SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 25% gewijzigd door ToT op 18-08-2024 09:28:00 ]![]()
Ohquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Om 2 nieuwe modjes hier te ontgroenen!Werewolf![]()
WIe heeft dit topic dan verplatst?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
O dacht al hoe komt dat dan weer openquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:30 schreef ToT het volgende:
[..]Niemand!
Ik heb de OP gewoon gekopieerd en hier geplakt!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Goed geslapen.
Morgen zet ik me op de wachtlijst voor begeleid wonen. Kan nog eeuwen duren maar vind het belangrijk.Werewolf![]()
Whehehe!quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht al hoe komt dat dan weer open![]()
![]()
Dat is een hele stap. Vind je dat moeilijk?quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
Goed geslapen.
Morgen zet ik me op de wachtlijst voor begeleid wonen. Kan nog eeuwen duren maar vind het belangrijk.How can I make this topic about me?![]()
Okee dan!quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
Goed geslapen.
Morgen zet ik me op de wachtlijst voor begeleid wonen. Kan nog eeuwen duren maar vind het belangrijk.Praat je dan over maanden of jaren dat je misschien zou moeten wachten?
![]()
Geen ideequote:Op zondag 18 augustus 2024 09:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!Praat je dan over maanden of jaren dat je misschien zou moeten wachten?
Werewolf![]()
Niet echt omdat ik al op mezelf woon. Ik wil gewoon meer begeleiding voor papierwerk en finances.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is een hele stap. Vind je dat moeilijk?Werewolf![]()
Daar heb je ook ambulante begeleiders voor die eens per week kunnen komen of zo.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Niet echt omdat ik al op mezelf woon. Ik wil gewoon meer begeleiding voor papierwerk en finances.![]()
![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Niet echt omdat ik al op mezelf woon. Ik wil gewoon meer begeleiding voor papierwerk en finances.
How can I make this topic about me?![]()
Ja, dat kan volgens mij ook inderdaad.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar heb je ook ambulante begeleiders voor die eens per week kunnen komen of zo.How can I make this topic about me?![]()
Wel mee oppassen, want ze kunnen je ook allerlei betaalde services gaan aanbieden die je maandelijjks grof geld gaan kosten.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat kan volgens mij ook inderdaad.![]()
Dat dus. Ik heb al hulp voor het huishouden.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel mee oppassen, want ze kunnen je ook allerlei betaalde services gaan aanbieden die je maandelijjks grof geld gaan kosten.
Het is voor het geval mijn ouders zouden sterven.Werewolf![]()
Hebben ze een zwakke gezondheid?quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat dus. Ik heb al hulp voor het huishouden.
Het is voor het geval mijn ouders zouden sterven.![]()
Als ze nog geen ernstige gezondheidsklachten hebben, kunnen ze zo nog 10 - 15 jaar doorgaan!quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat niet maar je weet nooit. Ze zijn beiden eind 70.
Maar wel met meer en meer beperkingen.
Te veel bij dat soort dingen stilstaan is ook niet goed, word je ook somber van.
Maar het is uiteraard wel goed om er wat over na te denken.![]()
![]()
BolkDe tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
En dan... verschijnt hij.
Hij kijkt je recht aan en lacht.
Die lach is het laatste wat je hoort.![]()
Mijn zus kwam zelf met dat idee.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ze nog geen ernstige gezondheidsklachten hebben, kunnen ze zo nog 10 - 15 jaar doorgaan!
Maar wel met meer en meer beperkingen.
Te veel bij dat soort dingen stilstaan is ook niet goed, word je ook somber van.
Maar het is uiteraard wel goed om er wat over na te denken.
Maar kom, ik geniet van de leuke dingen zoals een dikke bolk in dts.Werewolf![]()
hoppaquote:Op zondag 18 augustus 2024 09:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Mijn zus kwam zelf met dat idee.
Maar kom, ik geniet van de leuke dingen zoals een dikke bolk in dts.![]()
tegenbolk!How can I make this topic about me?![]()
BOLK!Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Sorry is voor de nieuwe KLB modsIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is het al tijd voor pozza?
Pozza kippo?
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Zeker, maar het moet wel snel bezorgd worden dan!quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:26 schreef MizzezAmy het volgende:
Is het al tijd voor pozza?
Pozza kippo?![]()
Koffietijd
Een beetje gezeldschap
Koffie koffie tijdddd'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
BolkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Met een flits!quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker, maar het moet wel snel bezorgd worden dan!It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Wel jammer dat de telling hier niet stiekem ook gewoon door gaat
Even mijzelf gaan activeren
KOM OP
Ok doei fijne rustdag allemaal
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Niet?quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:34 schreef MizzezAmy het volgende:
Wel jammer dat de telling hier niet stiekem ook gewoon door gaat
Ahhhh wat jammer!![]()
![]()
Jezelf activeren en ons een fijne rustdag wensen?quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
KOM OP
Ok doei fijne rustdag allemaalHee groetjes!
![]()
Jij ook een fijne dag!quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
KOM OP
Ok doei fijne rustdag allemaalIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Was even mijn eigen hypemanquote:Op zondag 18 augustus 2024 10:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Jezelf activeren en ons een fijne rustdag wensen?Hee groetjes!
![]()
Zoals @maily zegt:
Kan gewoon🖖'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Danku en is toch de katholieke opvoeding
Zondag blijft rustdag he
Hou mij erbuiten hier?!quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:17 schreef ToT het volgende:
@:fogel
@:greysbones
@:kissingbird
@:aeque
@:pinnenmutske
@:Dr.Mikey
@:Sally
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Oh wacht. Aparte "SC"?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nou ehm.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Zondag rustdag, dan moet ik vaak denken aan die oude boerderijen die een speciaal klein zondags kamertje hadden waarin het hele gezin passief zat te rusten en de stappen naar de wc geteld moesten worden.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Danku en is toch de katholiek opvoeding
Zondag blijft rustdag he
De vloer van dat kamertje was met zout-tekeningen versierd door de dienstmeid die wel gewoon door moest blijven werken voor hen!![]()
Die zouttekeningen moesten natuurlijk niet verstoord worden dus moest men wel passief stil blijven zitten om aan de zondagse rust te voldoen.![]()
![]()
Zelfbolk.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Klinkt niet zo gezelligquote:Op zondag 18 augustus 2024 10:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Zondag rustdag, dan moet ik vaak denken aan die oude boerderijen die een speciaal klein zondags kamertje hadden waarin het hele gezin passief zat te rusten en de stappen naar de wc geteld moesten worden.
De vloer van dat kamertje was met zout-tekeningen versierd door de dienstmeid die wel gewoon door moest blijven werken voor hen!![]()
Die zouttekeningen moesten natuurlijk niet verstoord worden dus moest men wel passief stil blijven zitten om aan de zondagse rust te voldoen.
Blijft wel lang open staan zeg, de modjes respecteren de zondagsrust zeker ook
Ja 1 van de 2 nieuwelingen moet 'm op slot gooien en de vraag is wanneer die weer online zijn.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:49 schreef MizzezAmy het volgende:
Blijft wel lang open staan zeg, de modjes respecteren de zondagsrust zeker ook![]()
Misschien moeten we TRs gaan zetten?quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja 1 van de 2 nieuwelingen moet 'm op slot gooien en de vraag is wanneer die weer online zijn.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien moeten we TRs gaan zetten?Oh God!
Maar iets zegt me dat dat allang gebeurd is!![]()
![]()
Oh, nog open ?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Moet het niet in Vergaarbak?
Je hebt toch geen Klacht geplaatst, @ToT ?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Zie de ticker bovenin!quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:55 schreef Sally het volgende:
Moet het niet in Vergaarbak?
Je hebt toch geen Klacht geplaatst, @:tot ?![]()
![]()
![]()
quote:
![]()
marc0871 in KLB / [ronde 72 Het Dodetopicspel #16505] Bolk die nieuwe modjes!quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:16 schreef Plompzakker het volgende:
Hou die kinderspelletjes lekker in onz![]()
Adriaan is acrobaat en Bassie neukt de buurvrouw klaar.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Babyyyyytje.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Adriaan is acrobaat en Bassie neukt de buurvrouw klaar.
Voor iedere dag dat hier gepost wordt door DTS'ers blijft DTS in ONZ een extra dag langer op slot.
F.K.A. SuperwormJim![]()
Gezien post #8 denk ik van wel?quote:
Fruitquote:
De tijd dringt, het einde nadert. De dagen tikken weg.
En dan... verschijnt hij.
Hij kijkt je recht aan en lacht.
Die lach is het laatste wat je hoort.![]()
Ik snap je niet.quote:
Is dat erg?![]()
Nu nog dezelfde zondag, maar ehm.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:24 schreef SwJ het volgende:
Voor iedere dag dat hier gepost wordt door DTS'ers blijft DTS in ONZ een extra dag langer op slot.
Noted.
Amen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Welke Ticker dan?quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit is een ontrgroeningstopic voor de nieuwe modjes!1 van hen moet het sluiten!
Als je helemaal naar boven scrollt zie je een ticker waarin je berichten kunt posten tegen betaling.quote:![]()
![]()
Oh.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je helemaal naar boven scrollt zie je een ticker waarin je berichten kunt posten tegen betaling.
Nee hoor.
Die zie ik lekker niet.
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties Forumhop: Hop naar: