quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Die "ruime woonkamer" kwam ineens in een ander daglicht te staan
Behalve wiet zou ik geen idee hebben hoe drugs zouden ruiken!quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn studio was heel vies toen ik het de eerste keer bezocht. Stonk naar drugs.
Of misschien bedoelt ze de geur van stink junkiesquote:Op zondag 18 augustus 2024 15:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Behalve wiet zou ik geen idee hebben hoe drugs zouden ruiken!
Geen idee, een hamer? Wel jammer verder, was een leuk huis met karakter. Mooie vloer, mooie tuin, rustige omgeving maar wel vlak bij het centrum.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe hebben ze dat gedaan
Ik bedoel meer, draagmuren weghalen merk je toch meteen?quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee, een hamer? Wel jammer verder, was een leuk huis met karakter. Mooie vloer, mooie tuin, rustige omgeving maar wel vlak bij het centrum.
Zware drugs en urinegeur. Heel veel werk gehad maar nu mijn paradijs.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Behalve wiet zou ik geen idee hebben hoe drugs zouden ruiken!
Ok, niets structureels dus met die muur. Dat moet wel te doen zijn. Dat verhaal met je buurman had ik al eens gelezen. Ouders woningen hebben vaak veel meer karakter, maar ook meer gebreken.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh nee beschadigingen van gewoon boor- en sloopwerk.
De vloer in de bijbouw was wel gebarsten, althans de tegels wel maar het beton blijkbaar niet.
De buren hebben wel een enorm gebarsten aanbouw doordat het deels op een oude kelder is gebouwd die onder mijn aanbouw zit. Daar zit een andere werking in dan in de rest van de grond daar.
Mijn aanbouw staat volledig op die kelder en heeft dus geen problemen met rare werkingen.
Eigen haard is goud waard!quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Zware drugs en urinegeur. Heel veel werk gehad maar nu mijn paradijs.
Al 22 jaar
Dat zou ik ook denken. Het huisje was maar 1 verdieping, maar kennelijk kon je verzakkingen onder het dak zienquote:Op zondag 18 augustus 2024 15:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, draagmuren weghalen merk je toch meteen?
Wow.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat zou ik ook denken. Het huisje was maar 1 verdieping, maar kennelijk kon je verzakkingen onder het dak zien
Waar woon je dan?quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:59 schreef devzero het volgende:
10 uur en ik moet de ramen alweer dicht doenWordt vandaag 36 graden
Dit pand is in de jaren '80 helemaal gerenoveerd; versterkte vloeren, uitbouw, betonnen vloer beneden en wet ik wat allemaal nog meer.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Ok, niets structureels dus met die muur. Dat moet wel te doen zijn. Dat verhaal met je buurman had ik al eens gelezen. Ouders woningen hebben vaak veel meer karakter, maar ook meer gebreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De keuken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:07 schreef ToT het volgende:
Dit is de woonkamer van dat huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De keuken:Moet wel wat aan gebeuren zo te zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Oh jammer. Kun je wel wat van dat karakter weer terug brengen?quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit pand is in de jaren '80 helemaal gerenoveerd; versterkte vloeren, uitbouw, betonnen vloer beneden en wet ik wat allemaal nog meer.
Van het oude karakter is erg weinig meer over.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:07 schreef ToT het volgende:
Dit is de woonkamer van dat huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De keuken:Dat soort tegels doet me denken aan een dokterskantoor. Maar je breekt die er niet even uit. Wat ga je daarmee doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt wel ja. Maar ja; dat is met elk huis dat ik in deze prijsklasse gezien heb en met de meesten moet er met spoed veel aan gebeuren om verdere schade te voorkomen enzo, en dit huis was ook veruit de grootste, en in een rustige omgeving.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet wel wat aan gebeuren zo te zien?
Ik denk dat ik het verder ga moderniseren. De oude stijl terugbrengen is veel omslachtiger.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh jammer. Kun je wel wat van dat karakter weer terug brengen?
Die tegels zijn juist ultra kamp.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat soort tegels doet me denken aan een dokterskantoor. Maar je breekt die er niet even uit. Wat ga je daarmee doen?
Welke prijsklasse zit je als ik vragen mag?quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel ja. Maar ja; dat is met elk huis dat ik in deze prijsklasse gezien heb en met de meesten moet er met spoed veel aan gebeuren om verdere schade te voorkomen enzo, en dit huis was ook veruit de grootste, en in een rustige omgeving.
Een alternatief was een aardig huisje, we vrij klein, met een alcholistische buurvrouw die best aardig kan zijn maar waarbij de politie ook soms bij aan te pas moet komen.
Stuur ik ff via DM.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Welke prijsklasse zit je als ik vragen mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |