SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeg maar Janquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
Hoe heette die Gast ookalweer?![]()
[ afbeelding ]
Hij met haar maar volgens mij hoeft dat van haar niet zo, ze ziet meer in Died en idd de uitnodiging voor de jaccuzi is er al.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
Woww.. wtf? Britt met Floortje geilen nu al? heb ik een week gemist ofzo?![]()
[ afbeelding ]
Haar introductie verhaaltje was inderdaad op Diedertje gaan.. maar ja ze veranderen zo maar per dag.. en ik begreep van Brit dat het niet veel uitmaakt wie er mee thuis komtquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij met haar maar volgens mij hoeft dat van haar niet zo, ze ziet meer in Died en idd de uitnodiging voor de jaccuzi is er al.
Denk dat ze wat snelheid betreft de strijd aangaat met Bradley; die zat nog voor ie z'n koffer uitgepakt had bij Rick achter in z'n eh.. nekquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert.. jup Britt geilt Diedertje aan boord, zo'n snelle chick hebben we nog niet gehad![]()
[ afbeelding ]
Nou ja, Ro&Max zijn wel een goeie tweede, maar Britt is duidelijk aangenomen vanwege haar bijzondere "talent" ( zo snel mogelijk een gozer paaien..quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat ze wat snelheid betreft de strijd aangaat met Bradley; die zat nog voor ie z'n koffer uitgepakt had bij Rick achter in z'n eh.. nek
Dat alleen al is 250 punten voor onsquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:53 schreef MacDeMarco het volgende:
Gieren dus 0 punten, tenzij Jason ook een blackout krijgt.
In ieder geval geen gierengekrijs.
Wel jammer dat het laatste gedeelte van een spel weer als cliffhanger wordt gebruikt.
Waarom hebben ze dat Floris laten doen? Britt had dit beter gedaan!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:53 schreef MacDeMarco het volgende:
Gieren dus 0 punten, tenzij Jason ook een blackout krijgt.
In ieder geval geen gierengekrijs.
Wel jammer dat het laatste gedeelte van een spel weer als cliffhanger wordt gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |