Zeg dat hij zijn broertjes en zusjes meeneemt.quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Kijk zo pak je ze aan.![]()
Ga ik hier ook eens proberen. Er zit er een op de wijnfles, maar die is al te ver heen. Die vertrekt zonder premie.
Je kunt ze ook een enkele reis stofzuigerzak gevenquote:Op zondag 18 augustus 2024 00:23 schreef Shii het volgende:
[..]
Kijk zo pak je ze aan.![]()
Ga ik hier ook eens proberen. Er zit er een op de wijnfles, maar die is al te ver heen. Die vertrekt zonder premie.
Daar vermenigvuldigen ze zichquote:Op zondag 18 augustus 2024 00:29 schreef Homijn het volgende:
[..]
Je kunt ze ook een enkele reis stofzuigerzak geven
Moest lachenquote:Op zondag 18 augustus 2024 00:27 schreef maily het volgende:
[..]
Zeg dat hij zijn broertjes en zusjes meeneemt.
Dat is handig als je net thuiskomt na vakantiequote:Op zondag 18 augustus 2024 00:29 schreef Homijn het volgende:
[..]
Elektrische vliegenmepper werkt ook best goed.quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:29 schreef Homijn het volgende:
[..]
op fruitvliegjes?quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Elektrische vliegenmepper werkt ook best goed.
Ja. Je ze zijn dan even dizzy en vallen neer, maar je moet ze dan nog wel even een handje helpen. Anders vliegen ze weer weg.quote:
poeh ik probeerde het maar ik raakte ze nietquote:Op zondag 18 augustus 2024 00:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Elektrische vliegenmepper werkt ook best goed.
Wachten tot ze op de muur/tegels/enz. gaan zitten en dan de vliegenmepper erop. Als ze dan weg willen vliegen is het raak.quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
poeh ik probeerde het maar ik raakte ze niet
Wel de rum geraakt zeker?quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
poeh ik probeerde het maar ik raakte ze niet
ze vlogen door de gaten :.(quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Wachten tot ze op de muur/tegels/enz. gaan zitten en dan de vliegenmepper erop. Als ze dan weg willen vliegen is het raak.
Die is ook fruitvliegjes aan het vangen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:47 schreef hemarookworst het volgende:
Leeft @:grrrrrrrr nog na al die IPA's?
Ik heb het zojuist geregeld makkerquote:
Misschien is die groene slecht gevallen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:47 schreef hemarookworst het volgende:
Leeft @:grrrrrrrr nog na al die IPA's?
Dan is die door een verkeerde manier groen gewordenquote:Op zondag 18 augustus 2024 00:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Misschien is die groene slecht gevallen.
Lekker naar een goedkoop land gaan, binnen EU ook genoegquote:Op zondag 18 augustus 2024 00:51 schreef Stoorzendert het volgende:
Was wel duurIn Oxford wonen natuurlijk de snobs, Marriot hotel was de goedkoopste
Ik wil graag naar deze vuurwerkshow die net onder Oxford (UK) is op 9 november. Mijn vrouw wil graag naar Londen, dusja... Nu nemen we de kinderen wél mee, dus dat kost meteen de family-suitequote:Op zondag 18 augustus 2024 00:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker naar een goedkoop land gaan, binnen EU ook genoeg
Ik weet de volgende TT al ... "niks in mijn hotel"quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb het zojuist geregeld makkerVliegreis, hotel en tickets voor de show geboekt
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |