SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeg maar Janquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
Hoe heette die Gast ookalweer?![]()
[ afbeelding ]
Hij met haar maar volgens mij hoeft dat van haar niet zo, ze ziet meer in Died en idd de uitnodiging voor de jaccuzi is er al.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
Woww.. wtf? Britt met Floortje geilen nu al? heb ik een week gemist ofzo?![]()
[ afbeelding ]
Haar introductie verhaaltje was inderdaad op Diedertje gaan.. maar ja ze veranderen zo maar per dag.. en ik begreep van Brit dat het niet veel uitmaakt wie er mee thuis komtquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij met haar maar volgens mij hoeft dat van haar niet zo, ze ziet meer in Died en idd de uitnodiging voor de jaccuzi is er al.
Denk dat ze wat snelheid betreft de strijd aangaat met Bradley; die zat nog voor ie z'n koffer uitgepakt had bij Rick achter in z'n eh.. nekquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert.. jup Britt geilt Diedertje aan boord, zo'n snelle chick hebben we nog niet gehad![]()
[ afbeelding ]
Nou ja, Ro&Max zijn wel een goeie tweede, maar Britt is duidelijk aangenomen vanwege haar bijzondere "talent" ( zo snel mogelijk een gozer paaien..quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat ze wat snelheid betreft de strijd aangaat met Bradley; die zat nog voor ie z'n koffer uitgepakt had bij Rick achter in z'n eh.. nek
Dat alleen al is 250 punten voor onsquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:53 schreef MacDeMarco het volgende:
Gieren dus 0 punten, tenzij Jason ook een blackout krijgt.
In ieder geval geen gierengekrijs.
Wel jammer dat het laatste gedeelte van een spel weer als cliffhanger wordt gebruikt.
Waarom hebben ze dat Floris laten doen? Britt had dit beter gedaan!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 23:53 schreef MacDeMarco het volgende:
Gieren dus 0 punten, tenzij Jason ook een blackout krijgt.
In ieder geval geen gierengekrijs.
Wel jammer dat het laatste gedeelte van een spel weer als cliffhanger wordt gebruikt.
Achjee, die jongen had gewoon even "pincode bij de kassa vergeten" momentjequote:Op zaterdag 17 augustus 2024 04:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dat Floris laten doen? Britt had dit beter gedaan!
Helaas feit, bij het laatste bezoek van haar was dat overduidelijk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:05 schreef Vriezer. het volgende:
Die Sam komt volgens mij echt uit zo'n tokkiefamilie.. Mijn hemel zeg.
Toch heeft ze een 'apart' hoofdje.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:08 schreef 5thencounter het volgende:
Er lijkt ook wel interesse uit onverwachte hoek.. voor kleine maar goedgevulde Celientje![]()
[ afbeelding ]
Jah.. ze heeft "de leeftijd" het is geen meisje meerquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Toch heeft ze een 'apart' hoofdje.
Achja, waarom zijn de bananen krom, en waarom kan Wili E Coyote steeds doodvallen en in een volgend filmpje weet op jacht.. Conversatie om te converseren, gaat wel over als Celientje er wat langer zitquote:Op maandag 19 augustus 2024 13:29 schreef FreshFruit het volgende:
Slimme dame die Celine.
https://lovereality.nl/ce(...)PWZvhdjnjoSBZelSZVIQ
zo herkenbaar totale black out (zou er zelf ook één hebben)quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Achjee, die jongen had gewoon even "pincode bij de kassa vergeten" momentje
[ afbeelding ]
Ik kan daar echt niet om mee janken. Ze kiest er zelf voor om daar te zitten en niet bij haar vader te zijn.quote:
Ze rekken dat Pappa van Bo gaat sterven wel flink uit..ze kan nog elke dag vertrekkenquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:48 schreef Dotteke het volgende:
Hoe ka iemand daar zitten als je weet dat je vader gaat sterven? En hoezo op maandag de 25ste over twee weken?
De 25ste is op een zondag. Lopen ze een week achter met de opnamens of zo?
Ik ben het met je eens dat er een draadje los zit als je in die situatie in De Loods gaat zitten. Alleen ik pik iets te snel emoties op. Terecht of niet (ik jank zo vaak, daar valt geen touw aan vast te knopen)quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan daar echt niet om mee janken. Ze kiest er zelf voor om daar te zitten en niet bij haar vader te zijn.
Herkenbaar.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat er een draadje los zit als je in die situatie in De Loods gaat zitten. Alleen ik pik iets te snel emoties op. Terecht of niet (ik jank zo vaak, daar valt geen touw aan vast te knopen)
Ik vond het al vreemd dat ik die scene niet vinden kon..loopt dat kijk vooruit op zaken?quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:29 schreef FreshFruit het volgende:
Slimme dame die Celine.
https://lovereality.nl/ce(...)PWZvhdjnjoSBZelSZVIQ
Dat dusquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:55 schreef Chanel5 het volgende:
Tuurlijk zeg ik ook, mens was thuisgebleven maar de situ op zich doet mij wel wat.
r ze lopen wel een week achter. Aanstaande zondag is het al de 25ste. Niet over twee wekenquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze rekken dat Pappa van Bo gaat sterven wel flink uit..ze kan nog elke dag vertrekken
Ja zal vast de enige niet zijn. En is ook niet erg.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat er een draadje los zit als je in die situatie in De Loods gaat zitten. Alleen ik pik iets te snel emoties op. Terecht of niet (ik jank zo vaak, daar valt geen touw aan vast te knopen)
Nou ja, het in elke rls verplicht aanwig moeten zijnde Gluipkutje.. hier is Brittje, de uitspeelkutquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:36 schreef spapaars het volgende:
Er even snel naar gekeken, en ik heb er nog geen potentiële Oscar-winnaar ontdekt.
Wat een komedie weer.
Prima samenvattingquote:Op maandag 19 augustus 2024 21:37 schreef freaky40 het volgende:
Nou, ik denk dat Bo wel zal vertrekken voor de 25ste wat a.s. zondag is en geen maandag, zal door de emoties wel verkeerd gezegd zijn.
Het Fleuris/Britt/Diederik verhaallijntje is flink in gezet nu het tussen Fatima en Beau niet wil lukken tot overmaat van ramp van de FEBO. Dan dit maar. Kneusje Floris die met een lapdance Britt probeert te verleiden met als afleidingsmanoeuvre als act voor de Bonte Avond. Wat een gast. En daarna stik jaloers dat Diederik met Britt in bad zit, echt kleuterschool liefdesperikelen. Hij is ook nog wat kinds, de kleine Fleuris.
En Jason die op zijn beurt ook weer jaloers is naar Diederik want die krijgt wat hij wil met Britt en hij niet met Fatima, nou topshowtje weer heurr, FEBO?!Oja, ik mag Diederik wel. Maakt TV dat het een aard heeft, hou ik van #teamDiederik. Zeker hoe hij Jason van repliek gaf na de faal opdracht.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:19 schreef Vriezer. het volgende:
Arrogant pisventje die Diederik. Valt me sowieso wel op dat hij en Robert die Jason lopen te pesten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt me wel iets voor hem dat het tot dit programma nooit is opgevallen.
Je kan toch ook terugkijken via je tv providor?quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:25 schreef MacDeMarco het volgende:
Hier maar teruggelezen, want ze zijn weer vergeten de aflevering op kijk te zetten. Dit is volgens mij het eerste programma waar dit zo vaak gebeurt.
Eens. Ik vond dat hij wel een punt had over dat Jason hem van dat trapje af trok. Het spelletje was duidelijk voorbij, stop dan. Maar hoelang hij erover door bleef zeiken, slaat nergens op!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:39 schreef Cirilico het volgende:
Oh wauw. Die laatste uitbrander van Diederik. Wtf is zijn probleem? Zoveel woede en agressie. Met zijn "houd je bek".Die man helpt ooit nog iemand om zeep joh.
Staat er nu op @Souryquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:25 schreef Soury het volgende:
$%^#@@@!!!!!!!!!!! Staat weer eens niet op kijk
Ja echt laat, ik heb ziggo en kwam erachter dat ik via ziggo go ook kan kijken maar de reclames zijn 2x zo langquote:
Er zitten er wel meer, Sam voldoet niet meer, alleen maar paranoia skreewe, dus de Sam II, Britt erin gepleurt die wel weet hoe de geile hazen lopen moetenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:55 schreef freaky40 het volgende:
Diederik moest gewoon TV gaan maken van de FEBO, en doet dat met verve. Nieuw potentieel reality TV talentje van de FEBO. De Gouden Loods krijgt zijn beslag...
Ik vind die Britt een beetje een gedrocht. Dat knuffel opeisen is ook wel wat, rot op met je knuffelsquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er zitten er wel meer, Sam voldoet niet meer, alleen maar paranoia skreewe, dus de Sam II, Britt erin gepleurt die wel weet hoe de geile hazen lopen moeten
Zoals ze al zei bij haar intro, Nooit zonder jochie naar huis, dat is haar script.. ze heeft er al 2 te pakken met haar gluipkutjes act, misschien pakt ze Jason er ook nog bij een een shot naar Max als ze durftquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind die Britt een beetje een gedrocht. Dat knuffel opeisen is ook wel wat, rot op met je knuffels![]()
Bo moet opzouten of stoppen met janken dat gezeik, ze wist het van te voren nee ik ga lekker met een spelshow meedoen, dom wijf.
Mmm zal wel, ik vind er niks aantrekkelijks met haar korte pootjes en gedrongen hoofd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zoals ze al zei bij haar intro, Nooit zonder jochie naar huis, dat is haar script.. ze heeft er al 2 te pakken met haar gluipkutjes act, misschien pakt ze Jason er ook nog bij een een shot naar Max als ze durftEen goeie HuisHoer is nooit weg in een rls
![]()
En Bo mag oprotten naar haar Papa, dit soort emo tv is wel uitgemolken inmiddels
"Honger maakt rauwe bonen zoet.."quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Mmm zal wel, ik vind er niks aantrekkelijks met haar korte pootjes en gedrongen hoofd.
Ik denk dat hij gewoon niet spoort.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:55 schreef freaky40 het volgende:
Diederik moest gewoon TV gaan maken van de FEBO, en doet dat met verve. Nieuw potentieel reality TV talentje van de FEBO. De Gouden Loods krijgt zijn beslag...
Wel,netjes dat diederik ook inzag dat hij verkeerd bezig was.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:35 schreef 5thencounter het volgende:
Relletje Diedertje&Jason bijgelegd.. Next!
Ja ze zegt dat ze "aangekomen is" Bruce ze zegt ja, je hebt een dikke buik gekregen , niet handig ook ais het waarquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:41 schreef Chanel5 het volgende:
Wat is die Fatima een enorme zeikerd zeg.
en dan over de pis dat hij dat zegt, hoe durft iequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja ze zegt dat ze "aangekomen is" Bruce ze zegt ja, je hebt een dikke buik gekregen , niet handig ook ais het waar
quote:
Moet je dat elke keer roepenquote:
En de rest van de dames vinden het ook niet kunnen, wat een doos die Fatima.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
NEE hij heeft niet gezegd dat ze dik is, dat mens gaat vaker met de waarheid op de loop de maf k..
wat een onmogelijk mens
Zelf zeggen dat je dikker bent geworden, een dikke buik hebt en als een ander dit min of meer bevestigd breekt de pleuris uit.
Zorgvuldig inelkaar gezette compimentenvisserij backfirerd als een malle.. en gelijk heeft Bruce.. Faat is een vervelend opstandig wijf die dikker is gewordenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:31 schreef Montagui het volgende:
Bruce is in de val getrapt, door het dik zijn min of meer te beamen.
Nooit doen! Zeker niet bij een drama-queen.
Ja, een echte MooiBoy, maar als er een kreukeltje in komt een heel naar ventjequote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:27 schreef woxxel2 het volgende:
Diederik heeft wel iets spannends vind ik.
Dit. Maar dan had ze geen reden om zo intens hard te huilen, waarmee haar de finale zou worden gegund. Waarom anders ga je 2 maanden voor je vaders euthanasie de loods in?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 03:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bo heeft i.m.o. de juiste beslissing genomen en is naar huis gegaan, alhoewel ze er nooit had moeten gaan zitten. Ze had zich beter na het overlijden van haar vader op kunnen geven.
Hij mag nog wel even blijven, ben benieuwd hoe dat verder gaatquote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja, een echte MooiBoy, maar als er een kreukeltje in komt een heel naar ventje
Olivier en Wesley bij het kneden van deeg was droog, maar verder inderdaad niet echt humorisch volk daar in de loods.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 03:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bo heeft i.m.o. de juiste beslissing genomen en is naar huis gegaan, alhoewel ze er nooit had moeten gaan zitten. Ze had zich beter na het overlijden van haar vader op kunnen geven.
Ik vind de meeste bewoners maar saai en ik mis een dosis humor, zoals ik dat had met Jeff in EJVJL, dat je soms zat te gieren. Ik heb nog weinig kunnen lachen om de BG. Mssn om Serena, die doodnuchter zegt een leuk feestje te hebben gehad, maar geen benul meer heeft dat iedereen boos op haar was, vanwege haar alcohol gebruik etc. Wie vind ik leuk van der BG? Niemand
SPOILER: Deeg kneden met Olivier en WesleyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Dat liedje kon iedereen ook mee zingen maar je weet helemaal niet hoe dat tot stand is gekomen. Door het ontbreken van die content in de uitzending om de eenvoudige redenen dat er geen streams zijn. En dat is zeer kwalijk, je mist zoveel dingen die de verhaallijnen gewoon beter op elkaar aan zouden kunnen laten sluiten door geen streams te brengen! Hopelijk gaan ze dit heroverwegen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:26 schreef KinKiJan het volgende:
Die datum van Bo's vader's dood stond voor haar deelname nog helemaal niet vast, die man was al 25 jaar ziek en hij zat in een euthanasie traject zei ze. Zo'n traject kan of tijden duren, of ineens heel snel gaan weet ik uit ervaring. De datum kreeg ze pas bij het bezoek van haar moeder te horen, dat geeft dan ineens een definitief eindpunt aan iets wat al zo lang gaande is. Dit was vorig jaar bij Kim D. ook het geval, zij wist ook dat haar vader doodziek was toen ze de loods inging. Zo'n datum, komt dan ineens toch even hard aan.
Vind de productie die dit zo uitmelkt vervelender eigenlijk. Kennelijk was Bo daar geliefd en had ze zelfs een eigen liedje. Had liever gezien hoe zoiets dan tot stand kwam dan daar nu achter te komen bij iets wat ze ook uit respect wel wat vlotter voorbij hadden kunnen laten gaan wat mij betreft.
Dat verontwaardigde van Faat is een slap verdedigingsmiddel..ze gaat 'm gelijk overal zwart maken.. Maar Bruce moet nix van Faat hebben, dus kan ook mooi al die "waarheden" droppen wat 'ie wil..quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:03 schreef MacDeMarco het volgende:
Medelijden met Bruce die gewoon een feitelijke constatering doet zonder verdere bedoeling en dan dagenlang dat gezever van Fatima moet aanhoren omdat zij het als belediging opvat en ook nog eens zijn woorden zit te verdraaien.
Oh.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:26 schreef KinKiJan het volgende:
Kennelijk was Bo daar geliefd en had ze zelfs een eigen liedje.
Ja, daar verbaasde ik me ook over. Ineens moest die gitaar worden gehaald toen ze afscheid van haar namen en begon iedereen een op haar gebaseerd liedje mee te zingen. Eh .. Que?!quote:
Ik snap die verheerlijking niet echt... Bo was een vervelend saaie nixnutkut daar, dat ze nu weg is een verbetering voor haar Team.. Febo moet toch nog wekenlang die ontbrekende deelnemer compenseren in de resterende spelletjesquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, daar verbaasde ik me ook over. Ineens moest die gitaar worden gehaald toen ze afscheid van haar namen en begon iedereen een op haar gebaseerd liedje mee te zingen. Eh .. Que?!
Dat is wel zo'n beetje hoe ze haar neergezet hebben inderdaad, maar blijkbaar lag het toch wat anders, maar omdat wij diverse 'gaten-in-de-sokken-gates' en LLDL taferelen voorgeschoteld krijgen, blijven bepaalde kanten van deelnemers gewoon onbekend voor ons. Dat blijkt uit haar verders veel te lang gerekte afscheid.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik snap die verheerlijking niet echt... Bo was een vervelend saaie nixnutkut daar, dat ze nu weg is een verbetering voor haar Team.. Febo moet toch nog wekenlang die ontbrekende deelnemer compenseren in de resterende spelletjes![]()
En persoonlijk vind ik dat "vrijwillige Wegwezers" ongeacht hoe erg die Emo-shit thuis ook is.. gelijk 24 uur later aangevuld moet worden in het Team waar er een ontbreekt
Zelf niet gekeken, maar ben wel benieuwd wie die oud-deelnemer dan is. Bo die dat niet chic vindt, vind ik dan wel weer humorquote:Max had al een relatie
Nick ging voor zijn Macdate langs bij Chelsea en Bo. Hij vertelt: “Wist je dat Max al met een chickie ging voor hij het programma inging? Ik ga geen namen noemen, maar hij ging met een oud-kandidaat van De Bondgenoten.” Bo heeft het nieuws ook gehoord. Nick: “En vervolgens gaat hij nu met Rowena.” Volgens Chelsea wordt dat drama als ze eruit komen. Bo vindt het niet chic.
Gelukkig zetten ze daar elke een/twee weken een setje voor saai en nixnutterig.. afgelopen week niets van Klef&Bef , OuweRel LuLRobert en SamdeSkreeuwkut bijv.. we krijgen wekelijks een "FavorieteRel" voorgeschoteld.. deze week Diedertje&Jason geweest, en maar weer de Faat&Bruce .. wie volgende week?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is wel zo'n beetje hoe ze haar neergezet hebben inderdaad, maar blijkbaar lag het toch wat anders, maar omdat wij diverse 'gaten-in-de-sokken-gates' en LLDL taferelen voorgeschoteld krijgen, blijven bepaalde kanten van deelnemers gewoon onbekend voor ons. Dat blijkt uit haar verders veel te lang gerekte afscheid.
Oh god. Wat is er nu weer met die kerel?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:25 schreef Giggio het volgende:
Artikel over Bradley hier al langs gekomen?
Rowena is een vals stuk vreten wat dat betreft. Gister zei ze toch ook dat Britt moest oppassen omdat het alleen om de sex zou gaan. Ze flikte iets bij Chelsea toch ook, was een grapje jajaquote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
In de herhaling.. Ro tegen Britt over niet te snel blootgeven...![]()
Wie lag er al snel in bed met Max?
jA ECHT ...quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
Pfff..... Relkut.. alleen omdat ze zelf gezegd heeft dat ze dikker is geworden![]()
[ afbeelding ]
En z'n oorbelletje.. maar zat wel bij 'm.. en geen andere kandidaten beschikbaarquote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:58 schreef KinKiJan het volgende:
Celine slaat de spijker wel op de kop over Beau met z'n badjasje en z'n zwaardje
Haha yup, hoor 'm nog zeggen dat ze allemaal wel kan hebben met uitdagingenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
Geldspelletje
Appie haakt af.. de KennisKanjer van nix
Nóg korter? We zien nu al minder dan 35min echte content.. continue herhalingen, 2x reclame van 8min en vooruitblikken .. hoe kort moet het nog worden?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:06 schreef KinKiJan het volgende:
Als dit zo doorgaat worden die afleveringen volgende week niet alleen korter omdat het echte LLDL weer van start gaat....
ze beginnen al met de herhaling van de herhaling van gisteren somsquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nóg korter? We zien nu al minder dan 35min echte content.. continue herhalingen, 2x reclame van 8min en vooruitblikken .. hoe kort moet het nog worden?
Staat van ~19:30 tot ~20:30 in de gids, met 2 reclameblokken.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nóg korter? We zien nu al minder dan 35min echte content.. continue herhalingen, 2x reclame van 8min en vooruitblikken .. hoe kort moet het nog worden?
Ik begin Jason wel een beetje te waarderen. Ik denk dat hij oprecht van slag was vanwege het mes in zijn rug van Fatima. Hij begint eindelijk in te zien wat een naar doortrapt schreeuw mokkel het is.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:39 schreef woxxel2 het volgende:
Jason is idd vergelijkbaar met casper
Ik kan er ook wel om lachen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:46 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind het wel mooi leedvermaak dat hij op zijn nummer gezet wordt door Diederik en Robert telkens.
Quagmire bedoel je?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:37 schreef Pindakaastostie het volgende:
Zoals ik laatst al zei Jason is een Quagsire. Is niks en zal ook niks worden.
Als ze nu al vraagt wat Max van vreemdgaan vindt en er vervolgend een mega punt van gaat spinnen, klopt er al iets niet tussen de oortjes van Roquote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:54 schreef wolffie het volgende:
En Ro zegt al wat niet mag, verschrikkelijk. Als je eisen gaat stellen in een relatie dan gaat het altijd mis.
Vroeg mij eerder af of hij nog uit de kast zou komen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
Keek iedereen, ja iedereen keek![]()
[ afbeelding ]
Het geldt voor beide, Het bezit van de zaak is het einde van het vermaak , ze zijn beide arrogantjes die niets met elkaar hebben, alleen snel scoren voor tvquote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vroeg mij eerder af of hij nog uit de kast zou komen.
Ik wacht met spenning op het moment dat Celientje gaat denken.. "Ik wil ook wel wat..quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:16 schreef Dotteke het volgende:
Die celine is 34. Ik vind haar een beetje vreemd. Kinderlijk is misschien een beter woord.
Ja vreselijk. Krijg Mel-flashbacks die ook meteen begon te eisen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
Het realtiegezeik begint al snel... Diedert geeft nu al te weinig aandacht.. Briitje speelt het gekwetste meisje.. de afleveringen LoodsGTST worden er snel doorheen gemept door de amateur acteurtjes
Hoe hij op bed zat en naar Diederik keek. Het leek lieflijk misplaatst te zijn, als hij enige kans niet zou aangaan.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:36 schreef wolffie het volgende:
Jason is een gevoelige jongen. Geen verkeerde jongen. Diederick kan zelf weinig hebben, alleen Britt kan hem ontdooien😋
Ik denk ook dat naarmate de relatie tussen Diederik en Britt vordert er weer Melanie situaties gaan ontstaan vanwege goedenmorgen-gate. Britt lijkt mij echt zo'n controlerend type. ''Ik stond 1 meter verder maar je gaf mij geen knuffel!!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja vreselijk. Krijg Mel-flashbacks die ook meteen begon te eisen.
Van mij hoeft dit soort shit niet. Even prima, maar zodra er een nieuwe cyclus met jonge mensen begint kun je er gif opnemen dat je dit soort gezever steeds voorgeschoteld gaat krijgen. Et voila, daar heb je het weer. Dit keer met een extra laag genaamd jaloerse-Floris erbij..
Jason is bi?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:26 schreef TowtjeMar het volgende:
Hoe hij op bed zat en naar Diederik keek. Het leek lieflijk misplaatst te zijn, als hij enige kans niet zou aangaan.
Met al dat geplaag kan ik me voorstellen dat hij zich niet veilig genoeg voelt om óók nog voor bi uit te komen
Ik zou eerder denken dat hij open staat voor de ervaringen, maar deze niet openlijk ten koste wilt laten gaan van zijn lange termijn toekomst. Lijkt me niet gek dat het daarvoor toch de roze kant op gaat en hij dan er het lef voor heeft, omdat het zo oprecht voelt.quote:
No way. Die had echt issues. Doet me er wel aan denken dat die eerste groep wel echt een stuk volwassener en empathischer was. Als je ziet hoe er nu met Jason wordt omgegaan, maar hoeveel geduld er was met Casper.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:39 schreef woxxel2 het volgende:
Jason is idd vergelijkbaar met casper
Neeee laat je niet meesleuren.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 02:49 schreef Cirilico het volgende:
Nog even over eergisteren want ik ben nog niet helemaal bij.
Ik ging stuk om Jason die gewoon keihard zit te spiegelen richting Diederik. "Dit ben ik niet van je gewend dat je zo down bent en bla bla". En dan die genietende grijns erbij. Mijn gunst. En Diederik heeft niet door hoe zijn eigen woorden bijna letterlijk herhaald worden.![]()
Over Diederik gesproken, die relatie tussen hem en Britt is echt dikke bullshit. Iedereen met ogen kan zien dat er nul-komma-nul chemie is tussen die twee. Nog geen vonkje. Geen liefde, geen passie, geen emotie, geen gevoel. Helemaal niks. Ja, stoïcijnse woorden van zogenaamde liefde naar elkaar toe. Dikke fluit.Leuk dat ze dat allemaal benoemen en uitspreken, maar ze tonen het totaal niet. Ga iemand anders voor de gek houden joh.
![]()
En los daarvan, voor zover we Diederik inmiddels kennen past Britt totáál niet bij hem. En dit gedrag van hem ook niet, overigens.
Ik vond die opmerkingen hier over gescripte scènes altijd een beetje overdreven, maar nu ik dit zo zie, denk ik dat er toch aardig wat bekokstoofd wordt achter de schermen. Ik zou er bijna van stoppen met kijken.
Welnee floris eerderquote:
quote:
Ik weet niet waar jij die chemie ziet. In een hottub zitten toont dat niet aan iig.quote:Ik zie oprecht wel chemie. De andere bewoners zeiden dat ze tot 3 uur snachts in een hottub hadden lopen kletsen. Dat lukt niet als het compleet gescript is hoor. Het is juist denk ik zo n instant klik wat je soms hebt tussen mensen.
Die jaloerse Flo vind ik wel grappig, maar dat geëis van Brittje kreeg ik inderdaad ook Melanie flashbacks van. Vreselijk. Dat hebben we toen 4 of 5 maanden moeten aanzien. Niet weer, please.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja vreselijk. Krijg Mel-flashbacks die ook meteen begon te eisen.
Van mij hoeft dit soort shit niet. Even prima, maar zodra er een nieuwe cyclus met jonge mensen begint kun je er gif opnemen dat je dit soort gezever steeds voorgeschoteld gaat krijgen. Et voila, daar heb je het weer. Dit keer met een extra laag genaamd jaloerse-Floris erbij..
Ze zeggen het dus ik hoor het , maar ik zie het absoluut niet tussen hunquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:54 schreef wolffie het volgende:
[..]
Welnee floris eerder
En niet alles is script mensen.
Je ziet dat er echt wat is tussen Died en Britt
Precies, Diedert is een goed getrainde MooiBoy die snoeverig doet over zijn veroveringstalent en Brittje is het type Als je neuke wil moet je er wat voor over hebben.. en beide weten precies wat ze aan het doen zijn, elkaars vliegen afvangen en verder helemaal nixquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:59 schreef Cirilico het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet waar jij die chemie ziet. In een hottub zitten toont dat niet aan iig.![]()
Chemie moet je zien, voelen, horen in de toon. En tot dusver gebeurt er niks. Dingen beschrijven en benoemen (zonder enig gevoel) volstaat niet.
Ze heeft door dat je in no-time ook zonder punten kan zitten en weken aan de havermout moet , dus áls er te vreten is.. gelijk bufferenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:01 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik vermoed dat Fatima gewoon een heel ongezonde relatie met eten heeft. Eerder gaf ze al aan dat ze vroeger erg gepest is omdat ze heel dun was? En wellicht heeft ze niet altijd toegang gehad tot veel eten....ze lijkt te pakken wat ze pakken kan of is aan het emotie-eten?
Ja, dat klinkt wel aannemelijkquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:01 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik vermoed dat Fatima gewoon een heel ongezonde relatie met eten heeft. Eerder gaf ze al aan dat ze vroeger erg gepest is omdat ze heel dun was? En wellicht heeft ze niet altijd toegang gehad tot veel eten....ze lijkt te pakken wat ze pakken kan of is aan het emotie-eten?
Die duw-truc heeft de dirigent van mijn ex-koor ook vaak gebruikt bij verlegen koorledenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
Dauwe In the Dark.. Meer Dauwe Brtittt![]()
En extit met die BS coach Fabiejenn![]()
[ afbeelding ]
Dit volk leer je nix..en zeker niet in een paar uurquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die duw-truc heeft de dirigent van mijn ex-koor ook vaak gebruikt bij verlegen koorleden
maar tja... met zo'n kort lesje leer je echt niet veel/genoeg
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
Brittje weet gewoon nix
Gefeliciteerd Diedert.. dat wordt geen neukie ..
[ afbeelding ]
de eindstand
[ afbeelding ]
Dus jij kan met iemand die je net hebt ontmoet nachtenlang kletsen zonder dat er chemie is tussen jou en die persoon? Ik niet in ieder geval. Daarnaast zie ik ook wel hoe ze naar elkaar kijken, ze vinden elkaar op zn minst wel aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:59 schreef Cirilico het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet waar jij die chemie ziet. In een hottub zitten toont dat niet aan iig.![]()
Chemie moet je zien, voelen, horen in de toon. En tot dusver gebeurt er niks. Dingen beschrijven en benoemen (zonder enig gevoel) volstaat niet.
Misschien betekent dit dat elke vrouw een ongezonde relatie met eten heeft (door deze maatschappij), maar van die opmerkingen van Bruce zou elke vrouw gaan steigeren. Zij zei: ik ben echt aangekomen man, 5 kilo. Eerst zei hij al dat ze nu net zoveel weegt als hem. En verder: Ja ik keek naar je buik en dacht hmmm. Dus dat hij al eerder schijnbaar had gezien dat ze "dik" was geworden. Dat is gewoon kwetsend. Ligt niet aan haar.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:01 schreef SterreKaatje het volgende:
quote:
Dat snap ik,ja en dat is niet leuk voor Fatima, maar ze begint er zelf over, gaat er over door , vervolgens nog meer er over door en dan boos worden als Bruce daar op reageert.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:33 schreef Cosima het volgende:
[..]
Misschien betekent dit dat elke vrouw een ongezonde relatie met eten heeft (door deze maatschappij), maar van die opmerkingen van Bruce zou elke vrouw gaan steigeren. Zij zei: ik ben echt aangekomen man, 5 kilo. Eerst zei hij al dat ze nu net zoveel weegt als hem. En verder: Ja ik keek naar je buik en dacht hmmm. Dus dat hij al eerder schijnbaar had gezien dat ze "dik" was geworden. Dat is gewoon kwetsend. Ligt niet aan haar.
Zij zegt zelf nog dat ze zichzelf wel mooi vindt zoals ze is en dat ze blij is dat ze iets is aangekomen maar dat ze wel wil gaan sporten om niet op de verkeerde plekken aan te komen. Ik vind eigenlijk vooral de reacties van anderen in de loods (en op fok) op haar lichaam ongezond of gewoon kut.
Best wel beetje toxic ook dat ze dit zo expliciet uitzenden, 2 mensen die op een stoeltje iemands eetgedrag en lichaam veroordelen. Bah.
Dan gaat ze schreeuwen en dreigen,heeft geen zin.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:48 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
[..]dank je. Dat is echt gewoon zo, toen ze daar zat boven met Jason en tegen hem zei dat mensen schijnheilig zijn , het 1e wat in mij op kwam was ; karma.
Ze liegt echt alles en verdraait de boel.. en niemand die ook haar eens flink de waarheid vertelt, dat zou echt tijd worden.. Bruce probeert het wel, maar misschien moet ff Chi of een andere vrouw haar ff de waarheid vertellen.
Beau terwijl hij een blinddoek op had waarschijnlijk. Het niet er niet echt netjes uit en is wel heel kort.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:15 schreef FreshFruit het volgende:
Wie heeft dit zo opgeschoren?
[ afbeelding ]
Ik heb niks met Jason, verre van zelfs. Maar hij is wel echt heel vaak het mikpunt van Diederik en Robert. Alles wat hij doet is verkeerd; hoe hij loopt, eet, praat, kijkt en beweegt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:35 schreef 5thencounter het volgende:
Nah het boeit niet echt meer, ver overgeacteerde "liefdesrelaties" knullige pesterijtjes en doorzichtig opgestarte relletjes..
Maar goed.. de Kliphangert voor maandag.. Jason pesten maar weer
[ afbeelding ]
Misschien komt dat nog XDquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:20 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik heb niks met Jason, verre van zelfs. Maar hij is wel echt heel vaak het mikpunt van Diederik en Robert. Alles wat hij doet is verkeerd; hoe hij loopt, eet, praat, kijkt en beweegt.Dat Jason nog niet helemaal is ontploft door dat constante negatieve commentaar is een wonder
Ja, dat kan ik zeker zonder dat er relationele of seksuele chemie is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:19 schreef Cosima het volgende:
[..]
Dus jij kan met iemand die je net hebt ontmoet nachtenlang kletsen zonder dat er chemie is tussen jou en die persoon? Ik niet in ieder geval. Daarnaast zie ik ook wel hoe ze naar elkaar kijken, ze vinden elkaar op zn minst wel aantrekkelijk.
Maar ze is wel continu dwangmatig aan het zoeken naar rellen, er kont zelden iets leuks uit die waffel van Faat, en heeft niets met onzekerheid te maken maar alles met een misplaatst gevoel van " Ik presteer hier nix, dus ik moet snel wat verzinnen voor de TV kijkers, misschien dat ik dan langer mag blijven, ofzo.. "quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 02:53 schreef TowtjeMar het volgende:
Die zoekende, instinctieve ogen van Fatima, maken haar naar mijn beleving best oprecht. Ze heeft het nog niet goed getroffen, maar is bijv. niet gaan huilen als een Wendy in EJVJL toen met Berend. Ze is er heel goed mee omgegaan en tegendeel vond ik uiteindelijk van Jason die leegliep bij die computer. Al dat aanzetten was op die manier nergens voor nodig en ook dat gepraat van hem tijdens het pre-bondje fase. Dat weet zij half nog niet eens, maar het is goed dat ze werkelijk weer kunnen lachen.
Ro begin ik wat beter te waarderen in het programma. Verder vind ik het sneu dat Flo zijn high zo verliest. Zowel hij als ook Britt zijn verdwaald.
Ja dit irriteert mij ook. Ik denk dat haar naïviteit daarin een grote rol speelt. Ze lijkt me absoluut niet dom, maar wel voor onbekende redenen beïnvloedbaar door febo. Ze maken een soort jonge versie van EJVL Moraima. Die kon toevallig ook de zelfde blikken en energie hebben, maar om haar zo steeds op beeld te framen + al dat gezeur met vooral Bruce en Beau, vind ik gewoon misplaatst en aanvallend naar haar eigenwaarde binnen haar deelname. Geen enkele scene kan deze uiteindelijk afbreken, omdat ik blijf vinden dat ze dicht bij haarzelf blijft.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
alles met een misplaatst gevoel van " Ik presteer hier nix, dus ik moet snel wat verzinnen voor de TV kijkers, misschien dat ik dan langer mag blijven, ofzo.. "
Het ging bergafwaards met Faat toen het keihard indaalde dat ze helemaal niet die geweldige onweerstaanbare mooie donkere was toen bleek dat ze Bruce niet om haar vingertje kon winden, streker nog haar volledig links liet liggen en niets moest hebben van haar versierpogingen.. tsja dan maar de pissbitch gaan uithangen.. dat doet ze wel goed trouwens . een Moira, maar die was wel een ouwe seur.. ik denk zelf aaan Natasia uit DGKquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:46 schreef TowtjeMar het volgende:
[..]
Ja dit irriteert mij ook. Ik denk dat haar naïviteit daarin een grote rol speelt. Ze lijkt me absoluut niet dom, maar wel voor onbekende redenen beïnvloedbaar door febo. Ze maken een soort jonge versie van EJVL Moraima. Die kon toevallig ook de zelfde blikken en energie hebben, maar om haar zo steeds op beeld te framen + al dat gezeur met vooral Bruce en Beau, vind ik gewoon misplaatst en aanvallend naar haar eigenwaarde binnen haar deelname. Geen enkele scene kan deze uiteindelijk afbreken, omdat ik blijf vinden dat ze dicht bij haarzelf blijft.
Ik blijf me wel afvragen hoe dat precies gaat. Ik neem het haar niet kwalijk, maar vind het vooral heel stom hoe dik en vaak onrespectvol het er bovenop ligt dat iets gescript of in scene lijkt gezet.
Ze zeiken meteen op hem als hij minder goed presteert tijdens een opdracht, maar iedereen was stil toen Diederik geen ene flikker deed tijdens de laatste verdienopdracht.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:20 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik heb niks met Jason, verre van zelfs. Maar hij is wel echt heel vaak het mikpunt van Diederik en Robert. Alles wat hij doet is verkeerd; hoe hij loopt, eet, praat, kijkt en beweegt.Dat Jason nog niet helemaal is ontploft door dat constante negatieve commentaar is een wonder
Hahaha, het zijn jou woorden!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het ging bergafwaards met Faat toen het keihard indaalde dat ze helemaal niet die geweldige onweerstaanbare mooie donkere was toen bleek dat ze Bruce niet om haar vingertje kon winden, streker nog haar volledig links liet liggen en niets moest hebben van haar versierpogingen.. tsja dan maar de pissbitch gaan uithangen.. dat doet ze wel goed trouwens . een Moira, maar die was wel een ouwe seur.. ik denk zelf aaan Natasia uit DGK
Ik ben het niet met je eens, ik vind Fatima helemaal geen mooie vrouw, niet qua uiterlijk en niet qua karakter. En voor iemand de discriminatie kaart trekt, ik vind Bruce wel een mooie man, maar zijn karakter heb ik ook mijn twijfels over, alhoewel we niet moeten vergeten dat het een spel is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:18 schreef TowtjeMar het volgende:
[..]
Hahaha, het zijn jou woorden!
Iedereen heeft pech met Bruce![]()
Fatima is absoluut een geweldige mooie vrouw. Ik denk dat de meeste kijkers dat wel vaststellen, bij vrouwen bijv. met jaloezie en bij mannen ook wanneer ze persoonlijk maar op 1 type vallen.
Met de jaren valt het me op dat elk land mindere en mooiere mensen heeft. Puur het type gezicht van een Chi of Diederik, kom je in verschillende kleuren ook tegen in bijv. Ghana of Iran.
Als het uiterlijk van Faat al tegen haar werkt, ze is helemaal niet "mooi" dat heeft haar spiegeltje aan de wand haar wijsgemaakt...en daarnaast voortdurend een viswijf gedrag vertoond. dan is het plaatje wel klaarquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:18 schreef TowtjeMar het volgende:
[..]
Hahaha, het zijn jou woorden!
Iedereen heeft pech met Bruce![]()
Fatima is absoluut een geweldige mooie vrouw. Ik denk dat de meeste kijkers dat wel vaststellen, bij vrouwen bijv. met jaloezie en bij mannen ook wanneer ze persoonlijk maar op 1 type vallen.
Met de jaren valt het me op dat elk land mindere en mooiere mensen heeft. Puur het type gezicht van een Chi of Diederik, kom je in verschillende kleuren ook tegen in bijv. Ghana of Iran.
Ik denk toch eerder dat het de febo is die haar tegenwerkt, naast de pech op Jason na.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als het uiterlijk van Faat al tegen haar werkt, ze is helemaal niet "mooi" dat heeft haar spiegeltje aan de wand haar wijsgemaakt...en daarnaast voortdurend een viswijf gedrag vertoond. dan is het plaatje wel klaar
Gelukkig is een kutkarakter, zo die in Faat huis kleurloos, dan hoeft daar geen discussie overquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:09 schreef TowtjeMar het volgende:
[..]
Ik denk toch eerder dat het de febo is die haar tegenwerkt, naast de pech op Jason na.
We hebben maar geen livestreams, dus uiteindelijk blijft het bij framen voor leedvermaak..
Wat triggered je allemaal nou zo om dat te zeggen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gelukkig is een kutkarakter, zo die in Faat huis kleurloos, dan hoeft daar geen discussie over
quote:Op zondag 25 augustus 2024 03:07 schreef KinKiJan het volgende:
Ja sure, 5th is stiekem gewoon Jorrit ofzo
Neuh, maar als er overduidelijk irritante figuren in de Show zitten geef ik die graag de aandacht die ze verdienen.. volgende keer weer een anderquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:27 schreef TowtjeMar het volgende:
[..]
Wat triggered je allemaal nou zo om dat te zeggen?
Ik vind het opvallend, want ik denk soms bijna dat o.a. jij door Bondgenoten betaald wordt om al die content op Fok te promoten.
Heeft ze jou op je plek gezet, terwijl je daar elke week op de set staat?![]()
Als je de regelmatig hier de kijkcijfers ziet ( dank Freaky) dan weet je ook gelijk dat ze geen moer gaan doen aan dit saaie format om er meer actie in te bouwen, ze komen er mee weg zoals het is.quote:Op maandag 26 augustus 2024 02:56 schreef KinKiJan het volgende:
Door het tempo waarop ze het programma oninteressant weten te maken weet ik niet of ik het nog lang blijf volgen. Stelletjes in dit soort programma's zijn logisch, maar het overduidelijke ge-push van dat onderwerp komt me nu echt de strot uit. Daarnaast begint me een compleet gebrek aan humor ook te storen. Het is eigenlijk vooral drama om niks en wel of geen slippers voor de deur. Af en toen een spelletje tussendoor en that's it.
Ik bedoel.. Celine die zich op haar 34e plots afvraagt waarom vogels niet 'zinken' of Fatima die op haar 30e het verschil tussen een gladiator en een radiator niet weet, terwijl ze het eerste als een scheldwoord richting Jason bedoelde.. De gedachte dat ze het beiden niet eens komisch hebben bedoeld en dat dat het grappigste is wat ze kunnen laten zien is eigenlijk gewoon triest.
Robert is nog de enige bij wie ik vanwege de manier waarop hij zijn mening brengt nog kan glimlachen, maar echt sympathiek vind ik 'm niet. Eigenlijk vind ik niemand sympathiek, of grappig, of een ton waardig. Ik gun de huidige deelnemers enkel die ton zodat ze vertrekken in de hoop dat ze dan plaats maken voor interessantere deelnemers.
De topic titel verwoordt het eigenlijk ook prima, 'oude wijn in nieuwe zakken'. Hoewel de zakken steeds groter worden.. De wijn blijft oud..
En nee, ook ik krijg niet betaald om DBG hier te promoten, was het maar zo'n feest; dan zou ik eelt op m'n vingers hebben en zaten we nu niet in topic #42, maar in #420 ('green' hell yeah!)...
Ook wel jammer, maar de hoop op veel weglopers is er ook niet meer, ze hebben het veel te goed daar.. 2 of hooguit 3 nieuwe per maand is veel te weinig.. en ook minstens één per maand die verplicht moet oprotten via een onverwachte exit via een spel of briefquote:Op maandag 26 augustus 2024 10:46 schreef Cirilico het volgende:
Ik ben zelf al afgehaakt na donderdag. De uitzendingen zijn langdradig en oninteressant. Vermoeiend zelfs. En ik mag Britt niet echt die ineens zoveel zendtijd krijgt. Ze is onsympathiek.
Ik kijk volgende cyclus wel weer of het interessant wordt. In de tussentijd lees ik enkel bij hier.
Een duel waarbij de verliezer naar huis gaat.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ook wel jammer, maar de hoop op veel weglopers is er ook niet meer, ze hebben het veel te goed daar.. 2 of hooguit 3 nieuwe per maand is veel te weinig.. en ook minstens één per maand die verplicht moet oprotten via een onverwachte exit via een spel of brief
Zoiets ja, maar dan random en steeds in een andere setting, dat houdt die saaie achteroverleuners gratis wonen en tijd uitzitters ook een beetje scherp, dat je elk moment vd dag je koffer zou moeten pakkenquote:Op maandag 26 augustus 2024 12:11 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Een duel waarbij de verliezer naar huis gaat.
Dat was Senna toen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar dan random en steeds in een andere setting, dat houdt die saaie achteroverleuners gratis wonen en tijd uitzitters ook een beetje scherp, dat je elk moment vd dag je koffer zou moeten pakken![]()
Ik blijf bij die brijante Utopia vonst.. De Zwarte Brief , wie 'm als eerste opend kan op rozen zitten, óf binnen 1 uur koffer moet pakken en wegwezen
Je moet lid zijn van die groep, is dat het filmpje van jaloerse Britt? Met haar schhhatttttttquote:Op maandag 26 augustus 2024 13:24 schreef FreshFruit het volgende:
Trouble in paradise.
https://www.facebook.com/(...)0221934&locale=nl_NL
Jah, gek genoeg is die stunt nooit meer teruggekomen in opvolgende RLSquote:
Died zei; Hey sexy tegen Sam.En toen was Britt heel boos .quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet lid zijn van die groep, is dat het filmpje van jaloerse Britt? Met haar schhhattttttt
Ja gezien, gaat nog leuk worden met die meid. Red Flag allertquote:Op maandag 26 augustus 2024 15:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Died zei; Hey sexy tegen Sam.En toen was Britt heel boos .
Jahh.. Beide even arrogant en zelfingenomen.. type Zaterdag Uitgaan 1x Neuke en Dáágg weerquote:Op maandag 26 augustus 2024 17:54 schreef wolffie het volgende:
Tot nu toe vind ik Britt een leuke meid.
Past goed bij Died, zelfde nivo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |