Ik zal eens door jouw kanaal gaan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Het is meer dat ik geen banaan bij me heb en moeilijk uit kan stappen als we zo door HET KANAAL gaan
Die had ik al. Ik zit nu in een 'goh je verwacht het niet' houding.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Begin je al zorgen te krijgen van de situatie in Eindhoven?
Gewoon soeverein worden maat. F*ck de roverheid.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
Wisten jullie dat je tegenwoordig bij een nieuwe ID kaart ook je vingerafdruk af moet geven?
En de overheid doet NIETS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gister een podcast geluisterd over de Amsterdamse brandweer, daar was ook echt een topcultuur.
'Er zit best wat leuks in vrouwen maar je moet het er wel zelf instoppen hahahah'. 'we rijden nu door de gaza strook'.
Dat werk.
En weer een disasterclass van Femke Halsema.
Best een aanrader, ondanks het vervelende accent; Bloemen Plukken Langs Het Ravijn
Van al dat fietsen ga je hard hè.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb net prinsheerlijk zitten schijten.
NPC’s?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:maxi-mus Door Tekengeld krijg ik het idee dat al die ESPN-redacteuren AI-generated zijn, thispersondoesnotexist.com.
Net Amsterdam.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:12 schreef Oriente het volgende:
Ik zit momenteel 75 meter onder de zeespiegel @:salina @:kingroland
Ter info
Ik rijd net Engeland binnen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:29 schreef Coco het volgende:
Net terug van de Lidl.
5 fatbikes gespot.
Duikbril mee dan. Extra zuurstoftankje bij ook.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:12 schreef Oriente het volgende:
Ik zit momenteel 75 meter onder de zeespiegel @:salina @:kingroland
Ter info
Bedankt maatquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:33 schreef Salina het volgende:
[..]
Duikbril mee dan. Extra zuurstoftankje bij ook.
Een situatieschets:
[ afbeelding ]
Geniet er van (wat je ook gaat doen).
https://youtube.com/shorts/m_dAYXK1ImE?si=EA5qXPHlJYZxBH2hquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:29 schreef Coco het volgende:
Net terug van de Lidl.
5 fatbikes gespot.
Isle of Skye genotquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:37 schreef Oriente het volgende:
[..]
Bedankt maat
Londen - Edinburgh - Inverness / Nairn - Isle of Skye - Aberdeen - York - Huiswaarts is onze route.
Ziet er uit als een mooie trip! Zelf nooit in die regionen geweest, beetje te koud, maar Schotland/Ierland en bv ook Noorwegen lijkt me toch wel mooi. Misschien....ooit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:37 schreef Oriente het volgende:
[..]
Bedankt maat
Londen - Edinburgh - Inverness / Nairn - Isle of Skye - Aberdeen - York - Huiswaarts is onze route.
Bootje vanaf Hull terug?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:37 schreef Oriente het volgende:
[..]
Bedankt maat
Londen momenteel 24, Isle of Skye meer rond de 14 jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:42 schreef Salina het volgende:
[..]
Ziet er uit als een mooie trip! Zelf nooit in die regionen geweest, beetje te koud, maar Schotland/Ierland en bv ook Noorwegen lijkt me toch wel mooi. Misschien....ooit.
Nee, we interrailen, dus met de trein. 06.45 vertrokken uit de achterhoek en we rijden nu Londen binnenquote:
Maak in Oslo niet de fout om per ongeluk een fles siroop uit het schap van een supermarkt te trekken en na meer dan een halve fles er kotsmisselijk achter te komen dat je pure siroop zit te zuipen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:52 schreef Oriente het volgende:
[..]
Londen momenteel 24, Isle of Skye meer rond de 14 jamaar prima te doen met een jasje gok ik. Ben benieuwd. Noorwegen doen we in oktober (Oslo)
Dan maak je die fout in Nederland ook.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:54 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Maak in Oslo niet de fout om per ongeluk een fles siroop uit het schap van een supermarkt te trekken en na meer dan een halve fles er kotsmisselijk achter te komen dat je pure siroop zit te zuipen.
Die fout heb ik daar laatst gemaakt.
Ik vond het van meet af aan wel wat dik, maar ik ben een doorzetter.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan maak je die fout in Nederland ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |