SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Heuj, een huis wat ik alleen kan betalen en niet failliet aan ga.
https://www.funda.nl/deta(...)eweg-5-b91/43699497/
Nog duur voor een stacaravanquote:Op maandag 19 augustus 2024 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Mag je er sowieso wel permanent wonen?quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Oppervlakte zelf is wel prima, alleen "vakantiepark" staat niet zo hoog op m'n lijstje.
Ja, blijkbaar wel.quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag je er sowieso wel permanent wonen?
Zoek je een huis?quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Prisonvibesquote:Op maandag 19 augustus 2024 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Brotha ew.
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/deta(...)sstraat-20/43685079/
Een bad in je slaapkamer, vooruit. Maar de plee?
Voor studenten perfect.quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Brotha ew.
[ afbeelding ]
Liggend kan je schijten maar tis beter als je zit.quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Brotha ew.
[ afbeelding ]
Denk dat 70% van de bezoekers op Funda geen huis gaat/wil kopen maar gewoon aan het loeren is.quote:
Nou voor als je heel erg nodig moet... Het scheelt je een run de trap af...quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Brotha ew.
[ afbeelding ]
Van dat fijne zeil op de grond dat als je uit bad stapt je ene teelbal plat op de grond ligt terwijl de andere nog aan de badrand bungelt.quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Brotha ew.
[ afbeelding ]
En in het achterhoofd houden dat het altijd groter lijkt dan het werkelijk is.quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:52 schreef Ama het volgende:
Funda is de perfecte plek om bij mensen binnen te loeren zonder dat het raar is.
Een splitquote:Op maandag 19 augustus 2024 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van dat fijne zeil op de grond dat als je uit bad stapt je ene teelbal plat op de grond ligt terwijl de andere nog aan de badrand bungelt.
Volgens mij moet het een gietvloer voorstellen. Andere deel van je verhaal heb ik niet echt ervaring mee eerlijk gezegd.quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van dat fijne zeil op de grond dat als je uit bad stapt je ene teelbal plat op de grond ligt terwijl de andere nog aan de badrand bungelt.
Ik wil altijd weten hoe anderen hier in de straat het huis hebben ingerichtquote:Op maandag 19 augustus 2024 11:52 schreef Ama het volgende:
Funda is de perfecte plek om bij mensen binnen te loeren zonder dat het raar is.
Link?quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:03 schreef Ama het volgende:
262 m˛ wonen
3 slaapkamers
Iets zegt mij dat je dan niet dat hele huis hebt?
Edit: Oh volgens mij heb je voor bijna 1 miljoen dan het bovenste gedeelte want er staat penthouse in de tekst zie ik.
Nee, ew. Ik hoef geen wc naast m'n bed.quote:
Wel super handig bij buikgriepquote:Op maandag 19 augustus 2024 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ew. Ik hoef geen wc naast m'n bed.
Zo te zien is 'ie in drieën gesplitst?quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:05 schreef Ama het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/deta(...)rdijk-13-f/42388419/
Jaquote:Op maandag 19 augustus 2024 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo te zien is 'ie in drieën gesplitst?
Paar maanden geleden had ik het. Spoot er aan alle kanten uit midden in de nacht. Had een nieuwe vloerbedekking aangelegd in de badkamer. Stond mijn vriendin ook ineens achter me, of het wel goed met me ging. Dat was wel redelijk gęnant.quote:
Vloerbedekking in de badkamer?quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Paar maanden geleden had ik het. Spoot er aan alle kanten uit midden in de nacht. Had een nieuwe vloerbedekking aangelegd in de badkamer. Stond mijn vriendin ook ineens achter me, of het wel goed met me ging. Dat was wel redelijk gęnant.
Eet smakelijk allen!
Is ook leuk, de prijs vast ookquote:Op maandag 19 augustus 2024 12:10 schreef Ama het volgende:
Zoiets vind ik schattig/leuk.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Laag op laag
Tip: ruim dat niet op net swiffer.
Valt me nog mee, ligt er ook aan waar het is natuurlijk.quote:
Plat dakquote:Op maandag 19 augustus 2024 12:13 schreef Ama het volgende:
Als je hier in de wijk iets wil kopen kom je bij zoiets uit.![]()
Ook voor 170.000.
[ afbeelding ]
Oke nu stop ik.
Centrum van Emmen en kruipafstand van het station.quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:12 schreef Xilia het volgende:
[..]
Valt me nog mee, ligt er ook aan waar het is natuurlijk.
Is dat een dubbele woonlaag of is de bovenste verdieping een andere woning?quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:13 schreef Ama het volgende:
Als je hier in de wijk iets wil kopen kom je bij zoiets uit.![]()
Ook voor 170.000.
[ afbeelding ]
Oke nu stop ik.
Dit is beetje hoe ik ook woon maar dan zijn het 2 appartementen, ik woon beneden. De mensen boven gaan dood in de zomer.quote:
Dit is gewoon 1 huis.quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Is dat een dubbele woonlaag of is de bovenste verdieping een andere woning?
Ieder jaar nieuwe buren?quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit is beetje hoe ik ook woon maar dan zijn het 2 appartementen, ik woon beneden. De mensen boven gaan dood in de zomer.
Zet zo'n huis ergens in Den Haag neer en je red het bij lange na niet met 170K.quote:
Hier al niet.quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Zet zo'n huis ergens in Den Haag neer en je red het bij lange na niet met 170K.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:16 schreef Haags het volgende:
Zet zo'n huis ergens in Den Haag neer en je red het bij lange na niet met 170K.
Ik weet het haha. Toen er een nieuwe "luxe" wijk werd gebouwd hier in Emmen en wij daar gingen wonen had ik bijna alleen maar mensen uit het westen als buren.quote:
Lekker op het kampquote:Op maandag 19 augustus 2024 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Romantisch vanuit bed toekijken hoe je liefje zit te schijtenquote:Op maandag 19 augustus 2024 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Brotha ew.
[ afbeelding ]
Wel weer een schattig huisje.quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
"Hoezo is deze zo goedkoop dan?"
https://www.funda.nl/deta(...)nikenweg-1/89905677/
Ah. Vandaar.
Waarom niet?quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik word helemaal niet blij van Funda eigenlijk
weeniet. Cringe in alle soorten en matenquote:
Deze foto vond ik wel wat zorgwekkend ofzo.quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
En dan hopen dat ze ook naar de daadwerkelijke constructie hebben gekeken, het metselwerk heeft ook aandacht nodig.
Is toch leuk.quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
weeniet. Cringe in alle soorten en maten
En dan wel hele dagen op FOK! zitten?quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
weeniet. Cringe in alle soorten en maten
Die scheuren ja. Maar ook zwarte plekken in het hout, die friggin' geiser en moederhaard. Oh, en waarschijnlijk her en der asbest.quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Deze foto vond ik wel wat zorgwekkend ofzo.
[ afbeelding ]
Asbest kan je malen en gebruiken als nepsneeuwquote:Op maandag 19 augustus 2024 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die scheuren ja. Maar ook zwarte plekken in het hout, die friggin' geiser en moederhaard. Oh, en waarschijnlijk her en der asbest.
Net als in de Wizard of Ozquote:Op maandag 19 augustus 2024 12:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Asbest kan je malen en gebruiken als nepsneeuw
...de schimmel bedoelen ze?quote:- Authentieke details: veel originele elementen zijn behouden gebleven, waardoor de woning een nostalgische sfeer ademt.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:29 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een kleine 3 weken tot de bruiloft.
Ik heb inmiddels 16 verschillende soorten (en die ook weer in verschillende kleuren). Meer dan 100 bloemen in totaal, plus nog de corsages.
Deze foto ga ik laten afdrukken, met daarbij welke bloemen het zijn en de betekenis ervan. Dat wordt dan mijn huwelijkscadeau.Cross post uit het haaktopicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik heb nog een beetje wrapvulsel van gisterquote:
Wat heb je?quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog een beetje wrapvulsel van gister
Dat zo maar eten
Pulled chicken met o.a. muhammarrah, kruiden, paprika, mais, kaas en een handje gemengde slaquote:
Jammiequote:Op maandag 19 augustus 2024 12:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Pulled chicken met o.a. muhammarrah, kruiden, paprika, mais, kaas en een handje gemengde sla
Zekerquote:
Ja leuk hequote:Op maandag 19 augustus 2024 13:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je haakt bedrieglijk echte bloemen
Ik dacht de passievrucht uitlepelen?quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je ging toch wijnen met Dimmy op het strand?
quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik dacht de passievrucht uitlepelen?
Ik heb wel als enige sneakpreviews gehad van de jurk, haar, en make-up van de bruid, en van andere dingen van de decoratie.quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel leukZe mogen je wel eregast maken voor al dit werk
O, dat is wel liefquote:Op maandag 19 augustus 2024 13:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb wel als enige sneakpreviews gehad van de jurk, haar, en make-up van de bruid, en van andere dingen van de decoratie.
En de styliste die het haar en make-up van de bruid komt doen gaat ook mijn haar doen, en dat krijg ik van ze als bedankje
Vreetbudaquote:Op maandag 19 augustus 2024 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En gewoon twee stukken bruidstaart nemen
quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat is wel liefEn gewoon twee stukken bruidstaart nemen
Moet een keer kunnen tochquote:Op maandag 19 augustus 2024 14:00 schreef essnhills het volgende:
En heb wel besloten dat ik op de bruiloften me niet aan mijn dieet ga houden. Dat doe ik al braaf sinds december. Dus kom maar op met die suikers en bloem enzo
Ja tochquote:Op maandag 19 augustus 2024 14:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Moet een keer kunnen toch![]()
En heel erg mooi wat je hebt gemaakt![]()
ja in the year 2525quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je ging toch wijnen met Dimmy op het strand?
Goed geregeld. Ik moet even naar de winkel.quote:
Hoe gaat het eigenlijk met je gezondheid? Zet de gestaag stijgende lijn zich voort?quote:Op maandag 19 augustus 2024 14:00 schreef essnhills het volgende:
En heb wel besloten dat ik op de bruiloften me niet aan mijn dieet ga houden. Dat doe ik al braaf sinds december. Dus kom maar op met die suikers en bloem enzo
Ja het gaat steeds een beetje beterquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met je gezondheid? Zet de gestaag stijgende lijn zich voort?
Wat fijn om te lezen dat het werkt. Dat motiveert vast ook om het vol te houden.quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja het gaat steeds een beetje beter
Hoef steeds minder lang te herstellen, hou het steeds iets beter vol, beweeg en praat natuurlijker, meer zoals voor ik ziek werd. En brainfog wordt ook langzaam maar zeker wat minder.
Dus ik blijf voorlopig doen wat ik nu doeveel rusten, inspanning zoveel mogelijk vermijden, ubergezond eten.. om mijn lijf zoveel mogelijk de kans te geven verder te herstellen.
Jupquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat fijn om te lezen dat het werkt. Dat motiveert vast ook om het vol te houden.
Ga je wel voor de bruiloft al iets proberen van zoet/bloem etc.?quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup
Dat werkt zeker motiverend.
En bij gebrek aan andere behandelingen...
Denk niet dat ik hiermee helemaal beter ga worden maar hopelijk wel dat ik weer een beetje mee kan doen.
En als ik nu rustig aan doe voel ik me niet meer zo ziek dus dat is al winst
Hmm dat is wel een goed idee iddquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:46 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ga je wel voor de bruiloft al iets proberen van zoet/bloem etc.?
Zodat je weet hoe je lijf reageert?
Ja je weet het niet na zo'n lange tijd.quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm dat is wel een goed idee idd
Jaquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:50 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja je weet het niet na zo'n lange tijd.
Heb je al een breinaald of vergelijkbaars?quote:
Ja. En ik heb een gat gemaakt zodat ik ook mijn onderbeen kan krabben.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je al een breinaald of vergelijkbaars?
Nou gewoon, je hebt weinig keusquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. En ik heb een gat gemaakt zodat ik ook mijn onderbeen kan krabben.
Hoe doen mensen die zes weken
Ik had daar gelukkig helemaal geen last vanquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
KIEEEP?quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:13 schreef essnhills het volgende:
Mijn buurvrouw gaat BBQ'en
Maar de wind staat gelukkig de andere kant op.
En ze zei net al dat ik ook wel wat mag.
Misschien een stukje kip oid
quote:Boni is slachtoffer geworden van een cyberaanval. Criminelen hadden toegang tot een deel van het computersysteem van de supermarktketen. Dat bevestigt het bedrijf tegenover persbureau ANP na berichtgeving van vakwebsite Distrifood.
Een woordvoerder van Boni wilde niet zeggen of er informatie is gestolen. Volgens cybersecuritybedrijf Hackmanac is dat wel gebeurd. Het bedrijf schreef vorige week dat criminelen 16 gigabyte aan data hebben buitgemaakt. Het zou daarbij gaan om financiële data, persoonsgegevens en interne bedrijfsbestanden.
Kan me niet herinneren dat ik jeuk had eigenlijk.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan hebben ze dus andere manieren om de klanten te tracken. En die informatie ligt nu op straat.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze geen klantenkaarten.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:17 schreef CherryLips het volgende:
Misschien zitten er allemaal kriebelbeestjes onder je gips.
KIEEEEEEPquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
KIEEEP?
@:4everblackeyed lokpost
Volgens mij kun je in sommige filialen wel boodschappen bestellen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan hebben ze dus andere manieren om de klanten te tracken. En die informatie ligt nu op straat.
Als ik dit nog zes weken zou moeten zou ik het er morgen afknippenquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou gewoon, je hebt weinig keus
Gipsmaaien noemen ze dat.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:17 schreef CherryLips het volgende:
Misschien zitten er allemaal kriebelbeestjes onder je gips.
Niets knippen, zagenquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als ik dit nog zes weken zou moeten zou ik het er morgen afknippen
Die hadden nog doorzettingsvermogen itt de gemiddelde gen Z'er.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:13 schreef datismijnmening het volgende:
Ik zag ze gisteren op de streamquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:26 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben er weer en het was fantastisch![]()
Het leukste feestje was onverwachts want ik wist niet dat de KABIN CREW (!!!![]()
@:ama) ging optreden. Vriend zei ineens 'ohja ik wil ook wel naar dat optreden met die kindjes, ben wel benieuwd'. Ik: '........ welk optreden met kindjes?!!?!?!?'
Die heeeele zaal ging loooooooosssssss![]()
![]()
![]()
https://www.instagram.com/p/C-z-KwoJr61/?img_index=1
@4EverBlackEyedquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Knagen als een gewond dier
Haha ik zag het ja, fucking nice.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:26 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben er weer en het was fantastisch![]()
Het leukste feestje was onverwachts want ik wist niet dat de KABIN CREW (!!!![]()
@:ama) ging optreden. Vriend zei ineens 'ohja ik wil ook wel naar dat optreden met die kindjes, ben wel benieuwd'. Ik: '........ welk optreden met kindjes?!!?!?!?'
Die heeeele zaal ging loooooooosssssss![]()
![]()
![]()
https://www.instagram.com/p/C-z-KwoJr61/?img_index=1
Ik heb nu wel voor het eerst weer rundvlees, zo'n chipolata van de BBQ, van de buurvrouwquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:50 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja je weet het niet na zo'n lange tijd.
Eindigt dat met afgerukte armen bij die mensen?quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:34 schreef Ama het volgende:
Ik kijk een docu over mensen die chimpansees als huisdieren houden. 😩
quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:34 schreef Ama het volgende:
Ik kijk een docu over mensen die chimpansees als huisdieren houden. 😩
Waar ben je?quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Groot bord helemaal vol met Spätzle en Geschnetzeltes
Ja thuisquote:
Ohquote:Op maandag 19 augustus 2024 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja thuis![]()
Eergisteren van mammie mee gekregen
Dan had ik dat wel op allerlei manieren aangekondigd natuurlijkquote:Op maandag 19 augustus 2024 17:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
OhDacht dat je bij mij in de buurt zat
quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja thuis![]()
Eergisteren van mammie mee gekregen
Ja vond het al apart dat ik het gemist zou hebbenquote:Op maandag 19 augustus 2024 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan had ik dat wel op allerlei manieren aangekondigd natuurlijk
Geniet ervan maat.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
inb4 iemand die IJs mentionedquote:Op maandag 19 augustus 2024 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Heulegaar opperdepop![]()
IJsje kan wel even een uurtje wachten nu
@IJsdraakjequote:Op maandag 19 augustus 2024 18:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
inb4 iemand die IJs mentioned
Wat is het precies?quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Heulegaar opperdepop![]()
IJsje kan wel even een uurtje wachten nu
quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
of is je google stuk?quote:
U vraagt wij draaienquote:
Duitse eierpasta met stukjes varkenshaas in champignon-roomsaus.quote:
quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Knagen als een gewond dier
heb je je gedragen afgelopen dagen?quote:
Ik? Natuurlijk niet. Ik heb zoals gewoonlijk lopen rellen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je je gedragen afgelopen dagen?
goed zo! ben trots op jequote:Op maandag 19 augustus 2024 18:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik? Natuurlijk niet. Ik heb zoals gewoonlijk lopen rellen.
Oh! Klinkt best lekkerquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Duitse eierpasta met stukjes varkenshaas in champignon-roomsaus.
das lastig op een forumquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:13 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ik hoor dat graag uitgelegd door fles
Misschien kan @Budapestenaar er een nieuwsitem over makenquote:
dikke middelvingerquote:
en ik denk dat er ook een scheutje witte wijn doorheen zitquote:
@bitterbal dit is niet wat jij denkt dat het is.quote:
*pwap* gevonden!quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:Bitterbal dit is niet wat jij denkt dat het is.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en ik denk dat er ook een scheutje witte wijn doorheen zit
... aldus iedere zelfverklaarde life coach op LinkedIn.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ben er inmiddels (hehe) achter dat stress, piekeren en slapeloosheid niks (of weinig) met werk te maken heeft. Of zelfs maar met “stress”
Maar dit komt door een verkeerd beeld van wat je zou moeten bezighouden.
- Schrijf goed en plan goed wat er in je hoofd zit
- doe regelmatig spannende dingen bv parachutespringen oid.
(Als we geen echte angst ervaren bedenken onze hersens wel wat)
- wees heel actief en ‘s avonds moe
- sport en beweeg, wees fit
- krop niks op, spreek je uit
- wees niet boos, vind je luchtigere ik, vooral nabij je naasten
- maar laat je ook niet naaien en bijt een ander (zakelijk) de kop af als het moet
- koop of doe waar gevecht van droomt ook al is het duur.
- plan vakanties maar ook doelen of wensen.
Tot zover.
Los de Spirifluencerquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... aldus iedere zelfverklaarde life coach op LinkedIn.
"maakt je los van je stress"quote:
RIP.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Even uit een vliegtuig springen, brb.
Zou niet durven te springen dan.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Plottwist, Los heeft een parachutespringbedrijfje.
Ik zou sws niet springen ook niet met een ervaren springer/instructeur aan me vast..quote:
Stress incoming in 3... 2... 1... want je durft geen spannende dingen te doen.quote:
Maar anders loop ik te stressen over dat springenquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stress incoming in 3... 2... 1... want je durft geen spannende dingen te doen.
Naja zolang het niet hoog is of ik niet dood kan gaan is het oke. Maar blijft er weinig over besef ik mij.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben met de auto naar huis gegaan, met al die idioten op de weg, was dat wel weer spannend genoeg.quote:- doe regelmatig spannende dingen
Kan ook vlak voor een auto de straat oversteken ofzo hč?quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Speltip 5: krop niks op, spreek je uitquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar anders loop ik te stressen over dat springen
Waarom lul jij nou weer zo dom.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan ook vlak voor een auto de straat oversteken ofzo hč?
Een tattoo laten zetten is niet echt spannend hoor. Jussayin'.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Je kan, wat CE doet: klimmen, klimbos, een motor kopen, circuitrijden, tattoos laten zetten, en euh voor meisjes euh, blind eten proeven. Das ook wel eng toch?
Alleen soms pijnlijk.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een tattoo laten zetten is niet echt spannend hoor. Jussayin'.
Niemand die al die tips opvolgt heeft een lastig leven.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Tevens: zeg me dat je niet écht een lastig leven hebt zonder te zeggen dat etc.
Ja weet ik veel, bedoel gewoon iets wat je adrenaline levels verhoogd.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een tattoo laten zetten is niet echt spannend hoor. Jussayin'.
Klinkt vooral als een midlifecrisis.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Je kan, wat CE doet: klimmen, klimbos, een motor kopen, circuitrijden, tattoos laten zetten, en euh voor meisjes euh, blind eten proeven. Das ook wel eng toch?
Iets wat je doet vanuit een luxepositie, check.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, bedoel gewoon iets wat je adrenaline levels verhoogd.
Zal het CE doorgeven.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt vooral als een midlifecrisis.
@Citizen.Erasedquote:
Ik loop al vast bij de bovenste zin van het stresskwijtraak lijstjequote:Op maandag 19 augustus 2024 18:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Dopamine verhogen met lager vermaak is fout, bv gamen, netflixen, bios, shorts kijken, alles waarbij je gewoon op je gat zit en je vol douwt met slechte shit.
Doe eens niet projecteren jij.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Dopamine verhogen met lager vermaak is fout, bv gamen, netflixen, bios, shorts kijken, alles waarbij je gewoon op je gat zit en je vol douwt met slechte shit.
Mijn enige tattoo plan is om die op mijn voet weer wat donkerder te laten maken maar dat is niet leuk ofzo (even los van de pijn).quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja, ik moet nog steeds bedenken over het hoe en wat van mijn tattoo-plan
Je zit op je gat, tenzij je ah 3D gamen bent, maar daarvan wordt je ook kierewiet.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doe eens niet projecteren jij.
Tijdens gamen snack ik amper (geen tijd voor) én het is sociaal.
Ja, mag toch? Niks mis met een beetje balans, ik sport, fiets en wandel ook gewoon.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je zit op je gat, tenzij je ah 3D gamen bent, maar daarvan wordt je ook kierewiet.
Nog een aanvullende anti-stress tip: ga niet in discussie met mensen van wie je weet dat hun mening toch niks toegevoegd voor je.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doe eens niet projecteren jij.
Tijdens gamen snack ik amper (geen tijd voor) én het is sociaal.
Wil je spannende dingen doen met Recce? Jij had toch een oogje op Buda?quote:
Voor ons is alles spannendquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wil je spannende dingen doen met Recce? Jij had toch een oogje op Buda?
Dan hoef ik met niemand een discussie te voerenquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog een aanvullende anti-stress tip: ga niet in discussie met mensen van wie je weet dat hun mening toch niks toegevoegd voor je.
Sadquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan hoef ik met niemand een discussie te voeren
Misschien nog wel een betere tip: trek je niks aan van kritiek van mensen die je toch niet om advies zou hebben gevraagd.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog een aanvullende anti-stress tip: ga niet in discussie met mensen van wie je weet dat hun mening toch niks toegevoegd voor je.
quote:
Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel een spannend boek, hč.
ja Grootmoefti Los heeft even wat anti spannings mantra's over ons aardlingen uitgeregend.quote:
Dat is mijn leven nou eenmaalquote:
quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:02 schreef bitterbal het volgende:
@:datismijnmening
Ken je deze al ?
https://www.instagram.com(...)MWdmM21xanRlazYxcA==
Welke categorieën heb je?quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Welke game zal ik eens gaan doen.
* bekijkt Steam bibliotheek
Zelden zoveel waarheden in een stukje tekst gelezen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ben er inmiddels (hehe) achter dat stress, piekeren en slapeloosheid niks (of weinig) met werk te maken heeft. Of zelfs maar met “stress”
Maar dit komt door een verkeerd beeld van wat je zou moeten bezighouden.
- Schrijf goed en plan goed wat er in je hoofd zit
- doe regelmatig spannende dingen bv parachutespringen oid.
(Als we geen echte angst ervaren bedenken onze hersens wel wat)
- wees heel actief en ‘s avonds moe
- sport en beweeg, wees fit
- krop niks op, spreek je uit
- wees niet boos, vind je luchtigere ik, vooral nabij je naasten
- maar laat je ook niet naaien en bijt een ander (zakelijk) de kop af als het moet
- koop of doe waar gevecht van droomt ook al is het duur.
- plan vakanties maar ook doelen of wensen.
Tot zover.
Scheelt een hoop stress.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan hoef ik met niemand een discussie te voeren
Nee, daar krijg je stress van. Je moet spannende dingen doen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm probeer juist te relaxen, mag dat niet meer tegenwoordig?
We moeten parachutespringen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
- Managementquote:
Heb vandaag een politieserie gekeken, telt dat ook?quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, daar krijg je stress van. Je moet spannende dingen doen.
En Harlingen zelf?quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb de trein naar Harlingen laatst overleefd.
Had je de dader goed gegokt?quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb vandaag een politieserie gekeken, telt dat ook?
Oeh, altijd spannend die laatstequote:Op maandag 19 augustus 2024 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
- Management
- Race
- RPG
- Shooters
- Strategie
- Survival
- Transport
- Ongecategoriseerd
Nee, je moet bungeejumpen uit een vliegtuig ipv een boek lezenquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, zoals altijdquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had je de dader goed gegokt?
Theme Hospital?quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
- Management
- Race
- RPG
- Shooters
- Strategie
- Survival
- Transport
- Ongecategoriseerd
Meer, dat ik te lui was om die games een categorie te geven, denk ik.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, altijd spannend die laatste
Niet te hard roepen dit.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een wortelkanaalbehandeling gehad dus ik zit weer even goed met de enge dingen.
Spanning ende sensatie iddquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:12 schreef Recce het volgende:
Was alleen jammer dat de trein naar Leeuwarden vertraging had, waardoor ik bijna de trein naar Harlingen miste, waardoor ik bijna de boot miste. Spanning genoeg!
Welke survivalquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
- Management
- Race
- RPG
- Shooters
- Strategie
- Survival
- Transport
- Ongecategoriseerd
Hi essiebessienessielessiequote:Op maandag 19 augustus 2024 19:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spanning ende sensatie idd
Ben je er alweer vsn bijgekomen?
Ik ook!quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een wortelkanaalbehandeling gehad dus ik zit weer even goed met de enge dingen.
Vandaag?quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:13 schreef CherryLips het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |