Nee Ajax zal iets stabieler zijn ook dit seizoen. Maar Feyenoord verwacht ik vandaag wel een stuk beter dan vorige week, de drie namen die er nu instaan scheelt al een slok.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord oogt ook nog niet optimaal. Denk dat het wel mee zal gaan vallen. Het zal in ieder geval geen 6-0 worden
Wat is er nou werkelijk aangekocht dat een beetje relevant is ook? Bueno/Smal bij Feyenoord (waarom die 5 linksbacks hebben snap ik ook niet), Traore ofzo bij Ajax is ook maar een gokje, Flamingo bij PSV vind ik ook niet denderend, Parrott bij AZ evenmin en dan heb je nog Lammers bij Twente. Allemaal bord op schoot schouting ook. Het is bij alle vijf best rustig, met ook niet bijzonder veel vertrekkende spelers.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:20 schreef fetX het volgende:
[..]
De aankopen in de top 5 van de Eredivisie vind ik sowieso wat tegenvallen.
Hartman is stuk en Lopez gaat weg.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is er nou werkelijk aangekocht dat een beetje relevant is ook? Bueno/Smal bij Feyenoord (waarom die 5 linksbacks hebben snap ik ook niet),
Nee, eens. Maar ik verwacht bij alle 3 de teams (Ajax, PSV, Feyenoord) nog wel een aantal mutaties.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is er nou werkelijk aangekocht dat een beetje relevant is ook? Bueno/Smal bij Feyenoord (waarom die 5 linksbacks hebben snap ik ook niet), Traore ofzo bij Ajax is ook maar een gokje, Flamingo bij PSV vind ik ook niet denderend, Parrott bij AZ evenmin en dan heb je nog Lammers bij Twente. Allemaal bord op schoot schouting ook. Het is bij alle vijf best rustig, met ook niet bijzonder veel vertrekkende spelers.
Ik mis vast nog 1 of 2 namen, maar ik word hier niet warm van.
Luisterde deze week een podcast met Ritchie De Laet, die onder Van Bommel de dubbel won met Antwerp, en die vond Priske een tactisch onbenul.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee Ajax zal iets stabieler zijn ook dit seizoen. Maar Feyenoord verwacht ik vandaag wel een stuk beter dan vorige week, de drie namen die er nu instaan scheelt al een slok.
Mja maar als Hartman weer fit is (geen idee hoe lang die eruit ligt tov een Dest) dan is die gewoon weer nummer 1 natuurlijk. Dat Lopez weggaat heb ik wel gemist, maar mist feyenootd sowieso niks aanquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hartman is stuk en Lopez gaat weg.
Zo natuurlijk lijkt mij dat niet maar hij is er ook nog geruime tijd uit.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja maar als Hartman weer fit is (geen idee hoe lang die eruit ligt tov een Dest) dan is die gewoon weer nummer 1 natuurlijk. Dat Lopez weggaat heb ik wel gemist, maar mist feyenootd sowieso niks aan
1-1
Nouja je weet nooit hoe iemand terugkomt van een blessure, dat zekerquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo natuurlijk lijkt mij dat niet maar hij is er ook nog geruime tijd uit.
Bueno was ook een halve basisspeler in de PL, daar verwacht ik echt wel wat van.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja je weet nooit hoe iemand terugkomt van een blessure, dat zeker
En het is ook niet de eerste zware blessure van Hartman. Idealiter hadden we die afgelopen zomer verkocht. Hij had een prettige hype mee, maar ik vind Hartman ook weer niet zó goed.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja je weet nooit hoe iemand terugkomt van een blessure, dat zeker
Wordt wel lastig om die jongens allemaal tevreden te houden dan.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bueno was ook een halve basisspeler in de PL, daar verwacht ik echt wel wat van.
Een ontevreden Bueno ben je na een half jaar toch weer kwijt, dat zou niks uitmaken.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wordt wel lastig om die jongens allemaal tevreden te houden dan.
Vd Looi geel, altijd terecht.
Hartman is een lieve jongen en ik neem aan dat Smal zelf ook wel begrijpt dat hij niet voor de basis is gehaald.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hartman ligt er geloof ik sowieso tot de winter uit en ik denk wel wat langer, die kan daarna mooi wat minuten maken weer. En Bueno gaat weer weg. Smal is puur voor de breedte. (lol)quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad veel te weinig voor je enige goede verdediger.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:30 schreef CR7 het volgende:
Boscagli, die 8-10 miljoen van Brighton hoef je toch niet over na te denken?
Veel te weinig inderdaad voor je enige goede verdediger.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:30 schreef CR7 het volgende:
Boscagli, die 8-10 miljoen van Brighton hoef je toch niet over na te denken?
Fair enough en dat Heracles niet 1 van die counters afmaakt ook niet, maar PSV had ook zelf al wel 1 of 2 kunnen maken naast die eigen goalquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat eigen goaltje was niet ongelukkig.
Voor hoeveel laten ze hem gaan, denk je? Die gaat wel weg met een aflopend contract denk ik (of is dat niet zo)?quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Veel te weinig inderdaad voor je enige goede verdediger.
Stuk of 15? Is belangrijker dan Tezequote:Op zondag 18 augustus 2024 13:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Voor hoeveel laten ze hem gaan, denk je? Die gaat wel weg met een aflopend contract denk ik (of is dat niet zo)?
Die bal op de paal en lat waren vele malen mooier dan de goals ja, het blijft een merkwaardige sport.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:34 schreef tong80 het volgende:
Mooiste schot van jaar gaat op de lat en dan als goedmakertje......
Maak je niet zo dik.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
Online of offline, veel verschil maakt het niet.
Ik heb een volle bosz met harenquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
Coco en Oriente vliegen elkaar weer in de (denkbeeldige) haren.
Lijkt Gordon wel.quote:
Perez had dit iets anders verwoord, denk ik.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:39 schreef de_boswachter het volgende:
‘Heej kankerbelg’
~ een Heracles mongool over Bakayoko
En er zelf twee in de basis hebben staan
Stukje inhamquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik heb een volle bosz met haren
@:coco daarentegen
Hij wilde liever wat anders zeggen weet jij ook.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:39 schreef de_boswachter het volgende:
‘Heej kankerbelg’
~ een Heracles mongool over Bakayoko
En er zelf twee in de basis hebben staan
Helmond kijkt wel lekker uitquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:40 schreef de_boswachter het volgende:
Nou doei Oppegard. Lekker verhuren aan Helmond.
Maar die zijn er nauwelijks.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:42 schreef fetX het volgende:
Tegen elke betere tegenstander was PSV er vandaag af gegaan.
Ah jaquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:42 schreef fetX het volgende:
Dit, maar ik sluit niet uit dat de 2-2 nog wel valt.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:42 schreef fetX het volgende:
Paloquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Kan je voortaan gewoon geblesseerd zeggen? dank.
In Almelo geloven ze niet in god, dat zijn Rijssen en Nijverdal.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:43 schreef Zipportal het volgende:
God hoopt op 3-2 winst voor Almelo. @:kingroland
Mwoaahquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar die zijn er nauwelijks.
God heeft nog nooit het beste met Almelo voor gehad als je die troosteloze stad ziet, dus dat lijkt me sterkquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:43 schreef Zipportal het volgende:
God bestaat niet.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:43 schreef Zipportal het volgende:
En bij de NOS.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit fragment zit sowieso in de samenvatting
Schele kwam zelf te laat.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
Jongetje met bril leert al op jonge leeftijd wat een kuthoeren vrouwen zijn.
Bakiejokie deed zijn shirt heel langzaam uit en wilde hem geven aan een jongetje maar meisje kwam en snaaide hem er snel even voor weg. En daarna snel wegrennen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat gebeurde er? Ik miste (goh) het even.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bakiejokie deed zijn shirt heel langzaam uit en wilde hem geven aan een jongetje maar meisje kwam en snaaide hem er snel even voor weg. En daarna snel wegrennen.
Dat meisje heeft niet genoeg, ze wilt MEER.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bakiejokie deed zijn shirt heel langzaam uit en wilde hem geven aan een jongetje maar meisje kwam en snaaide hem er snel even voor weg. En daarna snel wegrennen.
Dat wordt een golddigger.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat meisje heeft niet genoeg, ze wilt MEER.
Voor joie de vivre moet je niet in Almelo zijn.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:48 schreef de_boswachter het volgende:
Zelfde meisje wil nu shirt Ledezmastond er weer hoor. Mensen uit Almelo zijn schooiers.
Dat wordt een voetbalvrouw later.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Daarom nooit wijven meenemen naar voetbal. Zijn alleen maar bezig met randzaken.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voor joie de vivre moet je niet in Almelo zijn.
skittles.gif @de_boswachterquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Inclusief vunzige dm'squote:
Net zoals met Van Beek bij Feyenoord toen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:50 schreef klaasweetalles het volgende:
zou mooi zijn als teze nog een beslissende fout zou maken.....
Of een flinke blunder waardoor Monaco toch de stekker uit de transfer trekt.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:50 schreef TheVulture het volgende:
Een blessure voor Teze zou dit wel compleet maken
Daar heb in er al 34 van gezien afgelopen donderdag, dus ik ben voor nu verzadigd.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:52 schreef maxi-mus het volgende:
Voor een pingel kunt u zappen naar ESPN 1
Maar dan mis je avondje NAC.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Coco Ik moet zo werken, ben absent voor het restant van de middag.
Dit was ook weer knotsgek.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar heb in er al 34 van gezien afgelopen donderdag, dus ik ben voor nu verzadigd.
Deze was anders erg leukquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar heb in er al 34 van gezien afgelopen donderdag, dus ik ben voor nu verzadigd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Dit is indekken, zeker als je weet dat Heracles aanvallend een schamper elftal heeft.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op deze manier veredigend wordt het nog 2-2
@:maxi-mus vindt dit vast indekken
Het zou wel verdiend zijn, eigenlijk.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met nog 10 minuten te spelen laat PSV dit niet meer gebeuren.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou een 2-2 wel waarderen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gek genoeg niet op basis van de eerste helft maar wel op basis van de tweedequote:Op zondag 18 augustus 2024 13:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Het zou wel verdiend zijn, eigenlijk.
Jizz is wel goedquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit is indekken, zeker als je weet dat Heracles aanvallend een schamper elftal heeft.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mexicanobakker zou nog een fietshelmpje opdoen bij een ritje op een verlaten parkeerplaats.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:11 schreef Vis1980 het volgende:
Dat was ook een 100% pebalty, sowieso wordt Heracles constant benadeeld.
Teze trekt hem naar de grond. Eerder al werd speler van Heracles met een arm op de grond gelegd, iedereen kreeg geel, maar er werd geen overtreding gezien. Maar ja Heracles is een kleine club.quote:
En zo geschiedde…quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zal wel. Heracles gaat dit niet volhouden. 1-3.
Boehoe!quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:14 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Teze trekt hem naar de grond. Eerder al werd speler van Heracles met een arm op de grond gelegd, iedereen kreeg geel, maar er werd geen overtreding gezien. Maar ja Heracles is een kleine club.
Hup Zwollequote:Op zondag 18 augustus 2024 14:14 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Teze trekt hem naar de grond. Eerder al werd speler van Heracles met een arm op de grond gelegd, iedereen kreeg geel, maar er werd geen overtreding gezien. Maar ja Heracles is een kleine club.
Is nog een jonge aanwinst.quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is die Bueno nieuw?
Die zal ik eens goed in de gaten houden
Zijn naam is 'goed' in het Spaans! Dit wordt een topper.quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is die Bueno nieuw?
Die zal ik eens goed in de gaten houden
Van dit PEC kan je onmogelijk verliezen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind die trainer van Feyenoord voorlopig echt een kleurloze gozer maar hij krijgt nog even het voordeel van de twijfel. Bij puntverlies gaat de zaag er over.
Ik schat de kans niet zo groot in nee. Er zal iets KNOTSGEKS nodig zijn anders wordt dit een reguliere 1-3 ofzo.quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Van dit PEC kan je onmogelijk verliezen.
Sinclair van FC Rijnmond stond er vorige week ook heel pips bij na de 1-1.quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:22 schreef Coco het volgende:
Mario Been bij Feyenoord vind ik altijd een leuke rubriek.
Je omschrijft hier gewoon een Deen & Denemarken.quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind die trainer van Feyenoord voorlopig echt een kleurloze gozer maar hij krijgt nog even het voordeel van de twijfel. Bij puntverlies gaat de zaag er over.
Alsof 4-3-3 de Bijbel is.quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:23 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind de systeemdiscussie zo vermoeiend.
Zonde van de zuurstof.quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:22 schreef Coco het volgende:
Mario Been bij Feyenoord vind ik altijd een leuke rubriek.
Je kan met 4-3-3 ook hele andere instructies krijgen waardoor je niks hebt aan die "3 jaar ervaring met dat systeem", maar dat gaat de pet van Mario te bovenquote:Op zondag 18 augustus 2024 14:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alsof 4-3-3 de Bijbel is.
Heel vermoeiend inderdaad
Kønkersæiquote:Op zondag 18 augustus 2024 14:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je omschrijft hier gewoon een Deen & Denemarken.
Ik kan niet beloven hier nog overheen te gaan.quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kunnen we dit soort humor de rest van het seizoen verwachten?
quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:57 schreef De_Kraam het volgende:
We schrijven Zwolle op als mogelijke degradant.
Vier keer erin geschopt.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:37 schreef GGMM het volgende:
Vieze schopploeg dat Feyenoord @:zipportal
En nu probeert ie de semi-intellectueel uit te hangen in de RoodWit-podcast. Weinig sympathieke man.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:20 schreef hhh38 het volgende:
Enorm fan van de term "passanten"
3000 euro schuld, wijf kwijt, standionverbod alles
quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:31 schreef ISVV het volgende:
[..]
En nu probeert ie de semi-intellectueel uit te hangen in de RoodWit-podcast. Weinig sympathieke man.
Vooral als je tijdens de eigen pot lafjes in het safespace topic hangt.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:36 schreef GGMM het volgende:
Laten we niet zo kinderachtig zijn om voor NAC te juichen. Laten we er een gezellig topic van maken
@Zipportal in de mud.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vooral als je tijdens de eigen pot lafjes in het safespace topic hangt.
Wat die vent vindt interesseert me niet zoveelquote:Op zondag 18 augustus 2024 16:51 schreef Coco het volgende:
[..]
@:zipportal heeft hier een pittige mening over.
Met mosterd?quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ga kroketten eten vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |