Lekkere dubbele tekst, #werkenbijdenosquote:Ik heb persoonlijke gesprekken gevoerd met Daley Blind, Georginio Wijnaldum en Marten de Roon en heb ze uitgelegd waarom ik geen beroep op ze doe en dat ik kies voor een aantal nieuwe, jonge spelers. Voor Memphis geldt dat hij eerst weer een club moet vinden voor hij bij ons weer in beeld komt. De groep is nu wat groter dan normaal en ik hoop dat dat een mooie stimulans is voor iedereen."
Ook Memphis Depay ontbreekt: "Voor Memphis geldt dat hij eerst weer een club moet vinden voor hij bij ons weer in beeld komt. De groep is nu wat groter dan normaal en ik hoop dat dat een mooie stimulans is voor iedereen."
Frenkie de Jong is nog afwezig. De middenvelder van Barcelona is nog steeds geblesseerd.
Dit is nog niet de definitieve selectiequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe kun je Bergwijn en Brobbey nou oproepen?
Mee eens, maar ik weet eigenlijk geen andere keeper die in aanmerking komt. Wellicht Bizot? Alhoewel ik hoop dat Bijlow snel weer keept bij Feyenoord natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bijlow mag wel weg als hij 2e keeper blijft bij Feyenoord.
Er zijn nu alternatieven, dat scheelt ook wel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Niet verwacht dat Koeman zo onverbiddelijk zou zijn voor Memphis en zijn transfervrije status.
Pasveer!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik weet eigenlijk geen andere keeper die in aanmerking komt. Wellicht Bizot? Alhoewel ik hoop dat Bijlow snel weer keept bij Feyenoord natuurlijk.
Op Hato na verder een logische selectie en prettig dat op sommige spelers eindelijk wordt doorgeselecteerd.
FOUTquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Memphis is ook gewoon geblezeerd, lieverd. Ik snap dat je gretig bent, maar wel even bij de feiten blijven.
SCHULD VAN @Alaphilippequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Oh Depay is niet geblesseerd?
Ik ga hier af op FAKE News.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik weet eigenlijk geen andere keeper die in aanmerking komt. Wellicht Bizot? Alhoewel ik hoop dat Bijlow snel weer keept bij Feyenoord natuurlijk.
Op Hato na verder een logische selectie en prettig dat op sommige spelers eindelijk wordt doorgeselecteerd.
Ik hoop voor Kluivert dat het niet teveel het Iraola-effect is, en hij individueel werkelijk stappen heeft gezet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:33 schreef -XOR- het volgende:
Van wat ik vorig jaar van Van Hecke en Kluivert jr heb gezien meer dan terecht. Leuke voorselectie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |