20 jaar geleden vond ik het eigenlijk al te groot.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:29 schreef zalkc het volgende:
[..]
Terrein is ook wel gegroeid, achter het meer is een heel gebied erbij gekomen, maar ook bij het asialaantje, links naast de hoofdingang, en bij de doorgang van bravo/india naar lima/heineken is er een kunstgebied bijgekomen. En veel meer kleinere ruimtes zijn nu open.
Gaan die dames van The Green Hapiness het toch nog winnen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 01:54 schreef RipCity het volgende:
https://www.instagram.com(...)MW8zbXc1aHhjcjcwcg==
Nog een paar jaar en het is coachella met deze influencer aids.
Ik vond het bij Skin On Skin en Mall Grab juist prima doorkomen zaterdagnacht. Voor mijn gevoel lang niet zo 'rustig' geweest.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
En Bravo wordt nachts drukker drukker drukst. Echt niet leuk meer.
Jaquote:
Vond hun laatste album maar mwaaaah. Maar dat zegt natuurlijk niks live en misschien moet ik het album nog/weer een kans geven.quote:
It goesss and it goesss.quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vond hun laatste album maar mwaaaah. Maar dat zegt natuurlijk niks live en misschien moet ik het album nog/weer een kans geven.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:06 schreef D_A het volgende:
[..]
It goesss and it goesss.
Gewoon opzetten.
Dat was nog wel oke maar na drie uur wordt het wel aanmerkelijk drukker omdat programma bij Heineken en nog een tent stopt.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik vond het bij Skin On Skin en Mall Grab juist prima doorkomen zaterdagnacht. Voor mijn gevoel lang niet zo 'rustig' geweest.
ik zat met mn ES-MA rechts op de heuvel (en al 3 BACO achter de kiezen)te wachten tot ze kwamen.quote:
Brutalismus zie ik weinig genoemd worden maar die waren ijzersterk. Stond helaas een beetje buiten de tent maar ook daar ging bij vlagen iedereen helemaal los. Erg vet, leuk sfeertje.quote:
main character syndrome much?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:01 schreef TALIN het volgende:
[..]
ik zat met mn ES-MA rechts op de heuvel (en al 3 BACO achter de kiezen)te wachten tot ze kwamen.
heerlijk fris gedoucht, schone kleertjes klaar voor een fijne dag.
vriend van me vroeg: ga je zo mee voorste vak in?
ik zeg: naa dat gaat niet goed komen!
eerste intro nummer begint, lekker rustig, ik tik mn drankje achterover en geef mn waardevolle spullen aan andere vriend.
help mn vriend rechtop en richting het voorste vak.
rustig intro en op het moment dat de hel lost moet barsten staan al die makke schaapjes alleen met de hoofdjes te knikken.
dus ik draai me om en zo met de rug het publiek in!
zie nog zo het WTF gezicht van die vriend voor me!
beetje leven in de brouwerij gebracht.
zag nog wel kleine meisjes links en rechts voorbij vliegen!
na optreden, terug naar camper, gedoucht, pleisters geplakt, Nivea gesmeerd, schone outfit aan en retour terrein!
ja was leuk!
Brutalismus clashte met Goldband waar 90% van Lowlands stond helaas. Die verdienden beter.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Brutalismus zie ik weinig genoemd worden maar die waren ijzersterk. Stond helaas een beetje buiten de tent maar ook daar ging bij vlagen iedereen helemaal los. Erg vet, leuk sfeertje.
Ja en Justicede échte headliner wat mij betreft. En dat voor een invaller.
Poef, wat was Justice inderdaad smullen. Hele weekend als benchmark gehad, niets meer overheen gegaan. Waanzinnig.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:16 schreef BlackLining het volgende:
Ik vond het fantastisch
Idles, Sampha, The Street, Confidence Man, James Blake, Koven, Big Thief, Soulwax, Prins S, Wargasm, Model/Actriz, Hudson Mohawke, Brutalismus 3000, Arooj Aftab, NNO en natuurlijk Justice
Wat headliners betreft heb ik me best vermaakt bij Goldband al was dat objectief gezien gewoon bout en vervuld van misplaatst ego. Fred Again was gewoon zeer matig, maar ik stond dan ook 100 meter achter de tent. Justice was fenomenaal, die hadden gerust de hele boel kunnen headlinen. Wat een show.
Die 2 zijn ook echt top. Die 2 van Brutalismus bedoel ik. En zaten ze niet net voor Goldband, maar wellicht zit ik mis.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Brutalismus clashte met Goldband waar 90% van Lowlands stond helaas. Die verdienden beter.
Jawel. Zeker wel. Te korte video en klote cameravoering van een ADHDer.quote:
Voor mij was IDLES ook de afsluiter want daarna ging ik naar huis. Het was echter niet superdruk bij de Alpha tijdens IDLES.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Als ik dat even terugkijk zou Idles toch een veel logischer afsluiter zijn dan Goldband?
Veel beter werk, betere show, leukere lui.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Als ik dat even terugkijk zou Idles toch een veel logischer afsluiter zijn dan Goldband?
Oh ja ik ben er al een tijdje niet geweest. Denk ik een keer of 6 in totaal. Weet dus ook niet wat zo populair is, vrienden van mij hypen al jaren die goldband als geweldig groot in Nederland. Nouja ze hebben 2 leuke liedjes waarvan ik er een wel eens op de radio hoor. In die set zitten ook nog wel leuke momentjes naast die hits maar klinkt allemaal vrij matig en hun act is gewoon vrij sneu. Ze denken echt helemaal gearriveerd te zijn ofzo. Bij de Jeugd ofzo was het ook altijd zon act maar dan leek het wat minder serieus. Ze maken in ieder geval hun status niet waar geloof ik dat goldband.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:42 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan vergis je je ernstig in het Lowlands-publiek anno 2024...
Opa spreekt : Goldband vind ik een derderangs Toontje Lager. En dat was vierderangs Doe Maar. Toen ik voor het eerst Idles hoorde was ik al verkocht.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Dit "zegt" misschien alles. Had al zo'n vermoeden. Niet helemaal te vergelijken maar destijds met Live ofzo puilde het uit tot op de hellingen aan toe.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:42 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij Nick Cave als zondag afsluiter in 2013 was het net zo rustig als bij het idles plaatje.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit "zegt" misschien alles. Had al zo'n vermoeden. Niet helemaal te vergelijken maar destijds met Live ofzo puilde het uit tot op de hellingen aan toe.
Ach een van de eerste keren dat ik ging speelde Sonic Youth ook voor een half lege Alpha. Toen was het nog extreem kut dat ze integraal Daydream nation speelden op Pukkelpop maar op Lowlands een slot hadden waar ze dat niet konden doenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit "zegt" misschien alles. Had al zo'n vermoeden. Niet helemaal te vergelijken maar destijds met Live ofzo puilde het uit tot op de hellingen aan toe.
Dan viel het bij Air nog alles mee met de bezoekersaantallen...quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:42 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Morgenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:51 schreef ebeaydojraes het volgende:
Uhmm. Heb ik iets gemist? Normaal gesproken is na Noorderslag er wel iets van een bekendmaking over programma en ticket verkoop? Of wordt dat pas de maandag voor de ticketverkoop dat wil zeggen waarschijnlijk volgende week?
Dus moeten ze die juist boeken. Lekker druk daar, betekent alle tijd en rust bij een ander podiumquote:Op woensdag 29 januari 2025 00:25 schreef BlackLining het volgende:
Ohja, liever ook geen Charlie xcx. Daar begrijp ik de hype écht niet van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |