Snoetje en Plato zijn idd erg schattigquote:
Lambrisering is mooi geworden!quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Zo weer op niveau slapen vannacht. Kan ik weer mezelf uit bed laten vallen ipv mezelf optakelen
Is dat die vogelbekdier?quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
De ingewanden van Plato kun je opwarmen en dan heb je hele nacht warmte
Moet nog meer gedaan worden, maar dat komt nog. Was niet nodig voor de verhuizing.quote:
Kan ook niet alles weten he, heb geen natoer achtergrondquote:
Ah, dat is op de foto iig niet te zien. Je hoeft je de komende tijd dus nog niet te vervelenquote:Op zondag 18 augustus 2024 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet nog meer gedaan worden, maar dat komt nog. Was niet nodig voor de verhuizing.
Het komende jaar is ✨klussen✨ mijn hobby, mijn persoonlijkheid, mijn hele levenquote:Op zondag 18 augustus 2024 14:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, dat is op de foto iig niet te zien. Je hoeft je de komende tijd dus nog niet te vervelen
Je nieuwe huis? Wat ga je doen?quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:14 schreef ToT het volgende:
Ik zal de komende tijd ook flink aan het klussen zijn.
Begint over 4 weken.
Inb4 pruim van je zusje hihahoquote:Op zondag 18 augustus 2024 15:29 schreef devzero het volgende:
Als pruimen in de aanbieding zijn, dan maak je pruimenjam
Er zijn voegen gebarsten waardoor er lekkage is en er schimmelvorming binnen is; dat moet als eerste aangepakt worden.quote:
Best wel ja!quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:36 schreef hemarookworst het volgende:
Dat gaat nog best wel wat tijd en geld kosten
Een hoop "kleine" klusjes die je zelf kunt doen. Maar naar die barsten zou ik toch een bedrijf naar laten kijken. Is het huis gedeeltelijk verzakt?quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn voegen gebarsten waardoor er lekkage is en er schimmelvorming binnen is; dat moet als eerste aangepakt worden.
Verder moet in de aanbouw de vloer geëgaliseerd worden, geen idee of ik zoiets zelf zou kunnen met egaline?
De keuken is uit de jaren '80 en is echt helemaal op, maar ik heb straks nog geen geld om die te vervangen; komt later.
Verder overal het behang verwijderen, een voorzetwand plaatsen voor geluidsisolatie, ouwe vloerbedekking van de trap verwijderen en die trap weer opnieuw bedekken of gewoon schilderen.
Verder diverse beschadigingen op de muren glad strijken, liefst de granol gladstrijken (weet ik ook niet of ik dat zo zelf kan), schakelaars en stopcontacten vervangen (oud en kapot), bejaardenzitje uit de douche verwijderen en die gaten in de tegels netjes zien te dichten of daar gewoon een rekje aan hangen, badmeubel vervangen (groot oud ding, dus moet wel iets worden wat de eventuele gaten daar achter kan maskeren) en een bejaarden/invalidenkraan in de wc vervangen voor een gewone.
Oh, en nog een leiding opnieuw aansluiten voor de wasmachine.
En ik wil nog airco's en een warmtepompboiler laten plaatsen.
Ik had 4 jaar geleden een bod uitgebracht op een mooi huisje uit 1945. Er moest nog veel aan gebeuren, maar het leek overzichtelijk. Tot een van de inspecties met het advies kwam om een engineer te huren want er waren wat "probleempjes" met de fundering omdat een aantal draagmuren waren weggehaald bij een renovatie tig jaar geleden. Ik wist niet hoe snel ik uit die koop kon komenquote:Op zondag 18 augustus 2024 15:39 schreef hemarookworst het volgende:
Blij dat mijn appartement instapklaar was toen ik het kocht
Oh nee beschadigingen van gewoon boor- en sloopwerk.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Een hoop "kleine" klusjes die je zelf kunt doen. Maar naar die barsten zou ik toch een bedrijf naar laten kijken. Is het huis gedeeltelijk verzakt?
quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had 4 jaar geleden een bod uitgebracht op een mooi huisje uit 1945. Er moest nog veel aan gebeuren, maar het leek overzichtelijk. Tot een van de inspecties met het advies kwam om een engineer te huren want er waren wat "probleempjes" met de fundering omdat een aantal draagmuren waren weggehaald bij een renovatie tig jaar geleden. Ik wist niet hoe snel ik uit die koop kon komen
quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had 4 jaar geleden een bod uitgebracht op een mooi huisje uit 1945. Er moest nog veel aan gebeuren, maar het leek overzichtelijk. Tot een van de inspecties met het advies kwam om een engineer te huren want er waren wat "probleempjes" met de fundering omdat een aantal draagmuren waren weggehaald bij een renovatie tig jaar geleden. Ik wist niet hoe snel ik uit die koop kon komen
Hoe hebben ze dat gedaanquote:Op zondag 18 augustus 2024 15:42 schreef devzero het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |