Maar het was smerig tuig. En Groenteman hitste hen op.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een heerlijke gedateerde uitdrukking uit 1968 is dat.
Maar die 'geuzennaam' heeft niks van doen met de kroningsdagrellen van 1980.
Ja hoor, zonder die zogenaamde ophitsing waren ze gewoon thuis gebleven om thee te drinken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:47 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Maar het was smerig tuig. En Groenteman hitste hen op.
Ja, dat is een forse tegenvaller. Een gevierde topacteur die vragen moet beantwoorden van een bejaarde doch ontspoorde links-radicale activiste.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:42 schreef casita het volgende:
Pierre Bokma had ik me op verheugd, jammer dat die pleurisheks het presenteert
Het waren voornamelijk krakers.quote:
Dus jij vind het fantastisch dat de politie met stenen werd bekogeld? Ben je wel lekker met je zwartlinkse mening?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Het waren voornamelijk krakers.
Als jij dat allemaal smerig tuig noemt is dat jouw eigen (kortzichtige, bruinrechtse) mening, maar geen feit.
En wat is jouw definitie van huisjesmelkers? Of uitbuiters van migranten die ze ophokken in kleine kamers en daar 800 euro per maand voor vragen? Goed ondernemerschap?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:56 schreef Bassie48 het volgende:
Kraken is het stelen van andermans bezit maar voor veel mensen in dit land is dat normaal.
Voor die afschuwelijke Groenteman ook.
Conservatief liberaal noemt hij datquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En wat is jouw definitie van huisjesmelkers? Of uitbuiters van migranten die ze ophokken in kleine kamers en daar 800 euro per maand voor vragen? Goed ondernemerschap?
Ik heb daar een andere naam voorquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:04 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Conservatief liberaal noemt hij dat
Ik ook. Denk dat fascistisch bruinrechts beter bij hem past.quote:
Dat heb ik nergens geschreven. Dat ontspruit bij jou in jouw niet helemaal objectieve hoofd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:53 schreef Bassie48 het volgende:
Dus jij vind het fantastisch dat de politie met stenen werd bekogeld?
Verwarrend tuig want eerst vond ik hun doelen sympathiek, namelijk 'het redden van de aarde' maar later werd het een antisemitische haatorgie van linkse activisten die met geweld hun zin zin willen doordrijven.quote:
Laten we het er op houden dat jij geweld tegen de politie vergoelijkt, ik doe dat niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens geschreven. Dat ontspruit bij jou in jouw niet helemaal objectieve hoofd.
Overigens ben ik op die dag midden in die rellen beland geweest en heb het geweld van beide kanten (ook dus van de politie) zelf gezien.
Als er 1 groep in Nederland is die juist geweldloos protesteert en daar zelfs vooraf cursussen in geweldloosheid aan de deelnemers geeft is het ER wel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:03 schreef Bassie48 het volgende:
... van linkse activisten die met geweld hun zin zin willen doordrijven.
Waar vergoeilijk ik dat?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:04 schreef Bassie48 het volgende:
Laten we het er op houden dat jij geweld tegen de politie vergoelijkt, ik doe dat niet.
Wij kijken nu via google streaming naar die Italiaanse film Ce ancora domani.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dit is wel een prachtige film. Toevallig gezien tijdens random bezoekje aan de bios.
Kwestie van geld inzamelen, politieke partij oprichten, actief zijn. Heb jaren in provincie bestuur gezeten van een politieke partij, woningbouwvereniging mede opgericht, en sinds een paar jaar bezig met financiering van de opvang van bevrijde laboratoriumbeagles.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik denk dat niemand hier geweld vergoelijkt, maar er zijn wel mensen die het nut van demonstreren inzien. De mensen van ER hebben nou eenmaal geen geld genoeg om te kunnen lobbyen in Den Haag/Brussel zoals de Shell’s Tata’ en Bayer’s van de wereld of dikke tractoren of hooibalen en andere rotzooi om in brand te steken
Dat gebeurd altijd, een stroming of revolutie kapen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:03 schreef Bassie48 het volgende:
[..]
Verwarrend tuig want eerst vond ik hun doelen sympathiek, namelijk 'het redden van de aarde' maar later werd het een antisemitische haatorgie van linkse activisten die met geweld hun zin zin willen doordrijven.
Je hebt nooit gezegd dat die krakers schuldig waren aan dat geweld. Je sprak wel over politiegeweld. Ik trek dus mijn conclusies en ik vind jou dus een hartstikke fout persoon.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar vergoeilijk ik dat?
Je blijft mij maar dingen zeggen of schrijven die uit jouw (nu al licht dementerende?) hoofd komen, maar die ik nooit gezegd of geschreven heb.
Als er iets grachtegordel kontgelik is. Ze wilde Adeleid Roosien een lintje geven.quote:
Adelheid Roosen is een theatrale vrouw die erg ingenomen is met Adelheid Roosen. Haar empathische benadering van onderwerpen is over the top. Haar extreme voorkeur voor inclusiviteit is to much. Het is allemaal zo overdreven.quote:Op zondag 25 augustus 2024 08:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als er iets grachtegordel kontgelik is. Ze wilde Adeleid Roosien een lintje geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |