat bij jullie? Bij ons volgens mij niet. Ze hebben allemaal dezelfde etui, potlood, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |