Dezequote:Op maandag 19 augustus 2024 06:35 schreef pullup het volgende:
Ik had nog wat vogeltjes
[ afbeelding ]
Morguh GGquote:
Morguh Pulluoquote:
Wat een apartequote:
Mooi is dat soms hequote:Op maandag 19 augustus 2024 06:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's een aparte...
Oh Dot schrijft precies hetzelfde![]()
Dit is diezelfde van de genverbrander toch? Die was toch al door de mand gevallen?quote:
quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2024 08:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit is diezelfde van de genverbrander toch? Die was toch al door de mand gevallen?
Kende ik nietquote:Op maandag 19 augustus 2024 08:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit is diezelfde van de genverbrander toch? Die was toch al door de mand gevallen?
Hij had ooit contact gehad met een dode voorouder van iemand en had gezegd dat die 'genverbrander' van beroep was. Later bleek die voorouder gewoon in een stamboom op internet te staan en aangegeven als 'genverbrander'. Dit was echter een tikfout; het moest geneverbrander zijn (genever als oude spelling van jenever). Toen ging het balletje rollen en bleek dat alles wat hij paranormaal had 'doorgekregen' van zijn cliënten gewoon van het internet was gehaald.quote:Op maandag 19 augustus 2024 08:48 schreef pullup het volgende:
Maar ik kan me voorstellen dat dit figuur nog wel meer rare dingen heeft gedaan natuurlijk
ja dit inderdaad. Genverbrander werd ook nog eens woord van het jaarquote:Op maandag 19 augustus 2024 08:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij had ooit contact gehad met een dode voorouder van iemand en had gezegd dat die 'genverbrander' van beroep was. Later bleek die voorouder gewoon in een stamboom op internet te staan en aangegeven als 'genverbrander'. Dit was echter een tikfout; het moest geneverbrander zijn (genever als oude spelling van jenever). Toen ging het balletje rollen en bleek dat alles wat hij paranormaal had 'doorgekregen' van zijn cliënten gewoon van het internet was gehaald.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 08:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij had ooit contact gehad met een dode voorouder van iemand en had gezegd dat die 'genverbrander' van beroep was. Later bleek die voorouder gewoon in een stamboom op internet te staan en aangegeven als 'genverbrander'. Dit was echter een tikfout; het moest geneverbrander zijn (genever als oude spelling van jenever). Toen ging het balletje rollen en bleek dat alles wat hij paranormaal had 'doorgekregen' van zijn cliënten gewoon van het internet was gehaald.
Influencers...quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:05 schreef pullup het volgende:
[..]Mooi verhaal. Ik ben verbaasd dat er zoveel van dit soort lui rondlopen tegenwoordig eigenlijk.
Deze ziet er eigenlijk gewoon sullig uit maar er zijn hordes ' influencers' die doodleuk met allerlei onzin verhalen geld verdienen door mensen geld uit de zakken te kloppen
Echt een tv programma? Of een eigen piodcast, ik weet het niet precies meer maar daar was ruimte voor dus?quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:09 schreef Shii het volgende:
Er was een tijd dat veel van die paranormaal begaafden een eigen tv-programma hadden, zoals Char, Derek Ogilvie en Robert ook volgens mij.
Ja echt een tv-programma. Char was bij RTL4 volgens mij. Ik ken iemand die bij haar in het programma is geweest.quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt een tv programma? Of een eigen piodcast, ik weet het niet precies meer maar daar was ruimte voor dus?
Char staat me iets van bij ja Ik had dat mentaal blijkbaar onder de categorie programma;s geschaard die veelal de hele nacht doorgingen met voornamelijk spamquote:Op maandag 19 augustus 2024 09:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja echt een tv-programma. Char was bij RTL4 volgens mij. Ik ken iemand die bij haar in het programma is geweest.
Hij is op FOK! ontmaskerd.quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:05 schreef pullup het volgende:
[..]Mooi verhaal. Ik ben verbaasd dat er zoveel van dit soort lui rondlopen tegenwoordig eigenlijk.
Deze ziet er eigenlijk gewoon sullig uit maar er zijn hordes ' influencers' die doodleuk met allerlei onzin verhalen geld verdienen door mensen geld uit de zakken te kloppen
En die iemand die in dat programma was, is die nu ook hier aanwezig in deze kamer?quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja echt een tv-programma. Char was bij RTL4 volgens mij. Ik ken iemand die bij haar in het programma is geweest.
Als er al geesten zijn, dan lijkt het me stug dat die in de oor van zo'n mevrouw fluisteren 'Psst, mijn naam begin met een T!'quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Char staat me iets van bij ja Ik had dat mentaal blijkbaar onder de categorie programma;s geschaard die veelal de hele nacht doorgingen met voornamelijk spam
‘… En ik ben de opa of de achternicht van de beller.’quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als er al geesten zijn, dan lijkt het me stug dat die in de oor van zo'n mevrouw fluisteren 'Psst, mijn naam begin met een T!'
Oh ja, Derek Ogilvie. Die was ook een keer ontmaskerd door iemand van een tv-programma. Die ging meedoen aan zijn programma om contact te krijgen met haar overleden opa. Derek kreeg contact met die opa in het hiernamaals en gaf van alles door. Achteraf stelde ze Derek voor aan haar opa, die gewoon nog leefdequote:Op maandag 19 augustus 2024 09:09 schreef Shii het volgende:
Er was een tijd dat veel van die paranormaal begaafden een eigen tv-programma hadden, zoals Char, Derek Ogilvie en Robert ook volgens mij.
'...maar ik kan ook nog iemand zijn die de opa of achternicht gekend heeft, en eventueel kan die A ook nog ergens anders in mijn naam voorkomen.'quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
‘… En ik ben de opa of de achternicht van de beller.’
Oh god jaquote:Op maandag 19 augustus 2024 09:09 schreef Shii het volgende:
Er gaan bij mij ook steeds meer belletjes rinkelenquote:Op maandag 19 augustus 2024 10:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh god jaDat is heel lang geleden
Die shows waren toen helemaal hotquote:Op maandag 19 augustus 2024 10:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Er gaan bij mij ook steeds meer belletjes rinkelenheb er toch eea van gezien, zo zie ik maar dat die wappies toch niet helemaal allemaal een heel recente uitvinding zijn
Volgens Wikipedia zou Rob Nanninga van Skepsis het ontdekt hebben. Maar misschien was hij ook een FOK user?quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:53 schreef Domnivoor het volgende:
Hier is de topicreeks over Robbert:
TRU / Robbert van den Broeke & Irene Moors in "Er Is Zoveel Meer"
Ik kan het bericht waarin hij werd ontmaskerd niet terugvinden.
Char ja, die dan allemaal letters opnoemden, die zouden in de namen moeten zitten van de mensen van wie ze iets 'doorkreeg'.quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:09 schreef Shii het volgende:
Zou kunnen. Of hij kwam er net iets eerder mee.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia zou Rob Nanninga van Skepsis het ontdekt hebben. Maar misschien was hij ook een FOK user?
Het werd nog triester, lees ik nu. Robbert beweerde contact te hebben met de geest van Rob Nanninga.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia zou Rob Nanninga van Skepsis het ontdekt hebben. Maar misschien was hij ook een FOK user?
Ogot ja diequote:Op maandag 19 augustus 2024 10:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Char ja, die dan allemaal letters opnoemden, die zouden in de namen moeten zitten van de mensen van wie ze iets 'doorkreeg'.
https://www.skepsis.nl/blog/2014/06/in-memoriam-rob-nanninga/quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het werd nog triester, lees ik nu. Robbert beweerde contact te hebben met de geest van Rob Nanninga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |