SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt omdat Te Kloese al zo lang kookt en alleen nog de voorgerechten heeft geserveerd.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:10 schreef Zipportal het volgende: [..] Feyenoord hep honger naar de 6e.
Die Gazpacho was erg lekker.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Komt omdat Te Kloese al zo lang kookt en alleen nog de voorgerechten heeft geserveerd.
Ah scusi. Had ik inderdaad niet door. Was weer verder aan het kijken naar de wedstrijd idd.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Kerftminister niet in te gaten had dat hij lapo had.
Ik hoop het wel. Dat is toch overduidelijk.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Priske en Dennis zien toch ook wel dat je van Zerrouki af moet
Tijd om te klagen in FB.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk jij dat @:GGMM hier nou alleen maar zou komen om een vuurtje op te stoken?
Hij heeft wel meer prima wedstrijden gespeeld. Maar daar staan veel te veel matige en slechte wedstrijden tegenover.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:18 schreef Vis1980 het volgende:
Her blijft toch bij die ene wereldpot tegen Atletico Madrid, blijkbaar.
De Buisonjé?quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:20 schreef onlogisch het volgende:
Ze zijn een beetje boos op Xander volgens mij.
Is ook een kutzanger.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:20 schreef onlogisch het volgende:
Ze zijn een beetje boos op Xander volgens mij.
Ik zou niet durven. Die is altijd heel objectief toch?quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk jij dat @:GGMM hier nou alleen maar zou komen om een vuurtje op te stoken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |