Alcohol maakt jou gezond?quote:
Ik wil niet zeggen dat als een van mijn kinderen in zo'n relatie terecht zouden komen, maar op die leeftijd met dat verschil zou wil beter gaan opletten naar de relatie dan als het om hetzelfde verschil zou gaan als ze beiden 5 jaar ouder zijn.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel eens maar merk dat er minder moeilijk werd gedaan over iemand van zestien met iemand van eenentwintig in vergelijking met nu, werd meer geaccepteerd of eigenlijk niet moeilijk overgedaan.
Ook al is ie lief, ja hij is ook lachwekkend somsquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:44 schreef FreshFruit het volgende:
Soul vraagt: "Wat zit je weer dom te lachen.heeft ToT weer wat gepost? "
quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat als een van mijn kinderen in zo'n relatie terecht zouden komen, maar op die leeftijd met dat verschil zou wil beter gaan opletten naar de relatie dan als het om hetzelfde verschil zou gaan als ze beiden 5 jaar ouder zijn.
Oh god, ik mag hopen dat Friezen nimmer nuchter zijn. Als ze dat wel zijn ga ik me echt zorgen maken over hun mentale toestand in die hele provinciequote:Op zondag 18 augustus 2024 21:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Friezen nuchter zijn
niks mis mee toch? ik heb er vrij milde gevoelens over. Als je maar gelukkig bent toch met elkaar.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Een paar users hier blijven me hier na al die jaren nog steeds lastig vallen over mijn "importbruidje" enzo.
Die TR ik sowieso altijd voor persoonlijke aanvallen.
Dan staat Grutte Pier wel up! @FreshFruitquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oh god, ik mag hopen dat Friezen nimmer nuchter zijn. Als ze dat wel zijn ga ik me echt zorgen maken over hun mentale toestand in die hele provincie![]()
Met z'n leuke zakmesje!quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan staat Grutte Pier wel up! @:FreshFruit
Ik weet het wel.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:48 schreef kree het volgende:
[..]
niks mis mee toch? ik heb er vrij milde gevoelens over. Als je maar gelukkig bent toch met elkaar.
Ik had al hele history gelukkig weet de rest dit hier wss niet meer. maarja. dat was ook geval van verliefde te zijn op jonger wat mss normaal was en andersom ook trouwens.... ik zag er weinig kwaads in, maar aan de galg opgehangen hier op fok erover.
Ja hij is snugger genoeg om weer iets banwaardigs te roepen, en hij is te leuk om te missen.quote:
Gaat de goede kant op gelukkig.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dottie![]()
Hoe gaat het? Feeling better?
Ja ik zat ook al op m'n vingers!quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja hij is snugger genoeg om weer iets banwaardigs te roepen, en hij is te leuk om te missen.
Mental image!quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]Dat is fijn om te horen, dus binnenkort weer de oude kwieke madam?
Zeker,geen zin om dingen op te rakelen .quote:
Dan ook niet doen en streepie eronderquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zeker,geen zin om dingen op te rakelen .
Een Braziliaanse?quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan ook niet doen en streepie eronder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |