Ik ga alvast een concept topic aanmaken met 'earnie moet ontslagen worden'quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Earnie begint wel meer en meer door de mand te vallen. Vorig seizoen een wereldzomer gehad, maar wat die deze zomer heeft laten zien is toch wel knap waardeloos. Hoop gestuntel met de verdediging en nu ook nog de keeper in ieder geval. Kijken of die het nog recht kan trekken, maar tot nu toe een dikke min min in ieder geval.

Ja, doe dit maar niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:57 schreef Caland het volgende:
Het wachten is op een interview met Joey Veerman waarin hij aangeeft niet te begrijpen waarom iemand naar Madrid zou willen
‘Ze hebben er niet eens haring’

TR geplaatst voor trollenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:57 schreef Caland het volgende:
Het wachten is op een interview met Joey Veerman waarin hij aangeeft niet te begrijpen waarom iemand naar Madrid zou willen

quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:28 schreef GGMM het volgende:
De leiding van PSV speelt wel heel vaak vieze spelletjes

Bedankt, dit had ik even nodig.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:12 schreef klaasweetalles het volgende:
@:DombohetOlifantje1 eindelijk een goede tt van je

Niet gelachenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:57 schreef Caland het volgende:

Ben heel benieuwd hoe hij het op gaat lossen, de druk is nu inmens maar dat heeft hij zelf deels veroorzaakt.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Earnie begint wel meer en meer door de mand te vallen. Vorig seizoen een wereldzomer gehad, maar wat die deze zomer heeft laten zien is toch wel knap waardeloos. Hoop gestuntel met de verdediging en nu ook nog de keeper in ieder geval. Kijken of die het nog recht kan trekken, maar tot nu toe een dikke min min in ieder geval.

quote:
Pff!quote:
 Ik vind hier wat van!
 Ik vind hier wat van!   

Perrut kan uitgroeien tot een hele goede spits voor de Eredivisie, maar ze zitten nog met die vleugelsquote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De aanval is wel mager, maar als het achterin goed dicht zit kan je een eind komen in deze bananencompetitie.

quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bedankt, dit had ik even nodig.

quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bedankt, dit had ik even nodig.

Die lijkt mij niet zo goed op rechtsback.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:27 schreef PzKpfw het volgende:
Ik zou er niet gek van opkijken als ze uit noodzaak Depay weer binnenhalen.

Als CV? Die wil wat teveel salaris waarschijnlijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:27 schreef PzKpfw het volgende:

Had ik het over de rechtsbackpositie?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die lijkt mij niet zo goed op rechtsback.

Newsflash: we zoeken verdedigers en een keeper.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:27 schreef PzKpfw het volgende:

Beetje rare take van jequote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:28 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Had ik het over de rechtsbackpositie?

Op de posities waar Depay goed uit de voeten kan hebben WE Til, Tillman, Saibari, Babadi, Bakayoko, Lozano, Lang, Drieouch, De Jong en Pepi.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:28 schreef PzKpfw het volgende:
[..]

Dubbele reactiequote:

Helemaal niemand weet waar jij het over hebt, gekkie.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:28 schreef PzKpfw het volgende:
[..]

Deze post wordt gesponsord door hopium.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:18 schreef PSVCL het volgende:
De sterkhouders zijn vooralsnog allemaal gebleven.. dat had niemand verwacht denk ik.
De nieuwe verdedigers komen uiteindelijk wel en kunnen niet slechter zijn dan de achterhoede die daar vorig jaar stond, dus daar ga je op vooruit. .
Eigenlijk is dit gewoon een top window.

Geraldo Alberto Antonio.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:36 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.bndestem.nl/t(...)n-vriendin~a3b45c3b/
Hey, wie is deze vrouwenmeppert?

Ah, nee ik ook niet, uit Angola, ies koeltoer.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |