Zo goed in de tijdrit zag ik niet aankomen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:32 schreef wimderon het volgende:
Fenomeen Lipowitz is weer op de afspraak.
Erg mooi.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:32 schreef wimderon het volgende:
Fenomeen Lipowitz is weer op de afspraak.
Heeft volgens mij een Nederlandse vriendin.quote:
Volta > Vueltaquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Publieke belangstelling valt tegen. De Portugeesjes liggen blijkbaar liever op het strand.
Matige route ook.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Publieke belangstelling valt tegen. De Portugeesjes liggen blijkbaar liever op het strand.
Daar zijn zequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:53 schreef Van_Poppel het volgende:
en Karsten die vertelt dat zijn dochter van 3 een messenset heeft gekregen waarmee ze niet haar polsen door kan snijden 😂quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:54 schreef Pino112 het volgende:
Jeroen eet 'Wap', worst appelmoes en patatten.
Je kan iets heel leuks uittekenen door Lissabon inderdaad. Dit is zo'n beetje de enige manier om het vlak te houden.quote:
Hele leuke stad. Lekker klimaat ook.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog nooit geweest, ben wel benieuwd. Schijnt mooi te zijn.
Kan me vooral nog gesjouw over allerlei heuvels herinneren.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hele leuke stad. Lekker klimaat ook.
En Pasteis de Belem
Ondertussen verliest kopman Steven hier al bijna anderhalve minuut.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
12km langs de kust is idd veel te makkelijk. Hier was meer uit te halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |