Goed boek?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:05 schreef HappyCharly het volgende:
Zin om mijn boek te lezen maar te moe
Morgen dan
owh die skip ik meestal omdat zelfde, maar mss deze even lezen danquote:
Ja zo nog even douchen en dan fris het bed in morgen laatste uitje voor het verhuizen begint.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:06 schreef kree het volgende:
[..]
teveel moeite alweer, ik geloof het wel.
Jullie allemaal weekend ook?
LOL hahahahah gescheiden houden, naja moet je die DTS maar weer open doen lijkt me.... ;')quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:06 schreef kree het volgende:
[..]
owh die skip ik meestal omdat zelfde, maar mss deze even lezen dan![]()
Dikke feli met je nieuwe huis.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja zo nog even douchen en dan fris het bed in morgen laatste uitje voor het verhuizen begint.
Dankjewel ben er blij mee.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dikke feli met je nieuwe huis.![]()
![]()
nee? heb geen idee waar het over gaat? sterker nog ik snap het niet en als niemand het wil vertellen ofzo? naja vind ik het ook wel best?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:17 schreef Sally het volgende:
Hoi
Doei
En weer hetzelfde liedje blijkbaarHet gaat hier gewoon verder
(maar zonder punten
![]()
)
En kree die niets wil terugzoeken (of gewoon even ONZ FB lezen....)
Toedels
Net fles gevuld iddquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:18 schreef Sally het volgende:
P.S. hier altijd een glas water of een flesje water naast het bed. Hoef nooit te zoeken!
Je weet de ONZin Feedback te vinden toch? Staat nota bene sticky.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:19 schreef kree het volgende:
[..]
nee? heb geen idee waar het over gaat? sterker nog ik snap het niet en als niemand het wil vertellen ofzo? naja vind ik het ook wel best?
tuurlijk wel en kan het terugzoeken ook, alleen totaal geen zin in omdat ik er niks mee te maken hadquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Je weet de ONZin Feedback te vinden toch? Staat nota bene sticky.
Ik heb geen zin om terug te lezen, waar gaat dit over?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:17 schreef Sally het volgende:
Hoi
Doei
En weer hetzelfde liedje blijkbaarHet gaat hier gewoon verder
(maar zonder punten
![]()
)
En kree die niets wil terugzoeken (of gewoon even ONZ FB lezen....)
Toedels
Best gezellig clubje zo.quote:
goeie vraag want ik weet het ook niet?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om terug te lezen, waar gaat dit over?
Dat god de aarde in 6 dagen schiep en op de 7de dag een rustdag hadquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 02:24 schreef kree het volgende:
[..]
goeie vraag want ik weet het ook niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |