Ik hoop hetquote:Op zondag 22 september 2024 19:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Das eerder dan vorig jaar. Ik vermoed zomaar dat ze weer de bubbling under gaan doen begin decsmber
En dan nu een zin die je niet snel verwacht: van deze drie staat alleen Hazes niet op de keuzelijst.quote:Op maandag 23 september 2024 08:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ride like the wind is al eens genoemd, maar zullen P. Machinery en Wat is dan liefde nog reclamebonussen krijgen en de lijst halen?
Er is weer genoeg aandacht mbt zijn 20 jarig hemelen, het zou me niets verbazen als ie er in december wel in staat.quote:Op maandag 23 september 2024 09:04 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
En dan nu een zin die je niet snel verwacht: van deze drie staat alleen Hazes niet op de keuzelijst.
Een bubbling under bonus zou kunnen. James Blunt lijkt me via de reclamebonus ook verzekerd van een extra jaar in de lijstquote:Op maandag 23 september 2024 08:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ride like the wind is al eens genoemd, maar zullen P. Machinery en Wat is dan liefde nog reclamebonussen krijgen en de lijst halen?
Er zijn er ook een paar gedraaid dit jaar die in 2023 niet op de keuzelijst stonden, het kan best zijn dat deze erbij zat, dat weet ik niet uit mij hoofd.quote:Op maandag 23 september 2024 09:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Er is weer genoeg aandacht mbt zijn 20 jarig hemelen, het zou me niets verbazen als ie er in december wel in staat.
Daarbij moet ik altijd denken aan die vreselijke Edwin Eversquote:Op maandag 23 september 2024 13:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
De enige van Hazes die er wmb nieuw in zou mogen komen is Poei
Het is voor mij veruit het minste decennium qua muziek.quote:Op dinsdag 24 september 2024 19:59 schreef Tussle266 het volgende:
Ik zat de 90’s opties vandaag eens te bekijken. Het is wel het ultieme hate it or love it decennium. Hate it or love it zelf daarentegen komt uit midden zeroes, dus daar heb je ook niks aan.
Als iemand die uit 1981 komt, zeg ik.. “de jaren ‘90 waren muzikaal grotendeels troep, maar het was wel ONZE troep”quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het is voor mij veruit het minste decennium qua muziek.
'40s waren wel slechter hoorquote:Op dinsdag 24 september 2024 20:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het is voor mij veruit het minste decennium qua muziek.
Mwah oprecht leuker denk ik dan de 90squote:Op dinsdag 24 september 2024 21:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
'40s waren wel slechter hoor
Het is voor mij dus heel erg 50/50. Wat slecht was, was ook echt heel slecht, maar de dingen die ik toen goed vond ben ik niet minder gaan vinden.quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mwah oprecht leuker denk ik dan de 90s
Nog drie maandenquote:Op donderdag 26 september 2024 12:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De donkere dagen voor kerst zijn al wel een beetje begonnen, he?
Morgen kan je losgaan op een stemformulier, dus dan hoeft alleen de fruitsalade nog maar gemaakt te worden voor dat echte kerstgevoel.quote:Op donderdag 26 september 2024 12:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De donkere dagen voor kerst zijn al wel een beetje begonnen, he?
Vorig jaar was ie ook al daarvoor hoor!quote:Op donderdag 26 september 2024 17:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Laten we op zijn minst wachten tot de wintertijd ingaat
Ok..na de 90s week dan? Daar hebben we meestal toch een apart topic voor. En anders lijkt het nog zo lang..quote:Op donderdag 26 september 2024 17:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vorig jaar was ie ook al daarvoor hoor!
We hebben t nu al over niks anders hier: Dquote:Op donderdag 26 september 2024 17:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ok..na de 90s week dan? Daar hebben we meestal toch een apart topic voor. En anders lijkt het nog zo lang..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |