Plaat van de dag:quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik zeg niets voor niets dat het Feyenoord-topic inhoudelijker is. Er wordt tussen de hoopjes bagger door een serieuze clan prima discussie gevoerd zonder dat dat op een verheven manier gebeurt. Als er trolletjes zijn, worden die ook nooit teveel aandacht gegeven. In het Ajax-topic gaat het happen, bijten en sneren maar door. Zelfs als er niets aan de hand is, wordt er toch weer een sneertje gezocht.
Rot gewoon op. Ik zit hier nog altijd omdat ik het leuk vind om over voetbal te praten en niet omdat jij, @:Wotte , of @:LitmanenAFCA , in een mentale brugklasfase zitten.
Ik heb mezelf een note gegeven maat. Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wil je deze TR zelf even afhandelen door middel van een note?
Hoe cool is dit!quote:Op zondag 18 augustus 2024 03:02 schreef 3rr0r het volgende:
Het was zaterdag Dirkendag
Zoek @:RamboDirk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een nieuwe bivakmuts, rookbommen en een buskaartje naar het Maasgebouw besteld voor het geval Priske vandaag weer punten laat liggen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:29 schreef fetX het volgende:
Denk dat ik vandaag eens even broodjes ga bestellen voor de lunch
Hallo makker. Prima.quote:
Soms moet je jezelf even lekker verwennen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:29 schreef fetX het volgende:
Denk dat ik vandaag eens even broodjes ga bestellen voor de lunch
Goed om te horenquote:Op zondag 18 augustus 2024 11:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hallo makker. Prima.
Hoe was je reis? Ik zit niet op DE APP dus ik hoor graag ALLES.
Hier krijg ik inmiddels ook wel een gierende hartklep van. Even wennen allemaal.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe bivakmuts, rookbommen en een buskaartje naar het Maasgebouw besteld voor het geval Priske vandaag weer punten laat liggen.
Het boeit natuurlijk eigenlijk alleen of Onlo junior heeft genoten.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed om te horen
Vakantie was relaxed. Maar zo'n groot resort doe ik nooit meer
Feyenoord gaat moeiteloos over PEC heen stappen en dan ziet de wereld er weer heel anders uit.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe bivakmuts, rookbommen en een buskaartje naar het Maasgebouw besteld voor het geval Priske vandaag weer punten laat liggen.
Ik sta open voor suggesties.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:55 schreef Tjacka het volgende:
Het is augustus graag een andere post van de maand
Eens. En die had het naar zijn zin. Die zag ik allleen bij het ontbijt en het avondetenquote:Op zondag 18 augustus 2024 11:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het boeit natuurlijk eigenlijk alleen of Onlo junior heeft genoten.![]()
Wat viel er tegen? Gym nog de moeite waard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |