Als je een presentator wil hebben die zichzelf graag hoort praten en de gast in een hoek zet, kan je beter Mart Smeets nemen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:32 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Van mij mag het, verdient een kans.
Jij weet het allemaal beter dan Jeremy Griffith?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:36 schreef Lemmeb het volgende:
Na een kwartier ofzo geërgerd weggezapt na een belachelijk fragment waarin debiel onaangepast en narcistisch gedrag verklaard werd uit de spanning tussen ons zelfbewustzijn en ons instinct. Man man man wat slecht.
Dat vond ik dus ook. Ik kan wel tig andere wetenschappelijke perspectieven over de relatie tussen instinct en zelfbewustzijn noemen. Ik vond het warrig uitgelegd met merkwaardige voorbeelden.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:36 schreef Lemmeb het volgende:
Ik vind die Bokma een goede acteur en had hoge verwachtingen van "zijn" Zomergast-aflevering.
Maar helaas. Na een kwartier ofzo geërgerd weggezapt na een belachelijk fragment waarin debiel onaangepast en narcistisch gedrag verklaard werd uit de spanning tussen ons zelfbewustzijn en ons instinct. Man man man wat slecht.
Het definitieve kijkcijfer van de laatste uitzending, dus incl. uitgesteld kijken: 473.000.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:51 schreef Nemrut het volgende:
Tina Nijkamp was vandaag wat later met de lineaire kijkcijfers: 409.000. Het is daarmee de best bekeken uitzending van dit seizoen. Maar dit was wel het slechts bekeken seizoen van Zomergasten ooit.
De cijfers van vorige week: lineair 222.000 en incl. uitgesteld 261.000. De keuzefilm Bram Fischer: 50.000. Zomergasten wordt eigenlijk maar weinig uitgesteld gekeken en de keuzefilms scoren niet best.
Die hadden wij bewaard tot gisteravond.quote:Op zondag 1 september 2024 11:00 schreef Nemrut het volgende:
De keuzefilm We need to talk about Kevin: 97.000.
Bomansquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:32 schreef tong80 het volgende:
Nu op NPO-Extra Zomergasten docu over Bomans daarna één over Bokma.
Bomans werd ziek van eenzaamheid. Nu niet meer voor te stellen, maar Godfried Bomans was zo'n beetje de bekendste Nederlander.quote:Op zondag 1 september 2024 11:31 schreef Blues het volgende:
[..]
Bomans
Offtopic: Ik heb de podcast (of audio-verslag heette het toen nog) geluisterd van zowel Bomans als Wolkers die allebei op Rottemerplaat zaten. Ook echt een aanrader. En daarna hun boekjes hierover lezen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |