Een PVV Asiel minister is toch ideaal als ik lees wat je hier schrijft?quote:
Theo Maassenquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die zijn wel ideaal na de blowjob om je pener aan af te vegen![]()
Note incumming.
nou meer is ze zijn zover weg van de realiteit dat ze niet meer de juiste beslissingen maken.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik begrijp je frustratie erover heel goed hoor, maar het punt is gewoon. Ze geven geen neuk om je, die zitten er voor hun eigen plezier en bankrekening. Ik ben er ook geen fan van.
Samequote:Op zondag 18 augustus 2024 19:07 schreef kree het volgende:
[..]
ga niet kijken want word daar pissen off over.
mwah er mag wat meer kritisch naar gekeken worden wmb. niet alleen uit belang van EU en wat hun willen maar ook wat meer vanuit NL zelf. maargoed die lijkt te verdwijnen altijd enzo in de rompslomp Europaquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een PVV Asiel minister is toch ideaal als ik lees wat je hier schrijft?
Nou, doei dan hé. Niemand zal je missenquote:
Ik zag vandaag op tiktok zo een bootje in Tenerife aankomen uit Senegal vol met van die graaiers die komen gewoon aan tussen de badgasten. En er stonden geen soldaten om ze weg te jagenquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een PVV Asiel minister is toch ideaal als ik lees wat je hier schrijft?
Alle badgasten bewapenen ALLEMAALquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zag vandaag op tiktok zo een bootje in Tenerife aankomen uit Senegal vol met van die graaiers die komen gewoon aan tussen de badgasten. En er stonden geen soldaten om ze weg te jagen
Graaiers zeg ik niet,maar dat was best bizar.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zag vandaag op tiktok zo een bootje in Tenerife aankomen uit Senegal vol met van die graaiers die komen gewoon aan tussen de badgasten. En er stonden geen soldaten om ze weg te jagen
https://vm.tiktok.com/ZIJWJHKFt/quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Alle badgasten bewapenen ALLEMAAL
Dan ben ik weg.quote:
Moeje niet doen, denk aan fijne dingen. Het zonnetje dat schijnt elke dag. Het water wat uit je kraan komt. Als het nodig is verwarming die werkt. Ons leven is zo kut nog niet.quote:
Zo zijn er ook al een paar keer aanslagen geweest.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Flikt de belasting ieder jaar weer bij mijquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:48 schreef maily het volgende:
[..]
Zo zijn er ook al een paar keer aanslagen geweest.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Flikt de belasting ieder jaar weer bij mij
Een ideetje dat je daar met een machinegeweer gaat staan? Prima vakantiebaantje tochquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een ideetje dat je daar met een machinegeweer gaat staan? Prima vakantiebaantje toch
Altijd weer die blauwe.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Flikt de belasting ieder jaar weer bij mij
Er zijn teveel partijen die de huidige asielzoekerssituatie prima uitkomt.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |