Dezequote:Op maandag 19 augustus 2024 06:35 schreef pullup het volgende:
Ik had nog wat vogeltjes
[ afbeelding ]
Morguh GGquote:
Morguh Pulluoquote:
Wat een apartequote:
Mooi is dat soms hequote:Op maandag 19 augustus 2024 06:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's een aparte...
Oh Dot schrijft precies hetzelfde![]()
Dit is diezelfde van de genverbrander toch? Die was toch al door de mand gevallen?quote:
quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2024 08:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit is diezelfde van de genverbrander toch? Die was toch al door de mand gevallen?
Kende ik nietquote:Op maandag 19 augustus 2024 08:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit is diezelfde van de genverbrander toch? Die was toch al door de mand gevallen?
Hij had ooit contact gehad met een dode voorouder van iemand en had gezegd dat die 'genverbrander' van beroep was. Later bleek die voorouder gewoon in een stamboom op internet te staan en aangegeven als 'genverbrander'. Dit was echter een tikfout; het moest geneverbrander zijn (genever als oude spelling van jenever). Toen ging het balletje rollen en bleek dat alles wat hij paranormaal had 'doorgekregen' van zijn cliënten gewoon van het internet was gehaald.quote:Op maandag 19 augustus 2024 08:48 schreef pullup het volgende:
Maar ik kan me voorstellen dat dit figuur nog wel meer rare dingen heeft gedaan natuurlijk
ja dit inderdaad. Genverbrander werd ook nog eens woord van het jaarquote:Op maandag 19 augustus 2024 08:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij had ooit contact gehad met een dode voorouder van iemand en had gezegd dat die 'genverbrander' van beroep was. Later bleek die voorouder gewoon in een stamboom op internet te staan en aangegeven als 'genverbrander'. Dit was echter een tikfout; het moest geneverbrander zijn (genever als oude spelling van jenever). Toen ging het balletje rollen en bleek dat alles wat hij paranormaal had 'doorgekregen' van zijn cliënten gewoon van het internet was gehaald.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 08:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij had ooit contact gehad met een dode voorouder van iemand en had gezegd dat die 'genverbrander' van beroep was. Later bleek die voorouder gewoon in een stamboom op internet te staan en aangegeven als 'genverbrander'. Dit was echter een tikfout; het moest geneverbrander zijn (genever als oude spelling van jenever). Toen ging het balletje rollen en bleek dat alles wat hij paranormaal had 'doorgekregen' van zijn cliënten gewoon van het internet was gehaald.
Influencers...quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:05 schreef pullup het volgende:
[..]Mooi verhaal. Ik ben verbaasd dat er zoveel van dit soort lui rondlopen tegenwoordig eigenlijk.
Deze ziet er eigenlijk gewoon sullig uit maar er zijn hordes ' influencers' die doodleuk met allerlei onzin verhalen geld verdienen door mensen geld uit de zakken te kloppen
Echt een tv programma? Of een eigen piodcast, ik weet het niet precies meer maar daar was ruimte voor dus?quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:09 schreef Shii het volgende:
Er was een tijd dat veel van die paranormaal begaafden een eigen tv-programma hadden, zoals Char, Derek Ogilvie en Robert ook volgens mij.
Ja echt een tv-programma. Char was bij RTL4 volgens mij. Ik ken iemand die bij haar in het programma is geweest.quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt een tv programma? Of een eigen piodcast, ik weet het niet precies meer maar daar was ruimte voor dus?
Char staat me iets van bij ja Ik had dat mentaal blijkbaar onder de categorie programma;s geschaard die veelal de hele nacht doorgingen met voornamelijk spamquote:Op maandag 19 augustus 2024 09:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja echt een tv-programma. Char was bij RTL4 volgens mij. Ik ken iemand die bij haar in het programma is geweest.
Hij is op FOK! ontmaskerd.quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:05 schreef pullup het volgende:
[..]Mooi verhaal. Ik ben verbaasd dat er zoveel van dit soort lui rondlopen tegenwoordig eigenlijk.
Deze ziet er eigenlijk gewoon sullig uit maar er zijn hordes ' influencers' die doodleuk met allerlei onzin verhalen geld verdienen door mensen geld uit de zakken te kloppen
En die iemand die in dat programma was, is die nu ook hier aanwezig in deze kamer?quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja echt een tv-programma. Char was bij RTL4 volgens mij. Ik ken iemand die bij haar in het programma is geweest.
Als er al geesten zijn, dan lijkt het me stug dat die in de oor van zo'n mevrouw fluisteren 'Psst, mijn naam begin met een T!'quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Char staat me iets van bij ja Ik had dat mentaal blijkbaar onder de categorie programma;s geschaard die veelal de hele nacht doorgingen met voornamelijk spam
‘… En ik ben de opa of de achternicht van de beller.’quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als er al geesten zijn, dan lijkt het me stug dat die in de oor van zo'n mevrouw fluisteren 'Psst, mijn naam begin met een T!'
Oh ja, Derek Ogilvie. Die was ook een keer ontmaskerd door iemand van een tv-programma. Die ging meedoen aan zijn programma om contact te krijgen met haar overleden opa. Derek kreeg contact met die opa in het hiernamaals en gaf van alles door. Achteraf stelde ze Derek voor aan haar opa, die gewoon nog leefdequote:Op maandag 19 augustus 2024 09:09 schreef Shii het volgende:
Er was een tijd dat veel van die paranormaal begaafden een eigen tv-programma hadden, zoals Char, Derek Ogilvie en Robert ook volgens mij.
'...maar ik kan ook nog iemand zijn die de opa of achternicht gekend heeft, en eventueel kan die A ook nog ergens anders in mijn naam voorkomen.'quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
‘… En ik ben de opa of de achternicht van de beller.’
Oh god jaquote:Op maandag 19 augustus 2024 09:09 schreef Shii het volgende:
Er gaan bij mij ook steeds meer belletjes rinkelenquote:Op maandag 19 augustus 2024 10:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh god jaDat is heel lang geleden
Die shows waren toen helemaal hotquote:Op maandag 19 augustus 2024 10:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Er gaan bij mij ook steeds meer belletjes rinkelenheb er toch eea van gezien, zo zie ik maar dat die wappies toch niet helemaal allemaal een heel recente uitvinding zijn
Volgens Wikipedia zou Rob Nanninga van Skepsis het ontdekt hebben. Maar misschien was hij ook een FOK user?quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:53 schreef Domnivoor het volgende:
Hier is de topicreeks over Robbert:
TRU / Robbert van den Broeke & Irene Moors in "Er Is Zoveel Meer"
Ik kan het bericht waarin hij werd ontmaskerd niet terugvinden.
Char ja, die dan allemaal letters opnoemden, die zouden in de namen moeten zitten van de mensen van wie ze iets 'doorkreeg'.quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:09 schreef Shii het volgende:
Zou kunnen. Of hij kwam er net iets eerder mee.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia zou Rob Nanninga van Skepsis het ontdekt hebben. Maar misschien was hij ook een FOK user?
Het werd nog triester, lees ik nu. Robbert beweerde contact te hebben met de geest van Rob Nanninga.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia zou Rob Nanninga van Skepsis het ontdekt hebben. Maar misschien was hij ook een FOK user?
Ogot ja diequote:Op maandag 19 augustus 2024 10:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Char ja, die dan allemaal letters opnoemden, die zouden in de namen moeten zitten van de mensen van wie ze iets 'doorkreeg'.
https://www.skepsis.nl/blog/2014/06/in-memoriam-rob-nanninga/quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het werd nog triester, lees ik nu. Robbert beweerde contact te hebben met de geest van Rob Nanninga.
Sh0g in TRU / Het medium Robbert van den Broeke (deel 7)quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:53 schreef Domnivoor het volgende:
Hier is de topicreeks over Robbert:
TRU / Robbert van den Broeke & Irene Moors in "Er Is Zoveel Meer"
Ik kan het bericht waarin hij werd ontmaskerd niet terugvinden.
Goed gevondenquote:Op maandag 19 augustus 2024 10:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Sh0g in TRU / Het medium Robbert van den Broeke (deel 7)
De vraag is nu of Skepsis het van FOK heeft gehaald en ten onrechte met de eer van het ontmaskeren aan de haal is gegaan.
Ja, helaas.quote:
Zoiets wel ja. Dts slurpt alle energie opquote:Op maandag 19 augustus 2024 11:05 schreef Puzzie het volgende:
Eigenlijk is 40+ een soort reservetopic begrijp ik
DTS hoort eigenlijk niet eens meer open te gaan , met al dat kinderachtige gedoequote:Op maandag 19 augustus 2024 11:07 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Zoiets wel ja. Dts slurpt alle energie op![]()
Wel nog steeds dicht trouwens.
Mag van mij.quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
DTS hoort eigenlijk niet eens meer open te gaan , met al dat kinderachtige gedoe
Prima toch? Of bestaat FOK!quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:11 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Mag van mij.
Al wordt er wel duidelijk minder gepost momenteel op FOK.
Goedemorgen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:04 schreef Puzzie het volgende:
FF mag zeker weer in ONZ , dat hij hier ineens niet meer te zien is
Ja hoor.quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ha die FF , dus je komt hier nog wel
Dts is dichtquote:Op maandag 19 augustus 2024 11:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ha die FF , dus je komt hier nog wel
Zeker fijn,dat DTS dicht is boeit me eigenlijk niet.Maar in de nacht is daar altijd wel iemand.quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar voor jou wel fijn dat je weer in ONZ mag
Dat lijkt mij ookquote:Op maandag 19 augustus 2024 11:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zeker fijn,dat DTS dicht is boeit me eigenlijk niet.Maar in de nacht is daar altijd wel iemand.
ik kan niet voor hem praten maar ik heb ooit heel lang geleden een ONZ ban gehad en dan kan je niet in ONZquote:
Geen idee eigenlijk. Ik denk dat Danny toch ook wel vrolijk wordt als er meer gepost wordt.quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Prima toch? Of bestaat FOK!alleen nog maar om al die herhalende TT's en Smiley diarree topics?
Hoi Fruitquote:
Goedemorgen.quote:
EIk zie het probleem niet zo , en straks gaat DTS weer los en zijn er genoeg mensen die met alleen smileys op 1000 posts komenquote:Op maandag 19 augustus 2024 11:25 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik denk dat Danny toch ook wel vrolijk wordt als er meer gepost wordt.
Dat weet ik eigenlijk wel zeker.
Maar geen idee waar de grens ligt. Er wordt nu dagelijks onder de 10.000 keer gepost op FOK!.
Zeker,is toch makkelijker posten zo.quote:
Snap ik.quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zeker,is toch makkelijker posten zo.
Klopt ja.quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
EIk zie het probleem niet zo , en straks gaat DTS weer los en zijn er genoeg mensen die met alleen smileys op 1000 posts komen
Ja helaasquote:Op maandag 19 augustus 2024 11:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen.![]()
Jammer van Cambuur gister.
Wat is daarmee dan?quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:53 schreef FreshFruit het volgende:
BB heeft hun officiële insta pagina dicht gegooid.Mensen zijn nu helemaal in de war.
Ik verwacht wel vuurwerk.Nu al zin in.quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:53 schreef Puzzie het volgende:
Over 11 dagen begint alles weer , ik ben benieuwd naar hoe met de politiek vergaat
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 19 augustus 2024 11:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik verwacht wel vuurwerk.Nu al zin in.
Iedereen F5-enquote:Op maandag 19 augustus 2024 11:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze hebben alle content weggehaald.
[ afbeelding ]
Ah ,. ik volg het eigenlijk nooit als er geen BB isquote:Op maandag 19 augustus 2024 11:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze hebben alle content weggehaald.
[ afbeelding ]
Het rommelt nu al flink,bijv. met die Mikael zaak.quote:
Zegt me nietsquote:Op maandag 19 augustus 2024 11:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het rommelt nu al flink,bijv. met die Mikael zaak.
Ik ook niet maar zie berichten op X.quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ah ,. ik volg het eigenlijk nooit als er geen BB is
Die jongen die met zijn moeder dreigt uitgezet te worden.quote:
Oh germ dat verhaal ken ikquote:Op maandag 19 augustus 2024 11:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die jongen die met zijn moeder dreigt uitgezet te worden.
quote:
Ik ken het verhaal , heel verdrietig voor dat arme kindquote:
Rob Nanninga was degene die dit ontdekte. Hij was schrijver en bestuurslid van Skepsis. User Stenny is Constantia Oomen, die is jarenlang lastig gevallen door Robbert van den Broeke maar kent hem daardoor als geen ander. Dit is ook Robbert van den Broeke die contact had met Joran van der Sloot en beweerde te weten waar het lichaam van Natalee Holloway is.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Sh0g in TRU / Het medium Robbert van den Broeke (deel 7)
De vraag is nu of Skepsis het van FOK heeft gehaald en ten onrechte met de eer van het ontmaskeren aan de haal is gegaan.
Ahh meer infoquote:Op maandag 19 augustus 2024 12:03 schreef engine het volgende:
[..]
Rob Nanninga was degene die dit ontdekte. Hij was schrijver en bestuurslid van Skepsis. User Stenny is Constantia Oomen, die is jarenlang lastig gevallen door Robbert van den Broeke maar kent hem daardoor als geen ander. Dit is ook Robbert van den Broeke die contact had met Joran van der Sloot en beweerde te weten waar het lichaam van Natalee Holloway is.
Ik heb mij hier vorig jaar in verdiept en ik denk nog steeds dat Constantia gelijk kan hebben over de begraafplaats van Natalee Holloway. Veel te ingewikkeld om uit te leggen en niemand neemt het serieus maar ik heb geen reden waarom het niet zou kunnen kloppen.
Gewoon lekker kraken Schoofquote:
Same.quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:24 schreef pullup het volgende:
Ik heb sowieso nog steeds niet het idee dat dit een blijvertje is, hij is net te anders
Slappe hap volgens Wilders.quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:24 schreef pullup het volgende:
Ik heb sowieso nog steeds niet het idee dat dit een blijvertje is, hij is net te anders
Yep.quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:24 schreef pullup het volgende:
We zijn teveel verwend met Ruttequote:Op maandag 19 augustus 2024 12:24 schreef pullup het volgende:
Die heeft hem uitgekozen.quote:
Ja,dat was ook nogal een dingetje.quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:37 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Die heeft hem uitgekozen.
Sowieso Wilders.
Meneer radio Genoa
Oh dat heb ik wat gemistquote:Op maandag 19 augustus 2024 12:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,dat was ook nogal een dingetje.
Dat laatste zegt mij nietsquote:Op maandag 19 augustus 2024 12:37 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Die heeft hem uitgekozen.
Sowieso Wilders.
Meneer radio Genoa
Wtfquote:Op maandag 19 augustus 2024 12:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://pointer.kro-ncrv.(...)io-genoa-dan-wilders
Is een account op Twitter.quote:
Hoe durf jij de handpop van wilders zo te kwalificerenquote:Op maandag 19 augustus 2024 12:24 schreef pullup het volgende:
Anders kan veel dingen betekenenquote:Op maandag 19 augustus 2024 13:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe durf jij de handpop van wilders zo te kwalificeren
Gaat weer lekkerquote:Op maandag 19 augustus 2024 13:36 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.rtvnoord.nl/m(...)t-om-op-vrije-voeten
Slordig best wel jaquote:Op maandag 19 augustus 2024 13:36 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.rtvnoord.nl/m(...)t-om-op-vrije-voeten
Lekker ite.quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:52 schreef Puzzie het volgende:
Weer ff een klein rondje gelopen , kaart voor kleindochter op de bus gedaan en een broodje naar binnen aan het werken .
Oh en wachten op mijn bestelling maar dat komt woensdag pas
Geduld is niet mijn sterkste kantquote:Op maandag 19 augustus 2024 13:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker ite.
Nog even geduld dus.
Wel leuk gedaanquote:Op maandag 19 augustus 2024 14:57 schreef maily het volgende:
[..]
Stuntperformer
Wel mazzel dat ze niet jaar hoofd vreselijk stootte![]()
Ohquote:Op maandag 19 augustus 2024 14:59 schreef maily het volgende:
[..]
Ze had dat "stuntperformer-regeltje" eruit moeten laten.
Ging om een weddenschap ofzo?quote:
Ik heb geen idee, ik lees ook iets over TikTok , maar ik weet niet wat er precies speeltquote:
Fikkie stoken is leukquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:18 schreef Puzzie het volgende:
Toch wel maf want je hoort vaker dat er een link is met jongens en vuur
Dat las ik ook eerder.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:18 schreef Puzzie het volgende:
Toch wel maf want je hoort vaker dat er een link is met jongens en vuur
Ja dat bedoel ikquote:
Ik denk dat er wel iets meer aan de hand is met die meisjes , dat staat los van jongens en vuurquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat las ik ook eerder.Bij deze ontkracht dan.
Ik heb wel geleerd dat als je fikkie steekt in een grote vlakte met lang droog glas vlakbij een woonwijk dat er dan best veel brandweerauto's komenquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ikMijn broertje vond dat ook geweldig
![]()
Ik heb ook iets te vaak brand meegemaakt in mijn directe omgeving
Jij noemt TikTok.Dan denk ik gelijk dat ze zijn opgefokt in een soort van challenge.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel iets meer aan de hand is met die meisjes , dat staat los van jongens en vuur
Marc toch!!quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb wel geleerd dat als je fikkie steekt in een grote vlakte met lang droog glas vlakbij een woonwijk dat er dan best veel brandweerauto's komen
Zoiets heb ik idd gelezen ,maar of dat ook waar is weet ik niet . Je hebt wel de meest trieste challenges op dat medium , maar ik heb heb het nietquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij noemt TikTok.Dan denk ik gelijk dat ze zijn opgefokt in een soort van challenge.
Pciesquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat las ik ook eerder.Bij deze ontkracht dan.
Dat is toch meer een Haagse traditie?quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:26 schreef pullup het volgende:
Voornamelijk in de kerstbomen tijd was dat fikkie stoken mooi
Ja alles op een enorme hoop gooien wel geloof ik. Wij maakten watkleinere fikkies van alles wat we konden verzamelen.....en dan de volgende dag weer:Pquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is toch meer een Haagse traditie?
Beetje emancipatie werktquote:
Het is tenslotte 2024.quote:
Ik denk toch echt dat hier meer aan de hand is dan datquote:
Ik ook hoor, een mooi haardvuurtje kan ik me dan wel weer uren mee vermaken om goed aan de gang te houden.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:32 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb er zelf niks mee,mijn vader en broertjes waren wel van de fikkies.Dat liep soms ook wel uit de hand.
Deels een lolletje maar ik zie toch steeds meer dat typisch 'mannelijke gedragingen voorkeuren en liefhebberijen toch wat minder sexe gebonden blijken dan toen ik klein wasquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:31 schreef Puzzie het volgende:
Oh het is lolletje , okay dan snap ik het
Dat blijkt welquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Deels een lolletje maar ik zie toch steeds meer dat typisch 'mannelijke gedragingen voorkeuren en liefhebberijen toch wat minder sexe gebonden blijken dan toen ik klein was
Dat is beheersbaar,bij ons gingen er hele bulten hout in de fik.Een keer sloeg het over naar de mestbult vlak naast de stal.Toen was er wel paniek.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ook hoor, een mooi haardvuurtje kan ik me dan wel weer uren mee vermaken om goed aan de gang te houden.
Aiquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is beheersbaar,bij ons gingen er hele bulten hout in de fik.Een keer sloeg het over naar de mestbult vlak naast de stal.Toen was er wel paniek.
En toen ik 12 was is onze boerderij afgebrand.Door een domme actie van mijn vader.
Met een gasbrander leidingen ontdooien.1 spinrag,vlam,stro.brand.quote:
Ok dat soort dingen echt niet meegemaakt zeg, beetje traumatisch is dat zekerquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met een gasbrander leidingen ontdooien.1 spinrag,vlam,stro.brand.
Het heeft wel een soort van effect gehad.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok dat soort dingen echt niet meegemaakt zeg, beetje traumatisch is dat zeker
quote:
Vroeger een keer de slaapkamer van mijn broertje in de fik(vroeger gingen we als kind na oud en nieuw altijd rotjes zoeken die 'nog goed waren' op de verwarming drogen en wss stak mijn broertje vanuit zijn slaapkamerraam vervolgens die rotjes af. Met alle gevolgen van dien. Later een schoorsteenbrand in onze boerderij, en de laatste was mijn ex die mijn schuur en zichzelf in de dik zette en maandenlang in Beverwijk lag met ong 33% aan verbrandde lichaamsdelenquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok dat soort dingen echt niet meegemaakt zeg, beetje traumatisch is dat zeker
Dat verzin je nog niet voor een film, jemig ......quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vroeger een keer de slaapkamer van mijn broertje in de fik(vroeger gingen we als kind na oud en nieuw altijd rotjes zoeken die 'nog goed waren' op de verwarming drogen en wss stak mijn broertje vanuit zijn slaapkamerraam vervolgens die rotjes af. Met alle gevolgen van dien. Later een schoorsteenbrand in onze boerderij, en de laatste was mijn ex die mijn schuur en zichzelf in de dik zette en maandenlang in Beverwijk lag met ong 33% aan verbrandde lichaamsdelen![]()
Rare tijd was dat , veel in korte tijd gebeurt in de familie destijds.
Wow,dat is ook heftig.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vroeger een keer de slaapkamer van mijn broertje in de fik(vroeger gingen we als kind na oud en nieuw altijd rotjes zoeken die 'nog goed waren' op de verwarming drogen en wss stak mijn broertje vanuit zijn slaapkamerraam vervolgens die rotjes af. Met alle gevolgen van dien. Later een schoorsteenbrand in onze boerderij, en de laatste was mijn ex die mijn schuur en zichzelf in de dik zette en maandenlang in Beverwijk lag met ong 33% aan verbrandde lichaamsdelen![]()
Nee , dit was ook 'best wel' heftig allemaal.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:52 schreef maily het volgende:
[..]
Dat verzin je nog niet voor een film, jemig ......
Hij is vorig jaar verongelukt en als ik alles bij elkaar optel dan zie/zag ik iemand die compleet vast zat , zwart/wit dacht en het zo graag allemaal goed wilde doen ,maar niet in staat was om het te kunnen veranderen .quote:
zo dan, dat klinkt allemaal heel heftig, vuur is was wel een beetje de rode draad in jullie familiequote:Op maandag 19 augustus 2024 16:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gelukkig ligt dat dat achter mijquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
zo dan, dat klinkt allemaal heel heftig, vuur is was wel een beetje de rode draad in jullie familie
Die antwoorden zal je niet meer krijgen.Heb je er nu wel vrede mee?quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij is vorig jaar verongelukt en als ik alles bij elkaar optel dan zie/zag ik iemand die compleet vast zat , zwart/wit dacht en het zo graag allemaal goed wilde doen ,maar niet in staat was om het te kunnen veranderen .
Het heeft me wel diep geraakt.
ik kan me goed voorstellen dat dat iets met je doetquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij is vorig jaar verongelukt en als ik alles bij elkaar optel dan zie/zag ik iemand die compleet vast zat , zwart/wit dacht en het zo graag allemaal goed wilde doen ,maar niet in staat was om het te kunnen veranderen .
ook dat nog .....quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De antwoorden heb ik welquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die antwoorden zal je niet meer krijgen.Heb je er nu wel vrede mee?
Dat is wel heel mooi en belangrijk.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De antwoorden heb ik wel![]()
We wisten allemaal dat er iets mis was met hem , voor zijn familie eigenlijk al vanaf zijn geboorte. ik kwam daar op een andere manier in de relatie achter . Ik heb vorig jaar ook de politie aan de deur gehad, men dacht dat het zelfmoord was.
Zijn zus heeft er jaren mee gezeten, alles met hem geprobeerd , en zijn dood geeft haar en de familie uiteindelijk ook wel rust hoop ik . ik heb er vrede mee, heb afscheid van hem kunnen nemen en een goed contact met ze.
Heftig allemaal..quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als in dat het hem ook niet makkelijk ging? Of lees ik het verkeerd?quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:05 schreef Puzzie het volgende:
Ze zeggen soms wel :'sommige dingen staan in de sterren geschreven oid'
Bij hem klopte dat wel en was ik ook niet verbaasd dat het zo eindigde voor hem.
Wat heftig Puzziequote:Op maandag 19 augustus 2024 17:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een mens maakt soms rare dingen mee
Dat zijn leven zo zou eindigen heeft mij nooit verbaasd. Natuurlijk had ik wel de hoop dat het iedere keer beter met hem zou gaan , hij heeft na mij nog twee relaties gehad , waar kinderen uit zijn gekomen en met de laatste vrouw is hij getrouwd , heeft hij een kindje mee gekregen. Maar het leven is niet perfect en dat was wel wat hij nastreefde :quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als in dat het hem ook niet makkelijk ging? Of lees ik het verkeerd?
Hij had dus elke keer wel die hoop en dat lukte niet.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zijn leven zo zou eindigen heeft mij nooit verbaasd. Natuurlijk had ik wel de hoop dat het iedere keer beter met hem zou gaan , hij heeft na mij nog twee relaties gehad , waar kinderen uit zijn gekomen en met de laatste vrouw is hij getrouwd , heeft hij een kindje mee gekregen. Maar het leven is niet perfect en dat was wel wat hij nastreefde :
Leuke relatie en dan komt het allemaal goed , maar zo werkt het niet.
Wat een nare situatie zeg. Dat moet zeker impact hebben gemaaktquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij had zware ADHD , wilde alles perfect en dan loop je de kans op zwart/wit denken . Uiteraard speelt opvoeding ook mee. Maar ook hoe je in NU met dingen omgaat en wat je er mee doet.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij had dus elke keer wel die hoop en dat lukte niet.
Heftig Puzzquote:Op maandag 19 augustus 2024 17:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij had zware ADHD , wilde alles perfect en dan loop je de kans op zwart/wit denken . Uiteraard speelt opvoeding ook mee. Maar ook hoe je in NU met dingen omgaat en wat je er mee doet.
Er zijn omstandigheden in het leven waar je geen invloed op hebt , hoe ga je daar mee om. Dat vond hij heel ingewikkeld .
Dat was zelfs hier op het nieuws.quote:
Heb ik ook al gezien ja, vooral Tirol maar ik begreep ook in Wenenquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was zelfs hier op het nieuws.
Vooral in west Oostenrijk dacht ik.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb ik ook al gezien ja, vooral Tirol maar ik begreep ook in Wenen
Ja maar las gisteren ook dat er een recordhoeveelheid in Wenen zou zijn gevallenquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vooral in west Oostenrijk dacht ik.
Oke, dat is makkelijk op te lossen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:54 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-van-corps-amsterdam
Man3 krijgen we dat ook nog
Ik heb ooit tegen een klasgenoot gezegd dat hij zou doodgaan door een auto ongeluk. Dat paste bij hem. Losbandig leven etc.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:05 schreef Puzzie het volgende:
Ze zeggen soms wel :'sommige dingen staan in de sterren geschreven oid'
Bij hem klopte dat wel en was ik ook niet verbaasd dat het zo eindigde voor hem.
Het kan gewoon beidequote:Op maandag 19 augustus 2024 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vooral in west Oostenrijk dacht ik.
Feutje.Haar zusje is niet gewenst bij Vindicat.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:54 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-van-corps-amsterdam
Man3 krijgen we dat ook nog
Degene die in Londen gaat studeren bedoel je?quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Feutje.Haar zusje is niet gewenst bij Vindicat.
Ja.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Degene die in Londen gaat studeren bedoel je?
Die hoeft dus dan toch ook niet naar vindikut?quote:
Wilde ze wel graag.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die hoeft dus dan toch ook niet naar vindikut?
Mjah, twijfel altijd aan zulk soort berichten,quote:
Voor een ontgroening?quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, twijfel altijd aan zulk soort berichten,
t is wel heel leuk om er over te schrijven zonder enige bron
net als voetballers die naar club x of y gaan, 99% is onwaar
Die gaan toch altijd goed?quote:
Sperma-emmer.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die gaan toch altijd goed?
Alexia zou toch ook op de bangalijstkalender moeten komen?
Dan breekt de hel los bij Willemquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die gaan toch altijd goed?
Alexia zou toch ook op de bangalijstkalender moeten komen?
Ik snap serieus niet dat men nog bij clubs als het corps of vindikut willen.quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet dat men nog bij clubs als het corps of vindikut willen.
Hoe erg moet je dan jezelf haten?
En bij Wim-Lex mag er wel wat leven in soms hoor
Snap ik ook niet.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet dat men nog bij clubs als het corps of vindikut willen.
Hoe erg moet je dan jezelf haten?
En bij Wim-Lex mag er wel wat leven in soms hoor
quote:
quote:
Zou ze slikken ?quote:
Niets wat ik je kan aanraden.quote:
Wat zou je absoluut afraden?quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niets wat ik je kan aanraden.
Alles.quote:
En waarom die, blijkbaar denk jij er wel aanquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:34 schreef pullup het volgende:
[..]
https://www.filmtotaal.nl/film/22356
Ik zie net dat er een King Arthur is, die kijk ik meestal wel. Hoe deze versie dan weer gaat.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alles.
Hoewel ik net zie dat Mad Max ook op tv is.
Eerste die ik tegenkwam die heel beroerd isquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En waarom die, blijkbaar denk jij er wel aan
[..]
Ik zie net dat er een King Arthur is, die kijk ik meestal wel. Hoe deze versie dan weer gaat.
Zo, die had hongerquote:Op maandag 19 augustus 2024 21:38 schreef pullup het volgende:
Omminomnomnom, en nu nog wegvliegen
[ x ]
Aha, dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:15 schreef pullup het volgende:
Ze zijn gesnapt @:puzzie @:freshfruit
https://nos.nl/artikel/25(...)delden-uit-verveling
Neeh joh juist erg logisch, toen ik mij verveelde deed ik dat ook.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Aha, dat kan natuurlijk ook![]()
![]()
Raar gedrag
Waarom zou je ze ineens geloven?quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Aha, dat kan natuurlijk ook![]()
![]()
Raar gedrag
Ja maar ze zijn kwetsbaarquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neeh joh juist erg logisch, toen ik mij verveelde deed ik dat ook.![]()
Wie nietquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neeh joh juist erg logisch, toen ik mij verveelde deed ik dat ook.![]()
Ik geloof helemaal nietsquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou je ze ineens geloven?
Lastige leeftijd ook.quote:
Meisjes van 13..quote:
Paul van Vliet.quote:
Ja op die leeftijd steek je winkels vaak in de fikquote:
Mooi nummer.quote:
Hier zou ik hele rare gedachten bij kunnen krijgenquote:
Een uurtje maar??quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:18 schreef Domnivoor het volgende:
Laat ze maar eens een uurtje schoffelen![]()
Dat zal ze leren
Elk weekend en school vakantie voor d komende jaren.quote:
Is een liedje...quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hier zou ik hele rare gedachten bij kunnen krijgen
12 en 14quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:15 schreef pullup het volgende:
Ze zijn gesnapt @:puzzie @:freshfruit
https://nos.nl/artikel/25(...)delden-uit-verveling
Een winkelcentrum rookt natuurlijk niet zo lekkerquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou vooruit, anderhalf uur. Inclusief rookpauze.
Minderjarig, wat voor straf krijgt zoiets?quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:18 schreef Domnivoor het volgende:
Laat ze maar eens een uurtje schoffelen![]()
Dat zal ze leren
Bureau halt?quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:22 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Minderjarig, wat voor straf krijgt zoiets?
Gelukkig zijn dit excessen.
Goede vraag wel.Wat zou passend zijn?quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:22 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Telefoon afpakken.quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goede vraag wel.Wat zou passend zijn?
Jij bent wel heel streng.quote:
Weinig vermoedelijk ivm minderjarigheidquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:22 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Ligt er ook aan of ze al eerder met justitie in aanraking zijn geweest denk ik.quote:
Deze zijn idd wel heel jong.quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Weinig vermoedelijk ivm minderjarigheid
Jong geleerd is....quote:
De meesten leren er wel van.quote:
Ligt ook aan de thuissituatie, ze zouden uit huis kunnen geplaatst worden.quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:32 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Ligt er ook aan of ze al eerder met justitie in aanraking zijn geweest denk ik.
Ja idd.quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ligt ook aan de thuissituatie, ze zouden uit huis kunnen geplaatst worden.
Zoals ik het lees komen ze uit Alkmaar maar hebben ze allebei een ander woon adres , en gaat het om 'kwetsbare' meisjes.quote:
Misschien waren ze dat al.quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ligt ook aan de thuissituatie, ze zouden uit huis kunnen geplaatst worden.
Dan is het lastig met aansprakelijkheid.quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoals ik het lees komen ze uit Alkmaar maar hebben ze allebei een ander woon adres , en gaat het om 'kwetsbare' meisjes.
Misschien waren ze al uit huis geplaatst of wonen ze tijdelijk in een tehuis. Hoe dat werkt met een schadevergoeding weet ik niet.
Dat iddquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan is het lastig met aansprakelijkheid.
Wat is zo raar aan verschillende woonadressen? Staat toch nergens dat het zusjes zijn.quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zoals ik het lees komen ze uit Alkmaar maar hebben ze allebei een ander woon adres , en gaat het om 'kwetsbare' meisjes.
Misschien waren ze al uit huis geplaatst of wonen ze tijdelijk in een tehuis. Hoe dat werkt met een schadevergoeding weet ik niet.
Dat zei ik toch ook niet?quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is zo raar aan verschillende woonadressen? Staat toch nergens dat het zusjes zijn.
Een ander woonadres dan bij hun ouders,wat ik best aannemelijk vind.quote:
Ze hebben allebei een ander woonadres, dat zei je.quote:
Dat haalde ik er iig uitquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een ander woonadres dan bij hun ouders,wat ik best aannemelijk vind.
Ja dat zei ik zie FFquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hebben allebei een ander woonadres, dat zei je.
Oh ik niet.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 03:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
In juli 2007 werd Feenstra veroordeeld tot 80 uur werkstraf, voor het stelen van een pinpas, waarmee ze 500 euro opnam. Feenstra, die als prostituee bij een escortbureau werkte, had de pas ontvreemd van een toenmalige, gehandicapte klant. Feenstra had de pincode van de man afgekeken toen hij geld ging halen om haar te betalen voor haar diensten.[15] De veroordeling had geen directe gevolgen met betrekking tot haar contract bij Max Models.[16] Later, in een interview in het blad Avantgarde, gaf Feenstra toe dat ze een jaar als escortgirl had gewerkt.[17]
Op 26 juli 2007 doken op het internet naaktfoto's van Feenstra op. Een dag later werd bekend dat Feenstra direct aangifte deed tegen zowel de fotograaf als de verspreiders van de foto's, omdat de foto's waren genomen toen ze zeventien was. Feenstra speelde rond deze tijd, eveneens vrijwillig, in een pornofilm.[18] In het programma JENSEN! gaf Feenstra later toe, als tiener, een scooter te hebben gestolen. Hiervoor zou ze nooit gestraft zijn, doordat ze ontkende dit te hebben gedaan.[19]
Eind maart 2008 kwam ze in het nieuws vanwege haar aandeel in een vechtpartij in een discotheek in Groningen.[20] In januari 2009 moest ze hiervoor voor de rechter verschijnen; ze werd verdacht van mishandeling. Ze werd veroordeeld tot een boete van 400 euro en moest het slachtoffer 240 euro schadevergoeding betalen.[21]
Best een boefje vroeger die Kim Feenstra
Mogguhh Fruitquote:
Gaat wel.Jij dan?quote:
Kort maar krachtig.quote:
Wel een mooi meisje is hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |