Zo goed in de tijdrit zag ik niet aankomen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:32 schreef wimderon het volgende:
Fenomeen Lipowitz is weer op de afspraak.
Erg mooi.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:32 schreef wimderon het volgende:
Fenomeen Lipowitz is weer op de afspraak.
Heeft volgens mij een Nederlandse vriendin.quote:
Volta > Vueltaquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Publieke belangstelling valt tegen. De Portugeesjes liggen blijkbaar liever op het strand.
Matige route ook.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Publieke belangstelling valt tegen. De Portugeesjes liggen blijkbaar liever op het strand.
Daar zijn zequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:53 schreef Van_Poppel het volgende:
en Karsten die vertelt dat zijn dochter van 3 een messenset heeft gekregen waarmee ze niet haar polsen door kan snijden 😂quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:54 schreef Pino112 het volgende:
Jeroen eet 'Wap', worst appelmoes en patatten.
Je kan iets heel leuks uittekenen door Lissabon inderdaad. Dit is zo'n beetje de enige manier om het vlak te houden.quote:
Hele leuke stad. Lekker klimaat ook.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog nooit geweest, ben wel benieuwd. Schijnt mooi te zijn.
Kan me vooral nog gesjouw over allerlei heuvels herinneren.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hele leuke stad. Lekker klimaat ook.
En Pasteis de Belem
Ondertussen verliest kopman Steven hier al bijna anderhalve minuut.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
12km langs de kust is idd veel te makkelijk. Hier was meer uit te halen.
Klopt, wel met prima uitzichtspunten. Op een gegeven moment kwamen we bij zo'n uitzichtspunt ineens in de tuin van een kunstenaarscollectief terecht waar je cocktails voor een paar euro kon krijgen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan me vooral nog gesjouw over allerlei heuvels herinneren.
Daar had Thymen een mooie verklaring voor.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:23 schreef wimderon het volgende:
Arensman moet nu alles zetten op het feit dat hij níet 5 kilo moet aankomen deze ronde.
Is er een oorzaak gevonden?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar had Thymen een mooie verklaring voor.
Gaat de regie hem langer dan 30 seconden in beeld brengen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik schuif langzaam richting het puntje van de stoel. Joshie T gaat hier eens huishouden.
Dat is al gelukt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 19:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gaat de regie hem langer dan 30 seconden in beeld brengen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |