Blijf je nog wel in dat vakantiehuis? Zo dat niet accepteren dat het er zo onhygiënisch is.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 09:50 schreef Marsenal het volgende:
Ik ben een paar weekjes op vakantie, en gisteren was de schoonmaakster er, maar godverdegodver, die heeft de trap niet gestofzuigd zo te zien. In een stoffig webje halverwege de trap wordt momenteel een epische strijd uitgevochten, waarbij er maar één winnaar kan zijn.
[ afbeelding ]
De spin, Quelaag genoemd, probeert de kill te maken, maar de vieze wurm, ik noem hem Centipede Demon, heeft stevige kaken om zich te verdedigen. Wie delft het onderspit?
[poll=7744]
RobGeusedquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:08 schreef stokj het volgende:
[..]
Blijf je nog wel in dat vakantiehuis? Zo dat niet accepteren dat het er zo onhygiënisch is.
De schoonmaakster is een hele liever vrouw maar ze is al voorbij de 60, ik zal het haar niet kwalijk nemen, ik doe vanaf nu de trappen zelf wel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:08 schreef stokj het volgende:
[..]
Blijf je nog wel in dat vakantiehuis? Zo dat niet accepteren dat het er zo onhygiënisch is.
quote:
Niet weten dat Quelaag en centipede fire immunity hebbenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
De enige juiste oplossing.
De meeste gevechten zijn eerder slachtpartijen.quote:
True, en dat allemaal geforceerd opgezet in een studio.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:19 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
De meeste gevechten zijn eerder slachtpartijen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |