Waddup?quote:Op vrijdag 27 september 2024 09:05 schreef Tussle266 het volgende:
Hoezee voor nieuwe toevoegingen. Het wachten is op de ongekroonde koning van de spreadsheet.
Ik zag alleen al bij het openen van het scherm direct twee chansons die niet eerder op de keuzelijst stonden. Ik ben dan wel zo'n pipo die daar enthousiast van wordt. Zelfs al zijn het geen nummers die ik ooit zou stemmen. Dus nu ben ik ook benieuwd naar wat er verder nieuw is.quote:
Natuurlijk moeten er nieuwe toevoegingen zijn, je mag ook 5 nummers meer kiezen dan vorige jarenquote:Op vrijdag 27 september 2024 09:33 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik zag alleen al bij het openen van het scherm direct twee chansons die niet eerder op de keuzelijst stonden. Ik ben dan wel zo'n pipo die daar enthousiast van wordt. Zelfs al zijn het geen nummers die ik ooit zou stemmen. Dus nu ben ik ook benieuwd naar wat er verder nieuw is.
Ik zie dat je ook gewoon van A tot Z kan sorteren nu. Zou dat invloed gaan hebben?quote:Op vrijdag 27 september 2024 09:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Natuurlijk moeten er nieuwe toevoegingen zijn, je mag ook 5 nummers meer kiezen dan vorige jaren
Bij mij wel..na een shitload aan Acda en Anouk heb ik geen zin meer om verder te scrollenquote:Op vrijdag 27 september 2024 09:45 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik zie dat je ook gewoon van A tot Z kan sorteren nu. Zou dat invloed gaan hebben?
Dat kon voorgaande jaren ook al, via Filter -> A-Z. Je kan het nu nog zien bij de Klassiek Top 400 stemweek die momenteel ook loopt: https://stem.npoklassiek.nl/klassieke-top-400-2024/1quote:Op vrijdag 27 september 2024 09:45 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik zie dat je ook gewoon van A tot Z kan sorteren nu. Zou dat invloed gaan hebben?
Dat was me echt nog nooit opgevallen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 09:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat kon voorgaande jaren ook al, via Filter -> A-Z. Je kan het nu nog zien bij de Klassiek Top 400 stemweek die momenteel ook loopt: https://stem.npoklassiek.nl/klassieke-top-400-2024/1
De meeste mensen zullen die optie echter helemaal niet zien, of zoeken sowieso al gericht naar een specifieke artiest/track.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615
quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:22 schreef Cassa95 het volgende:
Maar van de 2227 nummers zijn er 50 nieuw t.o.v. de keuzelijst voor de Top2000 vorig jaar. Weinig aan veranderd dus. Veel bekende namen als Queen, Pearl Jam, Rolling Stones, Bon Jovi etc. met wat nieuwe nutteloze toevoegingen.
Anyway, dit zijn ze:Daar zit niets stemwaardigs bij wat mij betreft. Bij zo'n toevoeging van R.E.M hoop je op E-Bow The Letter maar helaas..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember the jester that showed you tears
The script for tears
Veel albumshow en een hype (Happy Nation), straks gaan ze er nog werk van maken.quote:
Wel het beste nummer van Out of timequote:Op vrijdag 27 september 2024 10:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Daar zit niets stemwaardigs bij wat mij betreft. Bij zo'n toevoeging van R.E.M hoop je op E-Bow The Letter maar helaas..
Prodigy is volgens mij een van de 100% score bands. In dat geval lijkt Voodoo People me niet kansloos voor oktober en december.quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Digging in the dirt, Deep, Fell on black days, Voodoo people en Way of the world hadden natuurlijk al in de lijst moeten staan
Waar komt die Happy Nation hype vandaan dan? Is dat weer een TikTok-dingetje?quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:30 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Veel albumshow en een hype (Happy Nation), straks gaan ze er nog werk van maken.
Het was eerst iets van mensen die het ergens niet mee eens waren, maar of dat nu complotdenkers of activisten waren weet ik niet meer. Maar sindsdien zie je het wel steeds meer op Tiktok en dergelijke, ook bij andere gebruikers dan puntmakers. Het heeft in de eerste helft van het jaar bijvoorbeeld ook meerdere keren in de top 100 meest gestreamde video's in Nederland op YouTube gestaan, al zegt dat ook niet alles.quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:44 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Waar komt die Happy Nation hype vandaan dan? Is dat weer een TikTok-dingetje?
Heb ik in 2018, 2019 en 2020 op gestemd.quote:
3 jaar er niet op stemmen heeft meer resultaatquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb ik in 2018, 2019 en 2020 op gestemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |