Het ligt aan de gasten.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:51 schreef Nemrut het volgende:
Tina Nijkamp was vandaag wat later met de lineaire kijkcijfers: 409.000. Het is daarmee de best bekeken uitzending van dit seizoen. Maar dit was wel het slechts bekeken seizoen van Zomergasten ooit.
Those were the days!quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:06 schreef Mike het volgende:
[..]
Het ligt aan de gasten.
Neem nou seizoen 17 (Zwagerman). De gasten waren toen: Heleen van Rooyen, Felix Rottenberg, Theo Maassen, Morris Tabaksblat, Tijs Goldschmidt en Ayaan Hirsi Ali.
Of seizoen 23 (Brandt Corstius): Jan Marijnissen, Maarten 't Hart, Paulien Cornelisse, Annet Malherbe, Paul Verhoeven en Erwin Olaf.
Hanneke krijgt ook van vrijwel alle kijkers en recensenten complimenten voor haar manier van interviewen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:04 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vond Hanneke niet zo scherp als ze kan zijn, maar ik vind haar gewoon een prettig mens en daardoor was het al eenvoudiger om te kijken.
In ieder geval meer kijkers dan VPRO-leden @Jan_Onderwater .quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:51 schreef Nemrut het volgende:
Tina Nijkamp was vandaag wat later met de lineaire kijkcijfers: 409.000. Het is daarmee de best bekeken uitzending van dit seizoen.
85.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:20 schreef golfer het volgende:
Dat ze al 85 jaar is vergeet je gewoon en daardoor vergeef ik haar wel wat foutjes, zoals het noemen van Leon de Winter als schrijver van het boek waar de film Spoorloos op was gebaseerd. Dat was natuurlijk Tim Krabbé.
Vorig jaar met Thomas Hertog, de Belgische theoretisch natuurkundige die is gepromoveerd bij Stephen Hawking, vond ik geweldig.quote:
Van mij mag het, verdient een kans.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:03 schreef Nemrut het volgende:
Matthijs als redder Zomergasten? Pleidooi gaat viral: ‘Geweldig!’
https://www.mediacourant.(...)gaat-viral-geweldig/
Alsjeblieft niet!
Moet er niet aan denken.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:03 schreef Nemrut het volgende:
Matthijs als redder Zomergasten? Pleidooi gaat viral: ‘Geweldig!’
https://www.mediacourant.(...)gaat-viral-geweldig/
Alsjeblieft niet!
Als je een presentator wil hebben die zichzelf graag hoort praten en de gast in een hoek zet, kan je beter Mart Smeets nemen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:32 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Van mij mag het, verdient een kans.
Jij weet het allemaal beter dan Jeremy Griffith?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:36 schreef Lemmeb het volgende:
Na een kwartier ofzo geërgerd weggezapt na een belachelijk fragment waarin debiel onaangepast en narcistisch gedrag verklaard werd uit de spanning tussen ons zelfbewustzijn en ons instinct. Man man man wat slecht.
Dat vond ik dus ook. Ik kan wel tig andere wetenschappelijke perspectieven over de relatie tussen instinct en zelfbewustzijn noemen. Ik vond het warrig uitgelegd met merkwaardige voorbeelden.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 14:36 schreef Lemmeb het volgende:
Ik vind die Bokma een goede acteur en had hoge verwachtingen van "zijn" Zomergast-aflevering.
Maar helaas. Na een kwartier ofzo geërgerd weggezapt na een belachelijk fragment waarin debiel onaangepast en narcistisch gedrag verklaard werd uit de spanning tussen ons zelfbewustzijn en ons instinct. Man man man wat slecht.
Het definitieve kijkcijfer van de laatste uitzending, dus incl. uitgesteld kijken: 473.000.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:51 schreef Nemrut het volgende:
Tina Nijkamp was vandaag wat later met de lineaire kijkcijfers: 409.000. Het is daarmee de best bekeken uitzending van dit seizoen. Maar dit was wel het slechts bekeken seizoen van Zomergasten ooit.
De cijfers van vorige week: lineair 222.000 en incl. uitgesteld 261.000. De keuzefilm Bram Fischer: 50.000. Zomergasten wordt eigenlijk maar weinig uitgesteld gekeken en de keuzefilms scoren niet best.
Die hadden wij bewaard tot gisteravond.quote:Op zondag 1 september 2024 11:00 schreef Nemrut het volgende:
De keuzefilm We need to talk about Kevin: 97.000.
Bomansquote:Op woensdag 28 augustus 2024 15:32 schreef tong80 het volgende:
Nu op NPO-Extra Zomergasten docu over Bomans daarna één over Bokma.
Bomans werd ziek van eenzaamheid. Nu niet meer voor te stellen, maar Godfried Bomans was zo'n beetje de bekendste Nederlander.quote:Op zondag 1 september 2024 11:31 schreef Blues het volgende:
[..]
Bomans
Offtopic: Ik heb de podcast (of audio-verslag heette het toen nog) geluisterd van zowel Bomans als Wolkers die allebei op Rottemerplaat zaten. Ook echt een aanrader. En daarna hun boekjes hierover lezen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |